piątek, 17 marca 2023

Wolność poglądów

 Ja naprawdę mam dużo zrozumienia dla ludzi i ich różnych poglądów na życie. Nie zaglądam pod kołdry, do talerza, ani do śmietnika. 

Ale kiedy pewna pani udostępniła petycję w której ktoś się domaga bardzo wyraźnego oznakowania na opakowaniach produktów spożywczych zawartości insektów bo,  uwaga, JEST WEGANKĄ!! to ja się zastanawiam  czy weganizm nie powoduje ubytków intelektualnych jednak. 

Żart oczywiście. 

Mam znajomych wegan i są bardziej niż normalni. Ale fanatyzm to zło. Niezależnie od tematu. 

17 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze, ze jestem wegetarianką ;-)) i robale mi nie przeszkadzają, na przykład czereśnie jem z premedytacją z robakami. Teatru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tymi czereśniami to ten. No🥶

      Usuń
    2. ej, serio, nie widzę, to i serce nie boli :-P a czereśnie uwielbiam.

      Usuń
    3. Ja tam też uważam że jeśli się chce, to ok:)

      Usuń
  3. No, jak jest weganką, to nie spożywa żadnych produktów odzwierzęcych. No to ona chce być pewna ;) Ale petycja? Przerost formy nad treścią, bo i tak jest obowiązek podawania składu, więc podadzą, że w produkcie jest białko zwierzęce, a z jakich zwierząt, to już powinno jej być wszystko jedno, nie?
    A swoją drogą, niech sobie pomyśli, ile mszyc i innego drobiazgu zje choćby w sałacie :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Biedne te robale ostatnio ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie odbieram tego jako fanatyzm, ale raczej w kategorii- śmieszne, dziwactwo. A z drugiej strony, jak się jest wegetarianinem, weganinem z przekonania, a nie tylko deklaratywnie, to chciałoby się, by jego prawa też uszanować.
    Kiedy zapytałam wnuka, co to za robale mi pokazał- odpowiedział: "Robale, to robale" i tego się trzymajmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tych dziwactw czasem rodzi się zło. Np ktoś ma przyjemność spuszczania spuszczania wody w kiblu co 15 minut;)

      Usuń
    2. No, podłaś skrajność, chociaż bywa:)

      Usuń
    3. Bo to się zwykle tak zaczyna;)

      Oczywiście nie przeszkadza mi to, że ktoś tak skrajnie chce przestrzegać diety wege. Natomiast mogę się martwić o taką osobę

      Usuń
  6. bycie weganinem jest upierdliwe dla samych wegan jak i otoczenia i rodziny, wiem, bo muj bratanek ze swoją dziewczyną są i wiem jak moja bratowa kombinuje przy każdej imprezie rodzinnej 😐 weganie powinni przychodzić do domu mięsnego z własnym prowiantem 😁

    OdpowiedzUsuń
  7. Mamy wnuki na nocowaniu. Ależ to rozkosz! 😍

    OdpowiedzUsuń