poniedziałek, 29 maja 2023

Długie zielone

 Świątki.

Tak dobrze mają na tym zepsutym zachodzie że przez dwa dni obchodzą Zesłanie Ducha Świętego. Czyli poniedziałek wypada nam we wtorek, dzisiaj jeszcze niedziela. 

Ze znajomymi wczoraj pojechaliśmy do jednego z najulubieńszych moich miast okolicznych czyli Trewiru. Trier. Trêves. Nigdy mi się nie znudzi panorama ulicy z Portą Nigrą na końcu. 


A kolega miał nowiutką Teslę i ogólnie były jaja przy "tankowaniu ". Bo po pierwsze jest bardzo mało stanowisk do ładowania samochodów. Po drugie nie zawsze działają tak jak powinny. Ja jednak nie widzę tego 2035 jako końca produkcji aut nieelektrycznych...

21 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, drugam?!
    W kwestii elektryków w pełni się zgadzam, ja również tego nie widzę. Wystarczyło mi, że trochę pojeździłam jako autem zastępczym i nigdy więcej! Spalinówką podjadę na tankowanie i po chwili mogę jechać dalej, elektryk musi się kilka godzin ładować. Nawet gdyby udało się do tego 2035 pod każdym blokiem urządzić stanowisko do ładowania, to i tak niewiele to zmieni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo trzeba jeszcze zapytać, skąd ten prąd!
      12 lat to mało moim zdaniem.
      Ale być może odszczekam;)

      Usuń
  3. a ja z radością sie wybiorę przejazdem kiedyś, bo widzę, że to mój ulubiony gatunek miast czyli uniwersyteckie oraz bogate zabytki pozostałości rzymskie...ech. fajna wycieczka. Teatru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie!
      To jest miasto must see a na dodatek tak położone, że dech zapiera

      Usuń
  4. Miłego świętowania :)
    My już kilka lat mamy hybrydy. I jest to pewne rozwiązanie, bo mniej spala się benzyny. U mnie średnia to 4,4l/100km (przejechanych 35 tys.) Byłoby mniej, gdybym jeździła wolniej, albo więcej po mieście, a nie w trasie, gdzie wiadomo ;p
    Rodzinna się przymierza, ale najpierw na swojej posesji chce założyć farmę fotowoltaiczną, i to ma wtedy sens...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja klnę na tę mężowską hybrydę bo auto duże a bagażnik minimalistyczny. A ja bardzo dużo wożę rzeczy do pl:pp

      Usuń
    2. nie wiem jaki model, ale OM minimalistycznego nie ma, a wykorzystuje do wożenia towaru...
      A ja w swojej to nawet nie korzystam z bagażnika, bo wszystko wożę na tylnym siedzeniu i z przodu...ale fakt jest faktem, że bagażniki są ciut mniejsze. Dal mnie niezauważalnie ;p

      Usuń
    3. Dla mnie bardzo!
      No i minimalistyczne to dla każdego może znaczyć coś innego 😄

      Usuń
    4. o tak! :)
      My od zawsze kombiakami, bo ten bagażnik robił różnicę. Ale przyszedł taki czas, że nie musiałam wozić/przewozić dzieci plus towar, bo (dzieci dorosły i się uprawkowały) mnie wznowa, wznowy już całkiem na aut wyeliminowała z firmy, więc od razu przeszłam na osobiste mniejsze auto. Szczęśliwa i doceniająca jak muszę parkować w mieście.

      Usuń
    5. Ja będę zmieniać auto jesienią. Pierwszy raz od urodzenia trzeciego będzie to a uto 5 miejscowe. Dziwnie się z tym czuję.

      Usuń
    6. Rybeńka ))))))
      Teatru

      Usuń
    7. Ja po prostu lubieje kiedy mam dużo dzieci w samochodzie?
      Może czas przeszły
      Lubiauam

      Usuń
    8. Dopiero co zmieniałas auto. Pamiętam!

      Usuń
    9. Ponad 7 lat temu!!
      Dostałam na 50:)

      Usuń
    10. No mówię, że dopiero co to było. 🤣

      Usuń
    11. Przerażające to jest🥴🥴😱😱😱🤭

      Usuń
  5. A roksana i irmina dzisiaj w Paryżu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ubawiona dziś po kokardkę😀29 maja 2023 23:01

      Jusz wróciłam. Ale jutro snuf lecem. Będę tak latać w te i we wte bo mam tesz jutro pierdylion spraw plus Najmłodszych.
      Ps. Tenis łonczy ludziuf i to fajnych ludziuf😉

      Usuń
  6. Nie lubię kombi… chyba ze zespół to już tak 🤪

    OdpowiedzUsuń