piątek, 4 grudnia 2020

Kura domowa na urlopie

 Nie ukrywam, że krótka nieobecność mojego męża w domu jest swego rodzaju urlopem. Zwłaszcza kulinarnym. Mniej mnie w kuchni jest;)

Chyba dobrze mieć od czasu do czasu chwilę dla siebie, na wyciszenie, pobycie (Tokio) tylko ze sobą. Tak, tak, mam jeszcze syna, ale to nastolatek, na swój pokój i kolegów, więc tego. 

Wszystkie koleżanki dzisiaj mi zazdroszczą😂


No i jest piątek. 

Koleżanka wieczorem przyjeżdża. Niedawno była królową, to wspólne picie wina nie grozi niczym więcej jak bólem głowy;))




29 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego spotykania!
    Ja się wczoraj widziałam przez chwilę z przyjaciółką, boszzzzz, jak mi tego brakowało!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego dla wszystkich Baś!!!

    💛💚💙❤⚘🌷🌼🌻💐🌺🌱

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepszego! 🌻🌺🌹

      Usuń
    2. Dziękuję:) Mam tak samo, gdy L. wyjeżdża- zjadam sobie nawet zupkę chińską:)

      Usuń
    3. Dołączam się do życzeń 💐🍷

      Usuń
  4. Też lubię Tokio 😊Miłego piateczku 🌞

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie masz wolnego pokoju? Będę siedzieć cicho. Nas przez weekend bedzie ósemka (przyjeżdzają po bartanka, który tydzień uczył sie zdalnie w Bieszczadach, czyli u nas)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam!!
      Jeśli lubisz wino, to wbijaj!!

      Usuń
    2. Ja bardzo lubię i chętnie bym wbiła ale obiecałam machac....🤣😘🤪. Wiec lipa

      Usuń
    3. Lubię, i nawet swoje mogę przywieźć Wirtualnie:(

      Usuń
    4. Kristal machaj i zabierz się na stopa! Tylko nie zapomnij wina !

      Usuń
    5. Muszę w takim razie tirem przyjechać. Dam znać co i jak 🤣🤣🤣

      Usuń
  6. Jedziesz do Tokio? To weź mnie ze sobą, bo marzy mi się wyjazd do Japonii. 😳

    Pozdrawiam!
    Mozaika Rzeczywistości

    OdpowiedzUsuń
  7. Też zawiesiłam się na chwilę nad tym Tokio. W Tokio? Nic nie pisałaś że jedziesz. Z Tokio ? (może tak ma na imię Twój nowy pies). Nic mi nie pasowało... i właściwie nie wiem co miało być :)
    Ella -5

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podświadomość steruje klawiaturą rybki :))

      Usuń
    2. A obstawiam, że to miało być "tylko"...

      Usuń
    3. Zaraz zmienię, no dobra...

      Usuń
  8. Mój monsz to niby czasem jeździ beze mnie ale niechętnie wiec z utęsknieniem czekam na takie okazje. Nie jest upierdliwy wiec mi nie przeszkadza ale czasem lubię mieć dom tylko dla siebie 👍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trak!
      Mój też jest bardzo wporzo
      Ale to dla higieny związku taka sytuacja jest niezbędna

      Usuń
    2. Tylko ja mam czasem wyrzuty sumienia ze mi bardziej jest potrzebna niż jemu🙈 No ale każdy jest inny ja widocznie potrzebuje więcej przestrzeni

      Usuń
    3. To tak jak ja🙈🙈

      Ale za to ja bardziej potrzebuję przytulania i wtedy on powinien mieć wyrzuty!

      Usuń
    4. Zatem ciesz się dziś ta chwilą i baw dobrze przy winku z koleżanka. Po dzisiejszym udanym wieczorze będziesz z radością witać męża...... przynajmniej ja tak mam 😘

      Usuń
    5. Było cudownie!
      Zleciało że ojej
      Jutro znowu dzień na komórce
      Będę śledzić...

      Usuń