czwartek, 6 sierpnia 2020

Miss Americana

Obejrzałam na Netflixie dokument o Taylor Swift .

Nie powiem, żebym była wierną fanką jej piosenek, ale film o niej obejrzałam z ciekawością i przyjemnością 

A wątek o facecie, który na oczach ludzi i kamer włożył jej rękę pod spódnicę a piwem zażądał miliona dolarów odszkodowania za oskarżenie o molestowanie dał mi nadzieję, że następnym razem inny gościu się zastanowi, czy to się opłaca. 

Aaa
I jeszcze dokument o Maradonnie oglądałam. Też polecam!


19 komentarzy:


  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Autobiografie lub wątki z nich uwielbiam czytać czasem oglądać 😊 Dziękuję za typ.
    Miłego, słonecznego dnia wszystko życzę 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wczoraj obejrzałam film. Polski
      Jutro napiszę

      Usuń
  3. Dzięki, lubię biografie. Ja zaczęłam Lady Gage ale słabo jakoś, przerwałam i nie wróciłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My tak Michela Jordana
      Nie wszystkie wciągają

      Usuń
    2. O, a nas to akurat wciągnęło :) Że każdy koszykarz miał swoją tak naprawdę ciężka historię.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. Mocny akcent na poglądy polityczne. Mnie od razu skojarzyło się z tym, co dzieje się u nas obecnie - jak politycy jedynej słusznej opcji uważają, że aktor ma grać a nie krytykować władzę. Ten krytykujący nagle staje się miernotą i prostakiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak
      Ludzie i wiedza na całym świecie są tacy sami

      Usuń
  5. Tak się biedny zdziwił, że został oskarżony... No kurczę, a czego on się spodziewał? Oklasków?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oni zawsze się dziwią. Bo tylko część ofiar odważa się przejść przez piekło sądu i bycia traktowaną jak qrfa

      Usuń
  6. O matko, ponad 700 nowych. Masakra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spłaszcza się
      Już po wirusie
      Nie ma się czego bać

      Usuń
    2. Zaskoczyło mnie to, że w całej Polsce wzrosło. Nie tylko Śląsk..

      Usuń
    3. Macham ze spa z psiapsiółką . Wszyscy pilnują maseczek itp oprócz Niemców !

      Usuń
    4. Normalnie nie wierzę!
      Aaa
      To pewnie enerdowcy!!

      Usuń
    5. Nie wiem ale miałam ochotę palnąć w te niemieckie łby !

      Usuń
    6. Nie wiem jak w Germanii
      Ale u mnie dyscyplina maseczkowa jest po prostu fantastyczna.

      Nawet u fryzjera na farbowaniu ma się zakryte usta i nos

      Usuń