poniedziałek, 12 kwietnia 2021

Niewykształcone i niedelikatne dziumdzie są wszędzie.

 Oj wiele ja w życiu zrobiłam sobie mammografii. W różnych krajach w dodatku. Mało przyjemne to jest, wiadomo. U mnie jeszcze co drugi raz trzeba jedno zdjęcie powtarzać bo bardzo trudno jest dobrze uchwycić bliznę po moim raku. Miałam go w takim miejscu że szczerze mówiąc byłam przekonana że to już nie pierś. Wysoko i blisko środka klatki piersiowej. Bardzo rzadka lokalizacja. 

Ale do brzegu.

Przy tych wszystkich badaniach nigdy nie spotkałam się z taką ignorancją. I takim pytaniem techniczki. Otóż zapytała czy jestem w trakcie menopauzy...Hmmm. Odpowiedziałam zgodnie z prawdą, że nie wiem. Że moje leczenie zaburza ocenę sytuacji. A ta dziumdzia dalej. A kiedy miała pani ostatni okres. Nosz    🤬🤬🤬🤬

Przed pierwszą chemioterapią proszę szanownej pani, skłamałam bo trafił mnie szlag. Zamknęła się. A badanie było jedno z najgorszych. I oczywiście z powtórką ujęcia blizny...

Naprawdę nie trzeba mieć doktoratu z onkologii żeby ogarnąć temat, zwłaszcza kiedy na codzień spotyka się kobiety po takich przejściach...


Dobrego tygodnia wszystkim 

39 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie było mnie wczoraj na blogu, więc dzisiaj ale z to z samego ranka, wsparcie dla Olgi i uśmiechy dla Miski Rybko, mam nadzieję, że to była tylko głupota, a nie bezinteresowna złośliwość. I dzień dobry🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. no ja miałam takie pytania na okoliczność zapalenia płuc😁😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalnie kobieta wiw mniej więcej czy na menopauze czy nie

      Usuń
    2. totesz precyzyjnie odpowiadałam, ale co to miało wspólnego z płucami?😁

      Usuń
    3. Ja się nie znam,ale może to ma wpływ na obraz rtg.

      Usuń
    4. raczej wścibstwo😁 to byu szpital akademicki, wienc pytali o różne pierdoły, tylko ja wtedy nie miałam sił, by odpowiadać na pytania o okres!

      Usuń
    5. Bywam w klinice, gdzie studenci mają zajęcia. Przez tyle lat wiele razy POPROSZONO mnie o wywiad odnośnie historii mojej choroby. Zawsze i tylko za moją zgodą.

      Usuń
    6. no ja byłam nowicjuszką i niech tak zostanie! :)

      Usuń
    7. Szpitale akademickie i kliniczne to inna trochę specyfika. Rodząc pierwszego syna w takowym szpitalu Ś.P doktor Dębski mnie spytał czy nie przeszkadza mi obecność studentów , bo oni się uczą i muszą to zobaczyć w naturze. No i oczywiście wyraziłam zgodę ..... a potem 10 młodych przystojnych mężczyzn i 5 kobiet wsadzali po kolei rękę w moja pochwę.... No jakoś musieli się nauczyć ale ja myślałam, ze będą tylko patrzeć. Mieszkając w Pradze rodziłam drugiego syna i sytuacja była dość podobna ale studentów mniej. Jednego z nich spotykałam na przystanku autobusowym.... okazało się, ze to mój sąsiad... zawsze ni mowil dobry den... a ja byłam czerwona jak burak.... mąż się kiedyś mnie zapytał skąd się znamy....No ze szpitala oczywiście ale już szczegóły zostawiłam dla siebie 🤪

      Usuń
    8. Takie szczegóły zdecydowanie nie powinny docierać do mężów 🙃

      Usuń
  4. Ja na mammo kiedyś od młodego technika usłyszałam pytanie, czy piersi moje własne czy od chirurga plastycznego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musi się zachwycał,)

      W mordę bym dała

      Usuń
    2. Za każdym razem na rezonansie słyszę (Tuśka tez) ooo implanty, nie lubimy, nie lubimy... noszzz mam je tylko po to, żeby wkurzyć obsługę aparatu.

      Usuń
    3. Co za chamstwo!!!!!

      Zagotowałam się 🤬🤬🤬

      Usuń
    4. Luz... to nie ma nic wspólnego z seksizmem. ale oceną badania😀

      Usuń
    5. Ale po co ten komentarz??

      Usuń
    6. Całkiem niepotrzebny. Dlatego za pierwszym razem się zapytałam o przyczynę😉
      Ja mam rzadko rezonans. Raz na kolka lat. Tuśka ma raz albo dwa w roku.

      Usuń
    7. Rybciu, w mordę nie dałam, bo za grosz nie mam refleksu sytuacyjnego, w konsternację mię wprawił.

      Usuń
    8. Ja niestety też nie mam...

      I oni dlatego są tacy bezczelni

      Usuń
  5. Przepraszam, że nie na temat 🤪 Dziś Dzień Czekolady i....Mela !!! Dzień Czystych Okien ! Serio ! 🤣🤣🤣

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja se zrobiuam piersze f tym roku ogurki mauosolne
    Pycha!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Rybeńko, mam już tak dość wszechobecnej tępoty, że aż nie chce mi się onej komentować. Oby dziumdzia nie musiała się uczyć na własnej skórze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe czy mogę mieć menopauzę mając spiralę hormonalną? I czy to rozpoznam skoro nie mam miesiączki odkąd mam tą wkładkę? Moja historia z dziumdziem ( rodzaj męski) jest taka: w zeszłym roku poszłam do ginekologa na wymianę wkładki. Spojrzał na mnie lekceważąco.... a po co pani? Pewnie już i tak nie może pani mieć dzieci... ( miałam wtedy 47 lat) ....Na co ja mu odpalilam zgodnie z prawdą: moja babcia urodziła mojego ojca w tym wieku......spojrzał na mnie jak na kosmitkę....🙈 łaskawie zrobił co trzeba. A mnie najbardziej wkurza to ze nie był to młody chłopak zdziwiony ze ludzie w tym wieku sex uprawiają tylko stary chłop z 15 lat starszy niż ja.... a patrzył na mnie jak na starą zboczoną babę 🙈

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smutne to bardzo, bo człowiek idzie teoretycznie do profesjonalisty...


      Moja pani ginekolog otwartym tekstem mówi, że seks jest bardzo człowiekowi potrzebny. A ja jestem starsza od pani Kristal

      Usuń