niedziela, 6 grudnia 2020

Prezentowa trudność

 Nie zawsze łatwo jest wymyślić dobry upominek. Taki, który pięknie  zaskoczy obdarowanego i będzie pamiętany przez lata. 

Ale chyba nie o to chodzi w obdarowywaniu się. Chodzi o to, żeby dając chcieć ucieszyć drugą osobę. A dostając umieć się tym darem ucieszyć. Nawet jeśli jest nie za bardzo udany. 

Może nie za duży mam talent w kupowaniu. Ale umiem się cieszyć prezentami. 

Dziś też się ucieszę, choć wiem od 2 dni co dostanę:))


Dużo radości dzisiaj Wam wszystkim🎁🎁🎁


Updejcik




43 komentarze:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknych prezentów wszystkim życzę!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. pewnie byłaś grzeczna to masz, ja muszę się poprawić i czekać na Mikołaja który przynosi prezenty pod choinkę

    OdpowiedzUsuń
  4. Oli o 6 rano rozpakowal i piszczal z radosci 😍 Nic nie mowie ze moglby troche pozniej 😜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś bym nie dała rady o 6
      Ale radość dziecka to jest coś!

      Usuń
    2. Ja tez nie dalam rady 😜
      Tzn dalam ale padam na tfasz

      Usuń
  5. I nie pochwalisz sie, co tak cię ucieszyło?

    OdpowiedzUsuń
  6. Odwołałam w tym roku Mikołaja dla dorosłych.
    Choć oczywiście będą paczki typu: kilogram dobrej ziarnistej świeżo palonej kawy do zakupionego dopiero co ekspresu przez Młodsze Dzieci... itp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drobiazgi sobie dajemy, to tego;)

      Usuń
    2. My dajemy sobie przez cały rok, więc i w czasie świąt też mimo iż Mikołaj odwołany 😉

      Usuń
  7. Mnie też przyniósł książkę, tzn.sama sobie ja zamowilam i czytam😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezent super . Uwielbiam dostawać książki 👍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepszy prezent to książka. Źle napisałam: książki. No i słodycze:)).

      Usuń
    2. Absolutnie książki !!! No i słodycze 😁😁😁

      Usuń
    3. Tak. Książki zawsze . Od niedawna słodycze wcześniej śledzie .🤣🤣🤣

      Usuń
  9. Z kim ci będzie tak źle jak że mną? Historia Kaliny Jędrusik i Stanisława Dygata.Polecam bardzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie sprawiłam 6 książek😀

      Usuń
    2. Też nigdy nie zamawiam 1,bo to się nie opłaca😄

      Usuń
    3. Też się pochwalę, i też hurtem 3 zamówiłam :)

      Usuń
    4. U nas dziś słodycze i drobiazgi ( u mnie jak zawsze książka ) i niespodzianka smaczny obiadek z super restauracji. Ostatnie zamówienie z księgarni 18 książek ( z czego tylko 8 moich, reszta syna). 😁

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziewczyny chyba nikt nie mial takiej niespodzianki jak ja! Przyjechał moj uczen ze swoją mamą Mikolajem z niespodzianką od klasy... Slodyczami, dlugopisem z moim imieniem i nazwiskiem oraz mapisem nauczycielka wyjątkowa oraz przezabawnym listem od Mikolaja w ktorym jest napisane miedze innymi zebym odpuscila dzieviom w grudniu zadania domowe bo im tez nalezy sie odrobina laby 🤣Zabawne jest to bo ja nigdy nie zadaje prac domowych 😜😄
    Jestem wzruszona na maksa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mela piękny, wzruszający prezent .

      Usuń
    2. Musza Cię bardzo lubić. Gratulacje 😘😍👍

      Usuń
    3. Mela
      Chciałabym upublicznić choć fragment tego listu. Wszyscy powinni wiedzieć, jaką z Ciebie wspaniała nauczycielka jest!

      Usuń
    4. Piękna niespodzianka, gratuluję takich uczniów :)

      Usuń
    5. Elaj, moje dzieci to pierwszaki więc pomysł na pewno rodziców :)

      Usuń
    6. Śmiem twierdzić, że oni cię nie tylko lubią ale koooccchhhaaajjjjąąą !!!!

      Usuń
  12. Ja dziś dostałam piękna wielokolorowa włóczkę, mini spódniczka z niej będzie, szydełkiem zrobię 😀

    OdpowiedzUsuń