wtorek, 21 grudnia 2021

To już nie pierwszy raz

 Wczoraj w Auchan nie mogłam czegoś znaleźć. Widzę pana w czerwonym to pytam, a gdzie znajdę opakowania na prezenty ze wzorem bożonarodzeniowym?

Pan miło odpowiada, a to bardzo dobre pytanie, sam chciałbym znać na nie odpowiedź 😄😄😄

Nie był to Pan zatrudniony przez supermarket ale podobnie jak ja klient. Ale kimkolwiek byłoby z zawodu to trzeba mu przyznać że był bardzo sympatyczny i komunikatywny. Zdarzyło mi się być przykro obsobaczoną przez kogoś, kogo wzięłam za pracownika sklepu a nim nie był. No. 

37 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. W Lidlu to z reguły mało personelu mają i jak się czegoś szuka to lepiej szukać samemu lub zapytać innego szukającego czegoś... zresztą tam to zawsze taki rozpi..... mają, że ciągle się czegoś szuka. No i ja ostatnio w poszukiwaniu mąki Szymanowskiej wpatruje się w te półki i wpatruje i w pewnym momencie pojawią się obok mnie jakas Pani i pyta czy nie widziałam maku,a że byłam przedtem w biedrze to mówię Pani, że tam jest na co ona czy mielony też, no to mowie,ze tak ...
    Och jakże Pani była szczęśliwa 😃😃😃 i jak mi dziękowała.
    Tak ,że ten 🤷‍♀️
    Dobrze coś wiedzieć i ta wiedza móc siem podzielić 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Lubię takie wzajemne życzliwe wspomaganie:)

      Usuń
  3. A papieru do prezentów z wzorem świątecznym to już chyba nigdzie nie uświadczysz 🤷‍♀️
    Ja mam zapasy,bo moja starsza córka zawsze kupuje na zapas I zawsze u mnie zostawia(a to ciekawe dlaczego) to mam i mogę się podzielić...

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie w Auchan jest papier ze wzorem świątecznym. Wszystkie stoją przy kasach w takich koszach plastikowych.....no chyba ,że już wykupili

    OdpowiedzUsuń
  5. W tym roku zakupiłam tylko dwie torebeczki, bo wykorzystam te z zeszłego, a nawet jeszcze starsze. W sumie nawet nie musiałabym kupować, ale dla Najmłodszych każdy prezent zapakuję osobno. Zońcia ma radość z ilości ;p A że wujcio z ciocią przyjadą dopiero w sobotę rano, więc miastowy Mikołaj będzie opóźniony ;pp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam tyle ze nie muszę szukać. Zawsze zostawiam z poprzednich lat

      Usuń
    2. My też w rodzinie wykorzystujemy z poprzednich lat. Ekologia👈. Tylko karteczki z imionami trzeba zmieniać.

      Usuń
    3. Tuśka też.
      Czasem wykorzystuję (tak w ciągu roku) zwykłą papierową ze sklepu, tylko ją czasem czymś przyozdabiam wykorzystując różności z opakowań.

      Usuń
    4. A myślałam, że tylko w Poznaniu tak oszczędnie się dzieje... Tylko u mnie zawsze prezenty popakowane w papier, a ten nie przetrwa łapczywego rozpakowywania.

      Usuń
  6. Lubię pakować prezenty do świątecznych torebeczek każdemu z osobna. W pobliskim Carefurze są, ale mam też z ubiegłego roku. Ja też chciałabym dostać prezent w ładnej torebeczce ...i nieśmiało powiem, że nie jeden...

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja bym już chciała żeby było po. Próbuje wymyślić sposób żeby się nie pojawić. Chyba sobie szczepionke wstrzykne w czwartek i będę miała weekend wolny bo zawsze mnie potem lepek boli. Wyjątkowo nie mam w tym roku chęci na obchodzenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie dowiedzieć się , że nie ja jedyna nie mam w tym roku zupełnie chęci .
      Jakby tak za miesiąc ta Gwiazdka była ale teraz już , jeszcze do mnie nie dotarło , że to już grudzień .
      Bardzo bym chciała , żeby było już po . Mam nadzieję , że "po" uda się ostatecznie zakończyć prace budowlane i nareszcie żaden malarz, stolarz , ślusarz i inny -arz ; już nie będą przychodzić .
      I jeszcze śnieg zaczął pruszyć ://

      Usuń
    2. Nie Ty jedna, ajduś. Chcialabym zeby juz bylo po, żeby w ogole tych świąt nie było

      Usuń
    3. dołonczam, najchentniej spedziłabym święta w wyrku...

      Usuń
    4. W sumie to i ja nie miałabym nic naprzecifko…😉

      Meluś tulę❤️

      Usuń
    5. jedno, co mie czymie w formie, to mam śliczniutkie buty, które jeszcze nie som znane rodzinie😁 jak sie nie spodobajo, to obalę choinke😁

      Usuń
    6. Życzę wam wszystkim cudownych świąt czyli takich jak chcecie

      Ja akurat podwójnie albo poczwórnie się z nich cieszę, choć czarnej chmury nie brakuje

      Usuń
    7. Ja kocham Święta, kocham ten gwar, zapachy, migające ozdoby i kolory. Ale te są jakieś inne, niby pozornie wszystko tak samo, ale... Na podwórku 1500 lampek ( 3 x 500 szt)... Zielonych. Ten kolor u nas w tym roku nabrał wyjątkowego znaczenia... I choinka pierwszy raz w życiu stonowana, w 2 kolorach. Jak nie u mnie. Ale to też pewna symbolika. Przy wigilijnym stole będziemy radośni jak zawsze, z tą tylko różnicą, że żeby tyłu głowy będą czaić się demony myśli...

      Usuń
  8. Każdego roku posyłaliśmy pakę (kurierem) do Młodych w Anglii- koszt prezentów i kuriera. W tym roku Młodzi posłali mi na urodziny prezent- nici do haftowania, za który musiałam zapłacić niewielkie cło:):):) Dotarło do mnie, że teraz ( po brexicie)nie dość, że koszty prezentów (nie ma problemów, bo to radość niesie) to jeszcze zapłacę za kuriera, a oni zapłacą dosyć duże cło ( tak jakby sobie zafundowali sami te prezenty). No to posłaliśmy pieniążki przez konto walutowe. I tym sposobem nie muszę ganiać za papierem i torebeczkami:):)
    Miłych zakupów bez ganiania i nerwówy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to jestem bardzo pragmatyczna to mi to pasuje:)

      Usuń
  9. Ja wykorzystuję albo z pozostałych prezentów , albo dziecięce malunki. 🥰

    OdpowiedzUsuń