środa, 6 stycznia 2021

U mnie 3 króli było w niedzielę

 Dziś u nas normalny dzień . Powiało optymizmem bo lekko łagodzą restrykcje. Dzieci wracają do szkół . Otwierają kina i sklepy. Kupię sobie świeczki;)

Chyba nie opowiadałam tej historii. 

W supermarketach teraz wszystkie stoiska z rzeczami niekoniecznymi są zastawione. Czyli majtek się nie kupi, ale kartki świąteczne tydzień po świętach już można. 

A mnie zabrakło po świętach teelightów. małych świeczek. Pogoda do de, światła brak to bym sobie chociaż trochę poświeciła . 

Poszłam do sklepu i co ja paczę! Jedna paczka leży na boku nie zabarykadowana. Tylko ją brać! To wzięłam!!

Już byłam w ogródku, już witałam się z gąską....Niestety, pani przy kasie pogroziła paluszkiem i odebrała mi zbędne konieczne dobro 😭😭😭😭😭

Strach się bać!!Groźne te świeczki że ho ho ho!


Ps. Moce dla Bogusi i jej rodziny 🤞




32 komentarze:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Przypominam.
    No jest nastrojowo, śnieg prószy. Fejsbunio mi przypomniał, ze 5 lat temu tez było śnieżnie na święta.
    Świeczki mam! 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wesołych Świat, Roksanno!!!!
      Niech się Ci się dobrze wiedzie...
      Mietek

      Usuń
    2. Roksano!Dobrych, zdrowych, rodzinnych świąt;*

      Usuń
    3. Wesołych Świąt! 🎄

      Usuń
    4. Wszystkiego dobrego, Roksanno!

      Usuń
    5. Pięknie Wam dziękuję❣️🎄
      Dziś od śmiechu leciały łzy i bolał brzuch!

      Usuń
    6. Roksanko zdrowych w spokoju i Miłości. 🌲🌲🌲

      Usuń
    7. Roksanku, świętuj i smiej się ile wlezie 😄😄❤️

      Usuń
  3. Nie cierpię tych absurdów...
    Ella-5

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja staram się mieć dystans...
      Bo inaczej bym zwariowała. Nic przecież na to nie poradzimy

      Usuń
  4. Dzięki za moce. Wynik negatywny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to dla mnie dziwne, może za wcześnie był test? Będziemy się obserwować.

      Usuń
    2. Znam osoby, które miały 3 negatywne i dopiero 4ty pozytywny.

      Masz rację, że to dziwne

      Usuń
    3. Mnie się wydaje , ze za późno. Ja straciłam węch i smak na końcu choroby.

      Usuń
    4. A może test na igG i igM ?

      Usuń
    5. Bogusiu, zróbcie testy na przeciwciała - powinny dać Wam odpowiedź.

      Usuń
    6. Ale to będzie wiadomo czy miał korone kiedyś czy teraz?

      Usuń
    7. Będzie informacja że przeszedł w ostatnim czasie. Z tegl co wiem to te przeciwciała utrzymują się w organizmie ok 3-4 miesiące.

      Usuń
    8. IgG przeciwciała=przeszedł, IgM jeszcze trwające zakażenie.

      Usuń
  5. Mojego kolegę dopadł covid. Najdziwniejsze jest to, że jak powinien go dopaść, bo miał długi kontakt z osobami chorymi to nie złapał... Teraz złapał ( nie ma pojęcia gdzie i kiedy ), zaraził żonę, mamę. Tata i jedna siostra będą mieli test. A druga siostra nie złapała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam to samo.
      Miałam kontakt bliski z osobą zakażoną i nic.
      A złapałam covid siedząc 3 tydzień najpierw pracując zdalnie a potem na l4..

      Usuń
    2. COVID nie przestaje zaskakiwać

      Usuń