niedziela, 4 czerwca 2023

So far so good

No a wczora z wieczora przyjechała siostra i prawie szwagier. Wyszli zza węgla i synowi szczęka opadła. 

Mamy szczęście, bo jest wyjątkowo dużo otwartych zjazdów. Jeszcze w maju padał śnieg. Ja nie zjeżdżam bo nacieszam się babcinymi dyżurami. Starsza nasza wnuczka mimo nie częstych spotkań bardzo mnie lubi i akceptuje i świetnie się dogadujemy. Młodsza jest jeszcze uzależniona od mamy ale też od czasu do czasu się kochamy:)

Bardzo mi się podobają Alpy w czerwcu!

13 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie! Jesteście fajna rodzinka! Oby więcej takich było! A trochę się zastanawiałam, co z dziewczynkami, jak wy na nartach. Miłego wspólnego czasu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj długi dyżur, jest ciocia i wujek do pomocy ale trzymajcie kciuki.

      Usuń
    2. Będzie pięknie! Może niełatwo, ale pięknie!

      Usuń
    3. Jutro rano już wracamy to tyle mojego co się dzisiaj namecze
      Tfu
      Nacieszę 🤣

      Usuń
  3. Alpy w każdym miesiącu i o każdej porze roku są najlepsze..ale nartowanie nie jest moją mocną stroną, coś tam se zjeżdzam, w Alpach nie nartowałam jeszcze )) jeszcze to przede mną. Przyjemności. Teatralna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja.Wracam do domu.Bylo wspaniałe,dla takich chwil warto żyć!

    OdpowiedzUsuń