czwartek, 30 lipca 2020

Niewidzialne jedzenie

Dostaliśmy taki prezent od dzieci
Kolacja w ciemności

Litetalnie 

W restauracji było ciemno choć oko wykol 
Obsługa była niewidoma 
Jedzenie niewiadome 
Zamawiając wybiera się tylko czy menu mięsne, czy rybne czy vegańskie.

Wzięliśmy syna a dania z każdego rodzaju

Nie było łatwo!
Ręce byłyby ważnym pomocnikiem. 
Mi dość łatwo było rozpoznać dania z wegańskiego zestawu 
Przy wyjściu można było przeczytać, co się jadło 

Bardzo ciekawe doświadczenie. 

A dochód z restauracji idzie na fundację wspierającą np samotne matki .
Polecam serdecznie!!


https://restauracjadifferent.pl/?gclid=CjwKCAjwmf_4BRABEiwAGhDfSRRhsXaCX-FsgKw6G4RW3UNgGqhXPGaAaYCwaVwmzPoPDgn2-U9EMxoCP8UQAvD_BwE



24 komentarze:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem, czy intensywność smaków jest większa?

    Słyszałam o takiej restauracji, tylko tam kelnerzy byli wyposażeni w noktowizory.
    Pamiętam też jakiś film, kryminał, gdzie w takiej restauracji dochodzi do morderstwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko!!
      Teraz mi to mówisz?!

      Tam sprawdziłyby się tylko noktowizory na podczerwień. Zero źródła światła.

      Usuń
  3. A jak się płaci? w ciemnościach, czy po wejściu do jasnej strefy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny sposób by "zobaczyć" życie z innej perspektywy.

    OdpowiedzUsuń
  5. A jakby danie mięsne czy rybne się ruszało!?

    OdpowiedzUsuń
  6. Cel szczytny, tylko ja przy jedzeniu nie lubię się męczyć.

    OdpowiedzUsuń
  7. A nago nie byliście? 😉 Bo słyszałam też o restauracjach w ciemnościach na golasa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Jessooo!!

      Ale trochę kusiło poświntuszyć;))

      Usuń
  8. To pewnie przy okazji mniej zjedliście, bo podobno je się też oczami😉
    Zamiast niewidzialnego wolałabym niekaloryczne 🤪
    No, ale cel szczytny i fajnie coś nowego doświadczyć.
    No i przede wszystkim, czy smacznie było?


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było smacznie!!

      A za jedzenie bez kalorii oddałabym wiele😭😭😭

      Usuń
  9. Nawet gdyby mi doplacali, nie chciałabym :)
    Dla mnie przerażające. Mam chyba za dużą potrzebę kontroli.

    OdpowiedzUsuń
  10. Miss Americana- zdecydowanie warto obejrzeć!

    OdpowiedzUsuń