niedziela, 2 stycznia 2022

Co kraj to obyczaj

 Z założenia nie wybieraliśmy się na żaden bal. Ale chcieliśmy pójść na kolację do restauracji. I tutaj pierwsze zaskoczenie, restauracje tego dnia zwykle zamykają się o 22, ponieważ....pracownicy chcą się bawić w te noc..

Udało nam się jednak znaleźć taką otwartą do północy. Liczyliśmy na to, że o 24 będzie toast czy cuś, ale się okazało, że nic z tych rzeczy,  ludzie zjadali kolacje i wychodzili. To i my poszliśmy sobie. Na ulicę. 

Ludzi było sporo, niestety dużo też strzelania, jedna petarda o mały włos a zraniłaby mi męża🙈. (Petardy o fajerwerki są oficjalnie w Berlinie zakazane)

Poza tym było bardzo energetycznie i wesoło,  taka chwila zapomnienia o deltach, koronach i omicronach. 

I w końcu!!! jedziemy zaraz do domu. Bosheeee, jak ja za nim tęsknię❣


No i boli mnie gardło🥺😱

36 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Kawa w termos na drogę :)
    Noni co z tym gardlem? 🤔

    OdpowiedzUsuń
  3. Śpiewałaś na mrozie? Czy od zimnego szampana?
    Wszędzie strzelajom...zakazy zakazami, a ludziska lubiejom z hukiem w ten nowy rok.
    Szerokiej i spokojnej drogi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie wiem
      Od szampana byłoby wcześniej, wzdragala ciepło, ja byłam ciepło ubrana

      Usuń
  4. Pozdrawiam w nowym roku. Uważaj z tym gardłem i szczepieniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego się wkurzam

      Zrobię test w domu i będę się konsultować z lekarzami

      Usuń
  5. Dobrej i bezpiecznej jazdy! W domku teścik ( nie wszystko jest koroną, ale warto sprawdzić). A już przed szczepieniem trzeba mieć pewność. Moja koleżanka stała w kolejce po 3 dawkę i bardzo bolała ją głowa. Zadzwonił do niej mąż i namówił żeby wróciła do domu i następnego dnia pojechała. W domu zrobili test i + 😱

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A coz by się stalo gdyby zaszczepila się będąc pozytywną? Przeciez przed szczepieniem przeciw covid lekarze nie badają, wypełnia się tylko ankietę. Za kazdym razem szczepilam się mając infekcję, nie wuem jaką, nie bylo to przeciwskazaniem. Jedynym zmartwieniem jest chyba tylko takie by kogos nie zarazic

      Usuń
    2. Nie wszystko jest covidem, Bogu dzięki, ale warto wiedzieć co to jest

      Usuń
    3. U nas wśród nauczycieli wszyscy z objawami infekcji byli odsunięci.

      Usuń
    4. No prosze a u nas nikt 😊 Ja zreszta za pierwsym razem mocno zakropilam nos zeby az tak nie bylo widac ze jestem przeziebiona, tak bardzo chcialam byc juz zaszczepiona.

      Usuń
    5. Moze zle sie wyrazilam. Nie chodzilo mi o to by szczepic sie podczas covidu, ale przeciez wczesniej nie robi sie testu wiec mysle ze wiele osob zaszczepilo sie nie wiedzac ze są zakażeni.

      Usuń
    6. Masz rację. To chyba zależy od lekarza. Jakoś tak w głowie mi siedzi, że z infekcją nie. To tak, jak jestem negatywna ale w domu chory więc mnie nie zaszczepią.

      Usuń
    7. Będę się konsultować

      Usuń
  6. U na też jakiś wirus, korona czy inne guffno, najstarszy od 3 dni zagilony, najmłodszy w nocy 39,6, a średni teraz 37,4, @#$%&***%$#!!!!!! a mój brat z którym widziałam się 8dni temu , dziś dodatni a chory od czwartku!@$#%^&*!!!!!!!
    Nie chcecie wiedzieć co się kryje pod znaczkami🤬🤬🤬🤬🤬

    Rybka- zdruffka, oby to było nic!

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Ufff. Jutro powtórz i będzie git.

      Usuń
    2. Jeżeli nie poczuję się lepiej to na pewno zrobię
      Ale teraz jakbym ozdrowiała 🤣

      Usuń
    3. A robiłaś ze śliny czy mazałaś w nosku ? Ja co drugi dzień czuję się źle. Robię test , jest negatywny i zdrowieję. Serio. Głowa tak mi siadła, że szkoda gadać...UPS lecę zamawiać kolejne testy, bo mi się kończą 😁

      Usuń
  8. Ja zrobiłam malenkiemu test i duzemu, ujemne, ale nie wiem czy wierzyć bo nie dali sobie patyczka za głęboko dziubnac.. Oby już było lepiej, cypelki moje kochane, dziękuję dziewczyny za pocieszki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jeśli dwa i oba negatywne to spoko
      Inne wirusy też istnieją

      Usuń
    2. Tak myślę, malutki już z niższa temp , oby ku dobremu szło. Ale że wirus to pewne, wczoraj był zdrów jak rybka;) a scielo go w pół nocy, a w pół dnia się ciut poprawiło. Bakteryjki potrzebują więcej rozbiegu, może to zwykły wirus mikro a nie omikron.. .

      Usuń
  9. Rybenko, czytałam codziennie, ale nie miałam możliwości komentowac. Zycze więc teraz dużo zdrowia, Tobie i czytaczom:)
    Pozdrawiam swiątecznie i noworocznie (lepiej pozno niz wcale☺).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Irmina❤❣🎊

      Na dobre emocje nigdy nie jest za późno

      Usuń