niedziela, 26 czerwca 2022

O seksie czyli jeszcze długa droga przed nami

 Zaczęłam oglądać serial pt.The principals of pleasure. O kobiecym ciele w kontekście seksualności. Oglądam z wielkim zainteresowaniem bo okazuje się, że dużo rzeczy nie wiem a mity są głęboko zakorzenione. 

Przypomnijcie sobie, jak nas wychowywano. Mężczyźni to istoty nie potrafiący myśleć mózgiem kiedy widzą kobietę. I jemu wolno dawać upust chuci na lewo i prawo za to dziewczynki muszą trzymać kolanka blisko siebie a w razie ciąży to OCZYWIŚCIE  winna jest kobieta bo mężczyzna MUSI sobie ulżyć a kobieta ma obowiązek się mu oprzeć. 

Jeżeli któraś z nas przyznaje się do dużego temperamentu seksualnego  i na dodatek sypia z chętnymi facetami od razu wpadnie do szufladki dziwka choć ani na tym nie zarabia ani nikogo nie krzywdzi. O facecie powiemy, że korzysta z życia

Całe wieki wmawiania kobietom że seks to zło,  przykry obowiązek małżeński służący posiadaniu dzieci i tylko panie lekkiego prowadzenia w łożu  odczuwają przyjemność dają taki efekt, że jedna trzecia kobiet nigdy w życiu nie miały orgazmu!!

Na przekaz głównego nurtu KK spuszczę zasłonę milczenia bo już dużo o tym pisałam i za bardzo mnie to wkurwia. 

Dziewczyny! Dajmy sobie wolność! Seks jest wspaniały ale nie przymusowy! I nie ma nic złego w pożądaniu i namiętności !





18 komentarzy:

  1. Dzień dobry

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nadal wszechobecne są te stereotypy co wolno i co wypada a co nie wypada Spróbujcie powiedzieć w towarzystwie, że najlepszy kochanek to ten co śpi pod łóżkiem.Wyciagasz go kiedy chcesz,wymieniasz baterię i już . Większość osób jest delikatnie mówiąc zdziwiona.🤪

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh tak. A jak się okazuje pod łóżkami kobiet leży tych kochanków całe mrowie,)

      Usuń
  3. Z Czarownicami mamy ten temat obgadany, ale fakt, tylko w tym towarzystwie swobodnie i bez tabu możemy sobie pogadać ;) Ale znamy się pierdylion lat ;)
    Brak orgazmu to jest brak komunikacji z partnerem. I kompletnie tego nie rozumiem, gdyż jeśli seks nie przynosi rozkoszy/przyjemności, to staje się frustrującym aktem, uciążliwym obowiązkiem.
    Gdzieś ostatnio czytałam, że coraz mniej tego seksu wśród młodych par... No przydałaby się dobra edukacja w szkołach, bo na rodziców to raczej liczyć nie można.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że dobra edukacja to podstawa
      Ileż ja znam białych małżeństw, po urodzeniu dzieci niezaspokojona i nie rozumiejąca po co ten seks kobieta wystawia męża do drugiego pokoju. O to nie zawsze wprost jest wina męża.

      Też słyszę o aseksualnosci młodych...

      Usuń
  4. Tak, masz rację, ale trzeba dodać, że orgazm nie jest obowiązkowy; jak go akurat nie masz, to nie ma w tym nic złego - nie trzeba się obwiniać i dążyć do niego za wszelką cenę. Seks jest ważny, jest dobry, stanowi silny fundament związku, ale nic na siłę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Absolutnie!
      I napisałam o tym, seks nie jest obowiązkowy

      Usuń
    2. Aj! nie podpisałam się. Nadaję z laptopa córki, i się nie zalogowałam
      Ninka.

      Usuń
    3. Zawsze lepiej kiedy się wrote, z kim się rozmawia:)

      Usuń
  5. Podpisuje się pod tym wpisem całym sercem i na tyle dziś mnie stać. Dodam, ze nic alkoholowego wczoraj ani dziś nie piłam. Ale kondycja juz nie ta i do tego ten skwar.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzisiaj to ja mam jedną wielką namiętność do lodów i poza tym nic mnie nie wzruszy.

    OdpowiedzUsuń