sobota, 31 lipca 2021

No dobra. Przyznam się.

 Na randce w ciemno byłam. 

Z Krychom.

Stresik był i to nie mały. Niby już dużo poznałam wirtualnych ptaszyn, ale za każdym razem myślę sobie,  rybeńka, rybeńka, ale Ty masz popieeee w głowie. 

Szczerze mówiąc nigdy nie żałowałam spotkania. Nawet jeśli po latach byłam wyrzucana z blogów za rzeczy tak bzdurne jak prognoza pogody to nie wpłynęło to na moje dobre spotkaniowe wrażenia i wspomnienia. Do nikogo nie mam żalu. 

Kristal nie ma bloga to nie może mnie wyrzucić zresztą 😁😁😁

Za to ma poczucie humoru i błysk w oku. Pije się z nią wino tak, że rano boli głowa 🙈🙈🙈.




31 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne spotkania są fajne!! :))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Było super może uda nam się kiedyś to powtórzyć a może i w szerszym gronie ….😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłaszam się!!! Ino ja nudna i drętwa jestem. I nie lubię wina. Ale kocham herbatę!!!:))))

      Usuń
    2. Ja lubię wino! A jaka jestem? Nie napiszę, bo wtedy już nikt nie będzie chciał się ze mną spotkać 🤣 🤣🤣

      Usuń
  4. Oj, boję się takich sytuacji 😉
    Pewnie to niska samoocena 😂 no bo taka osoba ma już jakąś wyrobioną opinię na Twój temat, a tu może się okazać, że w realu jesteś nudna jak flaki z olejem... strach strach strach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pocieszające jest to, że ten fakt dotyczy obu stron!

      Usuń
  5. Wszystkiego najpiękniejszego dla roksankowych dzieci na nowej drodze życia ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, Mela, gdzie bylas, jak Cie nie bylo??? Martwilam sie:) Dzien bez Twojego komentarza u Rybki jakis taki...
      Pozdrawiam, mysle, ze ok u Ciebie.

      Usuń
    2. Mela wszystko ok? Czy nadal potrzebne moce ?

      Usuń
    3. Nic nie jest ok, moce cały czas potrzebne 😓
      Irmina ❤️

      Usuń
    4. Przykro mi kochana ♥️ Lecą ogromne ! Trzymaj się ♥️♥️♥️

      Usuń
    5. Wielkie MOCE! ❤️❤️❤️

      Usuń
    6. Dziękuję ❤️❤️❤️

      Usuń
    7. Mela, jestem z mocami!!!!

      Usuń
    8. Dziękuję, anonimowa ❤️

      Usuń
  6. Ale fajnie, ze sie spotkalyscie i ze obustronna sympatia:)
    Milego weekendu dla Ciebie, Rybko, dla Kristal i calej reszty. I ciakawe, jak tam Roksana, pewnie spi po uroczystosciach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No, ze mną to byś nie popiła. Ja z tych nietrunkowych generalnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie randki. Nie mam obaw czy poznana w realu osoba przypadnie mi do gustu, czy nie. Czy będzie rozczarowana moją osobą czy nie. Takie życie. Najważniejsze jest, że człowiek nie zamyka się na innych. Można przegapić wiele wspaniałych i ciekawych osób. Oby więcej cudownych spotkań i wrażeń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mądrze napisałaś. Lepiej żałować ze się coś zrobiło niż żałować ze się tego nie zrobiło. Spotkanie było wspaniałe i muszę się przyznać ze w pewnym momencie zgubiłam buty…. A raczej nie wiedziałam gdzie je zdjęłam 🤣🤣🤣

      Usuń
  9. No a pomyśleć że całkiem niedawno dałaś obcej babie klucze od domu 🤣

    OdpowiedzUsuń