wtorek, 21 marca 2023

Szukam młodych i silnych;)

 Przyznaję, że jestem pozytywnie zaskoczona.

Nie dość, że wszyscy pracownicy przyszli na czas albo i wcześniej,  to jeszcze bardzo przyzwoicie się spisali. Bałagan jest bardzo w sam raz, nie ma strat w ludziach i winach.

Kolory bardzo pozytywnie mnie ucieszyły, muszę przyznać, a miękka wykładzina cieszy starsze stópki.

 A potem miałam taki piękny widok za oknem.


Trzymajcie kciuki teraz za pozytywną reklamację piecyka co wywala w kosmos każde korki 

A młodych i silnych szukam do przenoszenia mebli z powrotem do pokojów. 

16 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojojoj, nie lubię problemów z prądem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja słaba i starszawa, nie nadam się...

    OdpowiedzUsuń
  4. ja szukauam hydraulika i znalazuam takiego Zuotom Ronczkie 😀 woda, prond, szpachlowanie, malowanie lacznie z kupowaniem potrzebnych akcesoruf itp , jeszcze nie wiem, czy ma żonę, ale mam poważne zamiary😁

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy pójście spać o 20 jest ok?

    OdpowiedzUsuń