niedziela, 25 lipca 2021

Tydzień minął jak z bicza czasł

Jeszcze czy w matczyźnie. Już wiem, że wielu spraw nie dokończę 

Być może uda mi się złożyć wniosek.o dowód,  zaginiony jakiś czas temu. 

Swoją drogą, kolejny covidowy absurd. W urzędach nie ma wyłożonych na wierzchu druczków do wypełnienia, trzeba iść do okienka i poprosić. Urzędnika za szybką,  bez maseczki ofkors. Bo w urzędach covid przenosi się przez druczki, ale tylko te z jednej strony okienka. No. 

Albo przez samochody,  bo zaleca się parkowanie na co drugim miejscu parkingowym. No

Dobrej niedzieli. 

23 komentarze:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak! Niedawno byłam w urzędzie i widziałam, że wciąż funkcjonują pudła do kwarantanny dokumentów! Ale druczki wydaje pan ochroniarz! Jeśli sprawa wymaga kontaktu osobistego, to urzędnik schodzi do petenta. Niestety ten mój był w maseczce z nosem na wierzchu!
    Dobrej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sonia... Bardzo Ci współczuję :**

    Też niedawno pożegnałam Tatę i przed pogrzebem usłyszałam od proboszcza "...bo my tu nie przestrzegamy obostrzeń..."

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie dopiero dwa tygodnie temu otworzyli ośrodek zdrowia ! A urząd gminy też niedostępny. Nie wszędzie można wejść, specjalne stoisko z druczkami, skrzynka itd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masakra...
      A siedzieć na kupię w knajpie to już zero problemu

      Usuń
  5. Najlepszości dla fszystkich Krzyśkóf 😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Raz dwa trzy baba Jaga patrzy!!!!

      Usuń
    2. Stary niedźwiedź mocno śpi!

      Usuń
    3. Ene due rike fake🤣

      Usuń
    4. Torba borba usme smake

      Usuń
    5. I morele baks
      Pozdrawiam z dziewczyńskiego wyjazdu.

      Usuń
    6. A gdzie jesteście? W pięknych okolicznościach przyrody?

      Usuń
    7. Mała miejscowość, pałac, małe jeziorko. Poledno. Bardzo ładnie, ale to sprawa drugorzędna. Jestem z moją przyjaciółką, która jest jak siostra.

      Usuń