czwartek, 9 marca 2023

Znienacka

 Rok temu nie mieliśmy śniegu. Ani razu nie wyciągałam łopaty. Ani soli. A w tym roku ta przyjemność spotkała mnie w dzień kobiet. Akurat żaden mężczyzna z boku nie był dostępny to ja się wzięłam za odśnieżanie. Ponieważ lubię tę robotę to nie narzekam ale trochę się zdenerwowałam kiedy 3 godziny potem zrobiło się 6 stopni i śnieg sam by stopniał. 

Takie życie. 

No i na razie słońca nie będzie. 

Tyle o pogodzie;)

Aaa. I jeszcze z okazji dnia kobiet zamówiłam sobie torebkę i moje zamówienie zostało anulowane buuuu!


25 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    OdpowiedzUsuń
  2. W marcu nie warto odśnieżać! 😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale musiałam wyjechać z garażu i potem pod górę!

      Usuń
  3. U nas śniegu ani widu, jest typowe przedwiośnie, a temperatura dzisiaj to +8 stopni, ale lekko mży. Torebki żal:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też lubię odśnieżanie,świetna gimnastyka 😊Torebkę muszę dokładnie pooglądać,pospacerować z nią przed lustrem😊,być może zdarzyło mi się kupić w internetach,gdy wczesniej obejrzałam na żywo.Zamowilam książki,czekam na kuriera.Milego dnia wszystkim,u mnie ciepło i deszczowo,nie wiem zatem,co z bratkami,których jeszcze nie mam😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy kupujesz dobrą markę to możesz mieć raczej zaufanie. Ta moja była cudna i przeceniona o 60% to byłam napalona:)

      Usuń
    2. Kupuję wyłącznie dobre marki:)) rzadko je znacząco przeceniają...u nas:)) Zazwyczaj mam problem z wyobrazeniem sobie wielkości,zdjęcia przekłamują,choć oczywiscie wymiary w cm są podane. jakiś ładny plecaczek typu miejski bym chciała:))

      Usuń
    3. Jest taki ciekawy portal ale chyba nie wysyłają do Polski.
      Veepee.
      Tam bywają takie przeceny

      Usuń
  5. A ja zamowilam ksiazki - to moj fioł;) -kurier juz byl i teraz bedzie uczta jak sie znajdzie czas... co prawda wieczorami jestem tak padnieta ze raczej lykam kawalek serialu niz ksiazke bo mniej trzeba myslec ale moze sie uda...
    Rano odsniezalam ałto,odwozac sredniego do szkoly, ble, nie lubie, zawsze sobie nasypie tu i tam i marzne potem w drodze🙄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klarka M

      Usuń
    2. Dużo książek przywiozłam:))

      Usuń
    3. jak piszę z orki z telefonu to mi czasem wszystko leci w kosmos i zostaje sam nick albo nic! A chciałam napisać do Cypel że ja też jestem tak padnięta, że nie dam rady czytać ale słucham, nie tak dawno odkryłam audiobooki i tym się ratuję

      Usuń
    4. Uwielbiam audiobuki.

      Klarka. Jeżeli chcesz to mam bardzo dużo i mogę dać!

      Usuń
    5. A ja nie lubię audiobookow. Lektor w filmie mi nie przeszkadza bo jest obraz . Ale słuchanie książki nie działa na moja wyobraźnię. Starałam się przekonać ale wole sluchac muzyki 🤪

      Usuń
    6. Klarka ja tez slucham, przy zmywaniu lub ogarnianiu chatki, ktore najczesciej robie kolo polnocy..nie znosze prac domowych i jakos trzeba je sobie uprzyjemnic.

      Usuń
    7. Nie umiem z lektorem w telewizji.

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Chu....owo 😏
      Monsz miał mieć zabieg (zatoki, przegroda nosowa) , od wczoraj w szpitalu na planowanym, już raz przekładanym zabiegu. Dzisiaj decyzja lekarzy że nie zoperują bo jest podwyższone CRP i w kolejnych badaniach rośnie 🙈 Zaczął trochę kasłać i po zabiegu ...Od nowa w kolejkę

      Usuń
    2. O kuuuu

      Nawet sobie nie wyobrażam.
      Mogłaś mieć kilka dni mąż free a tu taka siurpryza...
      Przytulam

      Usuń
    3. Ech ...już by miał to z głowy, a teraz znowu nie wiadomo kiedy.
      Dzięki 😘

      Usuń
  7. Zmarł Chaim Topol
    Szczerze mówiąc myślałam, że już dawno nie żyje.

    Jestem zakochana w filmie Skrzypek na dachu

    OdpowiedzUsuń