niedziela, 13 czerwca 2021

Pamiętajcie o ogrodach

 Ja akurat nie mam

Ale wszystkie koleżanki kfalom się ogrodami, tymi pietruszkami i ślimakami co im zżerają kfiatki i uprawy.

To ja się pokfale balkonowom uprawom, bo ciepło b dobrze wpyuneuo na porost



Usłyszałam od antyszczepionkowca jednego, że on się nie zaszczepi w, bo ma dar wyczuwania energii a kiedy ktoś jest zaszczepiony na covid to on już tej energii nie wyczuwa od tej osoby. 

Popłakałam się ze śmiechu,  przepraszam niewierzących🤣🤣🤣🤣


I najserdeczniejsze moce dla męża Bogusi

No bardzo się zmartwiłam

47 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Na ślimaki mam niebieskie granulki i zero litości!

    Piękne te petunie!
    Znajoma ma duży balkon, postawiła na zioła, poziomki, truskawki i .....MALINY! I o dziwo cudnie rosną!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam rozmaryn i rukolę. Nie mam miejsca na krzaki. Wolę kwiaty

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Staram się być dobrej myśli, byłam zaskoczona. Liczę, że to po prostu zbieg okoliczności, jakieś przeziębienie czy coś... Zobaczymy.

      Usuń
    2. Tak też bywa.
      Nie panikować, choć to łatwo się mówi..

      Usuń
    3. Czekamy, jeszcze nie ma.

      Usuń
    4. Bogusiu moce! A sprawdzacie na ikp? Czy czekacie na SMS, że jest wynik?

      Usuń
    5. Bogusiu, oby było dobrze i zdrowo! Moce💚❤️

      Usuń
  4. Piotr, trzymaj się, wiem, co czujesz...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka dżungla! Uważaj na tygrysy, one pręgowane, jak Twoje petunie, to ich nie widać, dopiero jak wyskoczą.

    OdpowiedzUsuń
  6. No nie Rybko, tak pienknie to nawet ja nie mam😄
    Bogusiu,niesłychane,oby przeszło mężowi jak najszybciej.Ma gorączkę?

    OdpowiedzUsuń
  7. Wczoraj nie moglam dostac sie na bloga 🤔
    Piotr, bardzo, bardzo mi przykro. Ściskam Cię serdecznie😔
    Bogusiu, daj znać co z mężem ❤️
    Przedwczoraj, w wypadku zginął tata mojej przyjaciółki, młody człowiek 54 lata. Nie dociera to do mnie 😔

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo smutne😢😢😭

      Usuń
    2. Dzięki za miłe słowa wsparcia. Pozostałe zdarzenia to z gatunku też niemiłych jak czytam. Oby choć te co się da, jest szansa na to zakończyły się w miarę dobrze.

      Pozdrawiam!

      Usuń
    3. Piotrze wyrazy współczucia !

      Usuń
  8. Bogusiu Moce
    Serduchem przy Was.

    OdpowiedzUsuń
  9. Rybko, dlaczego masz kwiatki w szkocką flagę? Nie wiem czemu tak mi się to kojarzy. Nie mniej ciekawe połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś tak się złożyło
      Fioletowy balkon w tym roku wyszedł

      Usuń
    2. Bo my na swoim mamy raczej różowe kwiatki. Też eleganckie. 😉

      Usuń
    3. Wszystkie są na swój sposób dobre.

      Ja tam się szczepię. A głupich i tak się nie przekona, nawet nagrodą czy czymś takim.

      Usuń
    4. Piotr, bardzo współczuję.

      Usuń
  10. Co do niektórych osób to powinni się szczepić ale na głupotę. Też znam paru takich osobników. Szkoda słów na nich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się obawiam, że w Pl do 50% nawet zaszczepionych nie dojdziemy...

      Usuń
  11. Piotr, Bogusia trzymajcie się. Dobre mysli w Waszą stronę

    Petunie sliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ode mnie też dużo ciepłych myśli dla Piotra i Bogusi❇️

    OdpowiedzUsuń
  13. Balkon piekny!
    Bogusiu, Piotrze, mysle o Was i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pamiętam! Dziś spędziłam w niewielkim- 560 m kw. 8 godzin😍Jestem upojona zapachami, powietrzem i gadulcem za wszystkie czasy.- 6 czarownic😂

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochane, dzięki za dobre myśli. Na razie w zawieszeniu, bo wynik nie rozstrzyga. Chyba konieczny powtórny wymaz, ale to jutro zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez zmian. Z automatu ma kwarantannę, więc musi zrobić nowy wymaz.

      Usuń
    2. O rany...
      Kurcze

      Sercem z wami❤💙❣

      Usuń
    3. Trzymam również
      a czy Ty z automatu nie masz też kwarantanny?

      Usuń
    4. Zaszczepienie chyba zwalnia z kwarantanny. I to jest ciekawe, bo on też zaszczepiony. No zobaczymy jutro.

      Usuń