środa, 26 lipca 2023

Każda zna Hanki i Anki

 Dzisiaj droga moja nie wypada

Udawać, że się Anki wśród znajomych nie posiada

Szybko za telefon chwytaj i życzenia składaj. 

Ja znam takich wiele, nie widzę się z nimi co niedzielę ale się podzielę

Życzeniami, westchnieniem, dobrymi emocjami.

Bywajcie w zdrowiu i lekkości ducha

Uśmiecham się do was od ucha do ucha. 

Oras 

Nie Hanka ani Anka ale też na A

Znana z nicka futrzakA

Dzisiaj już będzie z kolejnym fakultetem

Położnictwo. Nie mylić z kotletem. 


Nie miałam innego rymu😳


40 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego wszystkim Annom 💐💐💐💐💐💐

    OdpowiedzUsuń
  3. Futrzakowi gratki wielkie! 💐💃🎊🎉

    OdpowiedzUsuń
  4. Sto lat dla Anek i Mirków! Kciuki dla Futi!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za życzenia i również się do nich dołączam 😘

    OdpowiedzUsuń
  6. Mela,samych radości i uśmiechu ❤️🌷❤️🌷

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje Fuczaczku❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  8. I najlepszości dla wszystkich Solenizantek i Jubilatek❤️

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkim Ankom oraz Hankom najlepszośći ♥♥♥
    P.S. Babcia(matka mojego ojca) była Anna, a moja mama Hanna. Mama usiłowała przenieść imieniny na inny dzień, ale się nie dało, bo wszyscy i tak składali jej życzenia i przychodzili z kwiatami 26 lipca.
    No i koleżanek Anek mam sporo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. przyjmuję, bo miałam być Anną😁

    OdpowiedzUsuń
  11. Córka Anna, wnuczka Hanna. Obie dzisiaj imieninowe.

    OdpowiedzUsuń
  12. - pijemy dziś? imieniny Ani
    -jakiej Ani??
    -Ani moje, Ani Twoje 😋

    OdpowiedzUsuń
  13. Najlepszości!, Anek u nas dostatek ;) sama miałam mieć tak na imię, a potem ma córcia, ale że jak napisałam Anek urodzaj w rodzinie to jest jak jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. I już zimne poranki... Nie mam Anki w rodzinie, w poniedziałek będę składać życzenia mojej synowej😊 pozdrawiam Maria z PP.
    Najlepszego dla Ań.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sinead... Smutna bardzo wiadomośc.
      Maria.

      Usuń
    2. Hej Maria
      Z Piotrkowa Prybumalskiego?;)

      Usuń
    3. Nie, z Pogórza Przemyskiego😊

      Usuń