poniedziałek, 30 maja 2022

Nie śledzę, ale samo wchodzi

 Dżony versus Bursztyn 

Podobno odbyła się rozprawa dekady  nie oglądałam, nie mam zdania. 

 Publiczne rzyganko wzajemnej adoracji. Nie wiem jak to określić. Nie wiem, czy chcę się ustawić po jakiejkolwiek stronie.  Oboje mi się nie podobają i nie jestem pewna, czy podoba mi się upublicznianie prywatności. Filmy z życia codziennego pokazane całemu światu. Kurcze, gdyby ktoś nagrał mnie w czasie kłótni z mężem to też ktoś z nas by beknął za przemoc emocjonalną. Moja przyjaciółka niedawno rzuciła ze złości telefonem, niby nie w męża ale czy na pewno??

Nie chcę w tym uczestniczyć i tyle. 


46 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tam 3 dni temu nie miałam o niczym pojęcia, ale obejrzałam przedwczoraj dokument z ciekawości, bo lubiłam J. jako aktora, nie mam pojęcia kto ma większą rację, ale masz rację, że z obu stron jest to obrzydliwe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z trzech stron nawet. Wydaje mi się nienormalne żeby te filmiki z życia codziennego upubliczniać i na ich podstawie budować obraz pary.

      Usuń
  3. Walka o kasę na poziomie poniżej wszelkiej krytyki. Jedno warte drugiego. Przestałam o tym czytać jak rozpoczęli dyskusje kto komu narobił do łóżka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę, nie wiem o czym piszecie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym lepiej dla Ciebie!!

      Pranie brudów w sądzie
      Depp i była żona

      Usuń
    2. Dzięki, to nawet dobrze, że nie wiedziałam,Też mnie mierzi publiczne pranie brudów i tu zgadzam się z niejaką Dulską, która mówiła, że brudy należy prać we własnym domu.

      Usuń
    3. Myślę też, że brudy z czyjegoś domu nie powinny interesować innych. O ile nie dochodzi do przestępstwa oczywiście

      Usuń
  5. Nie zamierzam cokolwiek wiedzieć na ten temat.

    OdpowiedzUsuń
  6. w domu rodzinnym mamy mieszka teraz jej brat i trójka dzieci; dwoje ma rodziny i okropnie się żrą, każdy mówi co innego, nie wiem gdzie leży prawda, więc nie zabieram głosu
    też niefajna sytuacja, unikają się nawet w święta
    jest jeszcze jedna siostra, która mieszka w Niemczech, przyjeżdża 2 razy do roku i najbardziej jątrzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszmar jakiś!!
      Chyba to lubią skoro ciągle razem pod jednym dachem
      Kuchnia wspólna??

      Usuń
    2. nie mają możliwości mieszkać osobno, ale jedni zajmują parter, drudzy piętro, jakby niezależne mieszkania

      Usuń
    3. Nie wyobrażam sobie takiej codzienności

      Usuń
  7. W Irlandii sporo o tym piszą. I o ile nie jestem fanką żadnego z nich (o Amber dowiedziałam się jak wygląda dopiero z procesu), to nie neguję publicznego prania brudów. Z jednej strony uważam, że to kiepski sposób na rozstanie, z drugiej ... dulszczyzna nakazuje udawać, że wszystko jest fajn. A ja dulszczyzny nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chodzi o udawanie, że wszystko jest ok.
      Ale po co komu film, że się ktoś wkurzył i kopnął lodówkę??
      Czy to rzeczywiście dowodzi że mi tak, facet, który kopie lodówki to bije też żony?
      Pamiętam kiedy z bezsilności i zmęczenia waliłam pięściami w ścianę
      I czego to dowodzi?

      Usuń
    2. No tego nie da się przełożyć z pewnością. Ale w tym przypadku kobita pokazuje, co może, bo to ona musi się bronić. A wszystko wynikło z tego, że dziewczyna płynęła na fali #meto. To ważna sprawa, bo jeśli Depp wygra, to będzie wyrównanie szans mężczyzn w sądzie w sytuacji, gdy kobieta bez dowodów oskarża faceta o przemoc.

      Usuń
    3. Rewolucja potrzebuje ofiar

      Usuń
    4. ja jestem choleryczkom i nie kopałam lodówki, tylko kiedyś rzuciłam lodówkom🤣😁 miałam kiedyś takom malutkom na kosmetyki i jak sym mnie wkurfił to się wściekuam i rzuciłam i poszła i się popsuła🤣 raz pizguam deskom bambusowom o zlew i do tej pory mam dwie takie wąziutkie😁

      Usuń
    5. Ja się muszę tez przyznać…. Rzuciłam butem w ciotkę, która w nocy chrapala….na szczęście nie trafiłam 🤪

      Usuń
    6. no ja trafiłam, ale celowałam w ściane 😁

      Usuń
    7. Moja koleżanka Włoszka mówi, że nie wyobraża sobie małżeństwa bez rzucania talerzami o podłogę🤣

      Usuń
    8. To prawda…. Mi się od razu przypomina jak Pawlak z Kargulem tłukli dzbanki i rwali koszule.,., 🤣🤣🤣

      Usuń
    9. tylko nilt nas nie nagrywał...

      Usuń
    10. tfu, Karguli nagrali🤣

      Usuń
    11. Boshee, jakby mnie nagrali 😱

      Usuń
  8. hmmm
    bardzo rzatko czaskam drzwiami....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli rzatko ta pszemoc domowa u Ciębię:p

      Usuń
    2. rzatko okazujem fkurf

      Usuń
    3. Ja teraz coraz rzadziej. Ale kiedyś potrafiłam ukręcić awanturkę z niczego 🤪

      Usuń
    4. Ba! Z czegoś to każden potrafi:pp

      Usuń
    5. jak mówiła moja metorka Maria Czubaszek, kobieta potrafi z niczego zrobić zupę i awanturę😁

      Usuń
    6. A mój ulubiony cytat: każda kobieta jest piękna tylko nie po każdej to widać 🤪

      Usuń
    7. Bo niektóre mają nienahalnom urodem

      Usuń
    8. mnie ostatnio rozbawiło, jak postanowiła upiec Karolakowi szarlotkę i odpowiedzał " nalej mi jeszcze jedną porcję"😁

      Usuń
    9. Pisała teksty do Brzyduli. Drugiej serii nie da się oglądać .

      Usuń
  9. ja tam uważma, że od tenisa nudniejszy jest tylko golf i piłka nożne, ale cieszę się z wygranej Igi😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alesz Igom cza siem cieszyć, nie cza obglondać:p

      Usuń
    2. o rany
      jakie dzisiaj byuy emocje!

      Usuń
    3. Tenis mnie tez nudzi przeokropne ale jak gra Iga to są emocje i wtedy mogę oglądać i oglądać

      Usuń
    4. Dobrze, że ktoś to docenia🤣🤣

      Usuń
    5. Ja nie bardzo oglądam sport. Bez faworytów mnie nudzi. A z strasznie stresuje

      Usuń
  10. Ja proszę o temat na post : jak dać się zrobić w ch…a rodzinie chcąc pomoc a i tak ten co ma wszystko w dupie będziecie najlepszy

    OdpowiedzUsuń