piątek, 2 czerwca 2023

Ach to

 A ja straciłam cierpliwość...


4 dniu temu zadzwonili z Canal plus. Że mają ofertę. Mąż ich spławił, niezbyt miło. 

Przedwczoraj koło 15 telefon. Z canal plus. Że mają ofertę . Ja nie dopuszczam człowieka do głosu, mówię, że dziękuję bardzo ale żadne nowe oferty na nie interesują i gudbaj.

Godzina 20 30. Telefon z Canal plus. No szlag mnie trafił! Bardzo mocno ale bez przekleństw wyartykułowałam, że nic się nie zmieniło w ciągu kilku godzin i uważam za nękanie mnie i mojej rodziny tak częste telefonowanie w tej samej sprawie dosłownie co chwilę. Że jeżeli ciągle będą tak dzwonic to ich oficjalnie oskarżę. 

Pan podziękował i na koniec powiedział do usłyszenia. 

Mam nadzieję, że nie dzisiaj i odłożyłam słuchawkę. 

Kurtyna 

22 komentarze:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię! Ale zawsze mnie nawiedza myśl, że to ich praca i ten, który dzwoni to jest tak naprawdę niewinny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to mu nawet powiedziałam. Że rozumiem, że to jego praca ale w ten sposób po prostu nie można robić.

      Usuń
  3. Normalne. Ja w takim przypadku mowie: I ja mam dobra wiadomosc. Na tym poziomie nasza rozmowa dobiegla konca! Po czym naciskam odpowiedni przycisk w telefonie. Stopuje numer. Zwykle po tym mam przez jakis czas cisze. Az nastepny chetny sluchaca mojej dobrej wiadomosci zadzwoni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle że mamy umowę z Canal plus i dobrze mieć z nimi kontakt

      Usuń
  4. Zlikwidowaliśmy telefon stacjonarny, skończyło się molestowanie. na komórkę nie dzwonią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W lux nie ma molestowania. Tylko na polski numer miewam ale rzadko. Bardziej mój mąż z Tmobile

      Usuń
    2. Molestowanie- piszesz o natrętach:)

      Usuń
    3. Ale to na polski numer

      Usuń
    4. Na stacjonarny tylko raz dzwoniła astrolożka
      A ja myślałam, że to gastrolożka🤣🤣

      Usuń
  5. spytaj go co ma na sobie ;) (głupie, wiem)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolega mówi, żeby mówić, że bardzo się interesuje ligą hokejową północnej Korei i co może mi zaproponować;)

      Usuń
    2. w komórę wpisuję: nie odbierać i nie odbieram. Teatru

      Usuń
    3. Robię jak teatru. Rozmowę kończę po kilku sekundach i zapisuje nr ,,nie odbierać"

      Usuń
  6. Tylko nie można odbierać telefonu zwrotem: tak, słucham? Bo podobno zdarzało się , że wycinano tak z rozmowy i oznaczało to zgodę na coś tam. Nie chciałabym być takim pracownikiem, za nic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na pewno nie chciałabym być. W ogóle nie lubię do nikogo dzwonić.

      Usuń
  7. Dzwonił ten sam człowiek?
    Ja blokuje numery.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten sam numer
      Człowieki raczej różne

      Usuń
    2. no i w tym problem, bo nie odhaczają sobie, że już ktoś dzwonił

      Usuń
    3. I to mnie zagotowało

      Usuń