czwartek, 18 sierpnia 2022

Kolejne koty za płoty

 Dzisiaj o 10 będą miały miejsce 2 ważne wydarzenia. Mam rdv z panią od paznokci. I syn pozna ostateczne wyniki matury. Liczymy na to, że będą albo bardzo dobre albo świetne. Się okaże. Czy będziemy kupować bilety do Irlandii czy kurka wodna nie ma po co. 

No i byłam wczoraj w Centrum Onkologii. Węzełek w żołądku się trochę zaciska mimo, że się tam nie leczyłam. Towarzyszyłam koleżance przy odbiorze fantastycznych wyników. Jest po chemii i operacji i wszystko z nią dobrze,  jeszcze tylko radio i koniec choroby!!

Uff!!


56 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czas dobrych wiadomości. Niech trwa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja sie dzis jusz uczylam wstawac z łuszka🙄

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak będziecie mieli bilety do Irlandi, to ja noł 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Czas dobrych wiesci:) Oby synowi sie udalo i cieszy mnie, ze z kolezanką ok. Fajniekolegowac sie z taką Rybką!

    OdpowiedzUsuń
  6. dawno troluf nie byuo...
    kcesz?:p

    OdpowiedzUsuń
  7. Helołł , sorki że ja znów sie pojawiam i znikam ale niestety juz tak będzie chyba póki dzieic z domu nie wyjdą .... Super news ! I w okresie letnim też na paznokcie łażę :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niech będą wystarczające na Irlandie!
    Czymam kciuki z pazurami w odcieniu różu ;p
    Za koleżankę również.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oby wszystko poszlo dobrze- i stopnie i paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dawaj Rybka mogę już puścić kciuki? Tak się pracować nie da 🤣🤣🤣

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszyć się, cieszyć się, cieszyć się... dobre wyniki, zanikający węzełek, na pewno świetne wyniki matury... kupujcie bilety:)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja nieśmiało zaczynam planować urlop. 🤗

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdał świetnie!
    Kto napiszę o tym:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratki dla syna! Jaka to radosc jak dzieciom cos dobrze pojdzie, lepiej niz jak samemu sie cos uda🤔😂

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje i niech żyją dob re wieści

    OdpowiedzUsuń