środa, 24 lutego 2021

Wiosna, przynajmniej chwilowo

 Gorąco się zrobiło, nawet do 18 stopni, dziwne to, bo kilka dni temu byłam w śniegowej i mroźnej krainie. No i jest jeszcze ciągle luty, jakby nie patrzeć.

W Lux jest pewna stabilizacja koronowa, już od kilku tygodni, były nawet dni z zerową śmiertelnością, daje to nadzieję, że nie będą zaostrzać obostrzeń. I że dzieciaki będą chodziły do szkół. Jakie to jest ważne dla ich rozwoju, człowiek jest zwierzęciem stadnym, potrzebuje kontaktu z innymi, a dzieci z rówieśnikami.

Mój mąż od dawna pracuje w biurze i to też jest dobre , zwłąszcza dla mnie;))

Marzycielka, trzymam za łapkę przy szczepieniu:*





29 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję , łapkę chętnie przyjmuję. ♥️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w drugiej będzie 🍷

      Usuń
    2. Stoję i czekam na szczepienie. Szczepionki mają być od 9 ( chociaż najpierw ci z wczoraj odroczenie(

      Usuń
    3. Trzymaj się! Niech to w miarę sprawnie pójdzie.
      Mój Tata dziś druga dawka.
      A ja jestem mocno rozczarowana, bo byłabym dziś po pierwszej😟 Ale cieszę się, że mogłyście się z Melą zaszczepić. Hip hip hurra!

      Usuń
    4. Ufff!
      Roksanko to teraz moce w Twoim kierunku, abyś jak nsjszybciej zostala zaszczepiona ❤️

      Usuń
    5. Marzycielko, ciekawe jak Twoj organizn zareaguje. I kiedy

      Usuń
    6. Moce dla Roksanki. Mi na razie strasznie gorąco jest i trochę boli głowa.

      Usuń
    7. Rozbiera mnie ( nie mąż). Miałam temperaturę 35.4! Teraz 37.1 , a czuję jakbym miała 40. Wszystko boli 😭😭😭 Niech mnie ktoś przytuli buuuuu

      Usuń
    8. Ojojoj!!!
      Przytulam Cię w reżimie sanitarnyym 💏

      Usuń
    9. Skłamałam. Jest 38 😭

      Usuń
    10. Marzycielko, trzymaj się jakoś. To na szczescie szybko mija, trzeba się przemęczyć.

      Usuń
    11. Marzycielko 👩‍❤️‍👩 jutro będzie lepiej

      Usuń
    12. Na pewno będzie lepiej. Trzymaj się 👍😘

      Usuń
    13. Kciuki trzymam i ja, Marzycielko. A z ciekawości, kiedy macie drugie szczepienie? Bo moja przyjaciółka dostała dziś pierwsze, a drugie ma być dopiero w maju.

      Usuń
    14. Bogusiu, my mamy pod koniec kwietnia.

      Usuń
    15. Jutro juz tydxien jak ja zostalam zaszczepiona.

      Usuń
  3. Przy szczepieniu czymac nie czeba bo nic nie czuc 😉 Ja poczymam w kolejce 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. A u nas najwyższy wynik od początku stycznia:( Szczepienia jak po grudzie, a najlepsze- że moja grupa wiekowa zupełnie się zagubiła -ktoś zapomniał:) teraz prostują, że w drugim kwartale.W mojej gminie szczepią 30 osób raz w tygodniu. Zgłosiło się 400 osiemdziesięciolatków...no, końca nie widać. Medycy zaszczepieni na szczęście, nauczyciele też.A Covid się rozhulał w przedszkolu i zachorowały dzieci:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jakoś tak niewesoło...

      Dla mnie to oznacza dużą niewiadomą jeżeli chodzi o spotkanie z wnuczką....

      Usuń
  5. A wydawało się, że nic nie może zakłócić porządku świata na taką skalę i że ludzie w XXI wieku mają wszystko pod kontrolą A tu taki mały wirus zakpił sobie ze wszystkich i wszystkiego. Ech, takie tam moje filozoficzne rozważania, chyba mam za dużo czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Nie wyobrażaliśmy sobotę, że świat może się tak bardzo zmienić w tak krótkim czasie...

      Usuń