piątek, 12 sierpnia 2022

O dysonansie

 Z polecenia bardzo przeze mnie lubianej Moniki Białkowskiej obejrzałam te film na YouTube 



https://youtu.be/kTzv_up0IhM

O tym, dlaczego nie da się czasem przekonać człowieka, że nie ma racji. Dużo mi to rozjaśniło w głowie. 

Np uważam za bardzo dobrą radę żeby nie walić w ludzi ogromnymi kamieniami argumentów,  że lepiej przekonywać krok po kroczku. 

Warte wcielenia w życie

Post pojawia się drugi raz, ale nie każdy czytał to ten. 

Ps,Syn po informacji, że ma doskonałe wyniki matury z 2 przedmiotów dostał wysokiej gorączki. 

Chyba nie muszę mówić, jak bardzo nie w czas ta choroba...

21 komentarzy:

  1. No i nie wiem, gdzie pisać dzień dobry, tu czy tam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowia dla syna! I niech wszystko pójdzie gładko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowia! Może chciał, żebyś się nim też pozajmowala, a nie tylko wnuczkami. I gratki za mature .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A żebyś wiedziała, natychmiast zażądał, żebym z nim siedziała i gadała 😅

      Usuń
  5. Bardzo ciekawa rozmowa. Dziękuję. Sporo wiedziałam o dysonansie poznawczym po lekturze książki Metoda czarnej skrzynki, jednak ta rozmowa bardzo mnie wciągnęła i sporo nowego wniosła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda?
      Rozmowa jest wciągająca bardzo.
      Książki nie czytałam

      Usuń
    2. Bardzo polecam

      https://natemat.pl/202533,metoda-czarnej-skrzynki-czyli-jak-poskromienie-ego-moze-uratowac-setki-tysiecy-ludzi-ta-ksiazka-otwiera-oczy

      Usuń
  6. bardzo lubię Białkowską - konkretna , rzeczowa, śledzę ją regularnie ;D
    moce dla syna;*
    i siłuf dla Cię

    OdpowiedzUsuń
  7. byłam pewna, że dziś czwartek!;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla syna. Melduję, że wróciłam cała, zdrowa, opalona, zresetowana 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wyszłam z koleżankami pierwszy raz po dwóch trudnych miesiącach. Ale było mi to potrzebne!

      Usuń
    2. To jest ratowanie życia!

      Usuń
  9. Gratuluje synowi! Moj tez sie dostal ostatecznie tam gdzie chcial, na szczescie bez goraczki ;)

    OdpowiedzUsuń