wtorek, 14 lipca 2020

Ludzie potrafią zaskakiwać

Okazuje się, że życie nieustannie zaskakuje
A ludzie jeszcze bardziej

Przy okazji wyborów dowiedziałam się, że kuzynka, uważana dotąd przeze mnie za jedną z najrozsądniejszych sióstr ciotecznych, (a mam ich wiele) , oddala się w kierunku skrajnej dewocji!
Chyba już od jakiegoś czasu pojawiły się sygnały. Ale dopiero jak usłyszałam, że Rafał T stoi po stronie szatana i ciemności to miałam to czarno na białym. 

Jest mi bardzo przykro. 
Bardzo. 
Ja bardzo boję się fanatyków wszelkiej maści. 
Bardzo. 

Ech...

16 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. a zimno nie chce odpuścić a mnie się kończy urlop, i jak żyć :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. chowa siem pszede mnom i nie mogie jego ukatrupić

      Usuń
    2. Walka dobra ze złem widzę😂

      Usuń
    3. Trzeba się zaprzyjaźnić, wyjścia nie ma😁 mój Kazik pozdrawia kolegę!

      Usuń
    4. bijom pajonki na śmierć i się dziwiom że leje!!!

      Usuń
    5. I że się baby kłuco!!

      Usuń
  4. Ani chybi, kuzynce kluje się psychozka mała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi z tym źle...
      Jestem za daleko żeby jej pomóc..

      Może się jakoś sama otrząsnie??

      Usuń
    2. Prawdę kuzynka mówiła ! Krzyżyk mu na karcie postawiłam, żeby odczarować biedaka !

      Usuń
  5. Wiek, samotność i brak hobby (mężczyzn ratuje wędkarstwo albo grzybiarstwo).

    OdpowiedzUsuń