piątek, 22 października 2021

Dziś będzie się działo...

 Jutro pod TSUE KLIK

Policja luksemburska przewiduje gwałtowny przebieg demonstracji. Już dzisiaj budynek TSUE jest zabezpieczony przed demolką. A policja przygotowuje się do zatrzymań, rezerwując tlumaczy...Siara...

Szkoła europejska,  która znajduje się niedaleko,  jutro jest zamknięta.  To wakacje dla ok 2000 dzieci i nauczycieli. Pracującym na Kirchbergu,  okolic TSUE  , zaleca się pracę w domu... Jeszcze nie słyszałam, żeby zamykali tę szkołę z powodu manifestacji...

Ja, jakże by inaczej,  idę na skromną kontrmanifestację..

Tych z Solidarności ma być 2000...

Ciekawe, czy będą mieli maseczki. W lux jeśli jest więcej nic 200 osób to jest obowiązek...

16 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś naszą dumą! Dziękuję!
    I uważaj tam na siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super Rybeńko:)To trzeba zatrzymać. To znaczy tych oszołomów z Solidarności i im pokrewnych. Wszystko dało się załatwić w zupełnie innym stylu. Mógł i Turów pracować i Czesi być zadowoleni, ale Morawiecki, jak zawsze, poszedł na noże. Wasze władze mają rację z tymi środkami ostrożności. Polacy spod
    znaku: "nie będzie Unia pluć nam w Twarz", nie potrafią spokojnie manifestować- zazwyczaj ich manifestowanie polega na rykach i demolkach- siła w kupie, a rozum w d....
    Powodzenia i trzymaj się bezpiecznie z daleka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki jest plan. Policja zaleciła naszej grupie stanie z boku...

      Usuń
  4. Ooo właśnie słucham o tym, że pojechały tam bojówki polityczne...
    Trzymaj się zdrowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie poszłam poszłam ambasadę czeską. Bo tam nie bylibyśmy już chronieni, w każdym razie nie tak jak w miejscu naszej manifestacji. A naprawdę było niemiło

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Walczę z tym. Jestem Polką i moi zagraniczni znajomi wiedzą, co sobą reprezentuję i co mi się w rządach PiSu nie podoba

      Usuń
    2. Anonimowa, mnie może jeszcze nie jest wstyd, ale mam już solidny dyskomfort. I nie wiem, czy kiedy pojedziemy na wycieczkę do Czech, nie potraktują nas inaczej niż dotychczas.

      Usuń
    3. Mnie jest wstyd, mimo, że absolutnie nie utożsamiam się z tymi...

      Usuń
    4. U siebie napisałam, że wstydzę się być Polką, sama nie wiem... mam dyskomfort, a ciągle we mnie siedzi ta polskość, no bo, jak to tak... wstydzić się za swoją narodowość?

      Usuń
    5. Niech inni się wstydzą
      Nie pozwolę sobie narzucić wstydu

      Usuń