wtorek, 14 marca 2023

Dziękuję:)

 Za wszystkie życzenia, dobre myśli i wierszykolepieje.

Powiem tak. 

57 lat to jest piekny wiek dla kogoś, kto mając 45 lat myślał, że game is over.

Żyję tylko dlatego że poszłam się zbadać czując coś dziwnego w piersi. 

I to jest niesamowicie ważne. Żeby się badać. Jestem teraz w kontakcie z koleżanką rok młodszą. Ona po prostu rutynowo robi mammografię raz w roku. I tym razem wykazała maleńkiego guza . Biopsja mówi, hormonozależny. Jeśli już rak piersi to nie mogło być lepiej. 

Ale gdyby nie rutynowe badania!!

Za kilka lat to by był wyrok 

Badajcie się!!


23 komentarze:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    OdpowiedzUsuń
  2. Badajcie się! W lutym stuknęło mi 20 lat od operacji. Gdybym się nie badała...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze byłaś dla mnie przykładem! I nadzieją!

      Usuń
  3. W tym roku, w styczniu albo w lutym robiłam pierwszy raz w życiu, mammografię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze jest ten pierwszy raz:)

      Usuń
    2. To prawda, wyszła w porządku więc następna za dwa lata a za rok zrobię USG

      Usuń
    3. A to zapisz już sobie w kalendarzyku:)

      Usuń
  4. A dziś proszę o moce od 7:30 do 8:30. Mogę? 🙏

    OdpowiedzUsuń
  5. Gino co roku, mammografia co 2 lata. Pilnuje tego!

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie a raczej mojej przyjaciółce potrzebne są moce o 10 🙏🏼

    OdpowiedzUsuń
  7. Smutno mi dzisiaj.
    Moja przyjaciółka w ciągu 36 godzin straciła mamę i ukochanego psa;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Rybka, dołączam do życzeń!!! Naprawdę szczere, prosto z serca dla Ciebie. Wczoraj mnie nie było, przedwczoraj też itd. Jutro nie wiem:). Całus wielki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe moja A!
      Dziękuję i jak wiesz to nie jest blog, gdzie się odbija kartę zegarową;)

      Usuń
  9. Wszystkiego Najlepszego! Życzę zdrowia! Ale nie widzę tu życzeń od naszej przyjaciółki "Teatralnej". Jest starsza od Ciebie - czyżby przytłaczał ją wiek ;-) i zazdrośc? (jej życzenia złożę w sierpniu).

    OdpowiedzUsuń