wtorek, 15 czerwca 2021

Doroczne sprzątanie stajni Augiasza

 Taka tradycja

Kończy się rok szkolny i w pokoju dziecka uprasza się o pozbywanie się niepotrzebnych rzeczy i porządek. Albo chociaż coś w tym rodzaju. 

Ale ile dyskusji😭😭😭😭😭

Czuję się, jakbym odbierala wolność dziecku😱😱😱

Jeszcze rok😄😄😄😄

I dowiedziałam się, że osoby po szczepieniu powinny uważać ze słońcem! Już i tak wyrosłam z leżenia plackiem na plaży, ale skóra bez omiecenia beżem słonecznym wyglonda dość  choro

KLIK

I cieszymy się, że mąż Bogusi taki negatywny. Niech wraca do zdrowia!!


47 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. słońce działa na mnie dobroczynnie ale i tak zawsze smaruję się kremem z filtrem, w tym roku (jestem ozdrowieńcem) już się opalałam, zmian nie widać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja staram się na tfarz kłaść filtry. Jak wychodzę z domu pozałatwiać sprawy to nie kremuje ciała. Ale na plażę czy na całodzienne chodzenie to już tak

      Usuń
  3. Bogusiu, cieszę się, że to nie TO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też. Miałam już mętlik w głowie. Byłby to pech wyjątkowy.

      Usuń
    2. Ja caly czas myślałam, że to wręcz niemozliwe,dobrze, że test potwierdził, że jednak cudów nie ma;)) zdrowia dla męża.

      Usuń
    3. Moja koleżanka lekarka opowiedziała mi wczoraj, jak to jej sąsiad 2 tygodnie przed drugą dawką Astry zaprosił gości. A że miał katar to zrobił sobie na wszelki wypadek test szybki. I co?
      Bingo!
      Test pcr potwierdził covid.
      Ale lekko przechodzi

      Usuń
    4. Ale przechowywanie plus nawet jedna dawka, dają solidna ochronę.Ale podobno są też bardzo nieliczne wyjątki ludzi, których organizmy nie wytwarzają przeciwcial. Nie reagują na szczepienie, chyba z każdym szczepieniem tak jest.

      Usuń
    5. Dopiero druga dawka chroni solidniej

      Tak, żadne szczepienie nie gwarantuje 100 % bezpieczeństwa. Dlatego powinno się zaszczepić całe społeczeństwo

      Usuń
    6. Powinno to się myśleć, zanim napisze się taką bzdurę.

      Usuń
    7. Kocham anonimy. Bez takich jak ty byłoby tutaj tak nudno!
      Napisze jeszcze jedna bzdurę, żeby sprawić ci przyjemność

      ZIEMIA JEST OKRĄGŁA😁😁😁

      Usuń
    8. Anonim uwierzy?🌍🌎🌏

      Usuń
    9. Nie no błagam!
      Anonim będzie miał potwierdzenie, że ciągle bredzę😄😄😄

      Usuń
    10. Witam , lubię pani podejście do życia ,🌞🙂

      Usuń
    11. No za to paniowanie to bym tego no;)
      Ryba jestę, droga Soniu
      Witam na pokładzie nie do końca normalnych w podjeściu do fszystkiego;))

      Usuń
    12. Dziękuję za miłe przyjęcie na pokład 🙃

      Usuń
    13. My tu nawet dla anonimuuff bywamy mili!😄😄😄😄

      Z daleka piszesz Soniu?

      Usuń
    14. A tak serio.
      Zawsze się cieszę nową przyjazną duszą na tym blogu zupełnie o niczym. To jest towarzystwo wzajemnej adoracji i miszcze q spijaniu sobie z dziupkuuf

      Usuń
    15. Moja miejscówka to Stalowa Wola podkarpackie ,jak to mówią,,matecznik PiSu"więc szukam normalnosci Prawie emerytka ,babcia dwóch kochanych wnuczek , żona zwariowanego na ich punkcie dziadka,,,,,,

      Usuń
    16. sonia, s dzie fkupne?

      Usuń
    17. Gagunia, Ty to masz głowę 💪💪💪
      🤣🤣🤣🤣

      Usuń
    18. 🍭🍡🍬🍓🍓🍓🍾🥂i mnóstwo serdeczności

      Usuń
    19. Wino,prosseco to podstawa ale jeszcze łyski 🤣🤣,Sonia

      Usuń
    20. Jestem w pracy także umiar w hulankach i swawolach 🤫

      Usuń
    21. może być czekolada z orzechami:D

      Usuń
    22. 🍨🍦🍢stawiam lody

      Usuń
    23. A kysz słodycze!

      Gagunia
      Mogie wyznać Ci miuość?

      Usuń
    24. Fszedndzie nie mogie
      Się zafsze 😄😄😄

      Usuń
    25. Sonia
      Ale żeby tak po nocy!!

      Usuń
  4. Do tej stajni Herkules wpuścił wodę. Nic nie sugeruję, choć było to szybsze rozwiązanie. 😁 Co do narzekań znam to po sobie. Jak mam coś sprzątać to odkładam to o miliony lat.

    Słońce jakoś dawno mi się przejadło. Nie lubię leżeć na plaży. Dlatego mój chip od Astry będzie działał prawidłowo. 😉😉😉😉

    Dobrze, że pojawiają się dobre wieści. Tak trzymać.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jesooo!!!
      Tylko nie woda😱😱😱

      Usuń
    2. A to może wiatr? Podobno też skuteczny.

      Usuń
    3. Tak, jakby wymiotło większość to byłoby super😄

      Usuń
  5. A to nie wiedziałam z tym słońcem.
    Wprawdzie smaruje się filtrami no ale słońca nie da się ominąć oprócz siedzenia w zamknięciu w ciągu dnia....prawdą jest,że lekko opalona skóra jest jakby zdrowszą ale blade też są spoko😁

    OdpowiedzUsuń
  6. W kawiarni dziś sobie posiedzialam,w bardzo milym towarzystwie.Wokół ludzie,normalność..no prawie:)) Bardzo mi tego brakowało..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też byłam w kawiarni
      I na płotach z winem🤩

      Usuń
    2. Podziwiam, ze dasz radę z butelką na płot….🤣🤣🤣

      Usuń
    3. Jesooo

      Wysokie ploty tato grodził
      Wysokie płoty tato grodził
      Żeby do Kasi
      Do Kasi żeby do Kasi nikt nie chodził

      Takie luźne skojarzenia

      Usuń
  7. Chyba wolałabym bałagan twojego syna niż moich pedantów . To jest gorsze od bałaganiarstwa niestety. 🙈

    OdpowiedzUsuń