piątek, 10 lipca 2020

Jak zepsuć niespodziankę w ułamek nieuważnej sekundy:(((

Buuuu

Moja córka, kochane, wspaniałe dziecko ma niedługo urodziny. 
Od dłuższego czasu coś planujemy. 
W tym czasie jak wiecie nie jest łatwo. 
Ale wymyśliłam coś, co jak wszyscy w rodzinie myślimy, sprawi jej przyjemność

Ogarnęłam wszystkie szczegóły. 
Założyłam grupę na wa

I co?!!

Zgadniecie co zrobiłam?

Z łatwością się domyślicie. 

Dołączyłam ja do tej grupy😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

Boże drogi...

O bym w niedzielę na wyborach nie zrobiła nic głupiego 🙈🙈🙈🙈🙈🙈




28 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. I tak się ucieszy. Ale niespodzianki szkoda. Dzień dobry:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Śmiała się. To takie kochane mądre dziecko.

      Nikt w rodzinie mnie zresztą nie potępił.

      Usuń
    2. Ladre i kochane dziecko.
      Pewnie,że żal niespodzianki ale sama reakcja córci świadczy o tym,,że dziewczyna ma dobry charakter.

      Usuń
    3. Potępił? Za coś takiego?
      Nawet nie zartuj! 😀😀😀😀

      Usuń
    4. Ja bym była zła na męża jakby wywinął taki numer

      Usuń
  4. 😂😂😂😂 Moja krew!!! 😝 Ale i tak jesteś cudowna że takie fajne niespodzianki szykujesz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobra z Ciebie matka, ale kiepska konspiratorka.:-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawsze tak było!!
      Mam na swoim koncie 2 spektakularne sukcesy!
      Mężowi np zrobiłam niespodziankę na 40 osób.
      W Polsce
      A jechaliśmy z Lux
      Do ostatniej chwili nic nie podejrzewał

      Wysiadl pod domem z auta i z walizką wszedł do ciemnego domu a tam SUPRAJZ!!

      Usuń
    2. Pamiętam Marlin M. byłaś, prawda? A druga?

      Usuń
    3. Tak było!

      Druga to sąsiadce. 50 Ale z dużym opóźnieniem. Zaprosiłam bardzo dużo jej różnych koleżanek. Była szczęśliwa. I zaskoczona;)

      Usuń
    4. Brawo ty! I się nie martw wpadką - będzie co wspominać!

      Usuń
  6. Ech... ja piencet razy czytałam instrukcję dołączoną do pakietu, żeby przypadkiem swym roztrzepaniem nie popełnić jakiegoś błędu. A od dwóch dni śni mi się ta koperta 😂

    Ostatnio jak brałam udział w takiej konspiracyjnej niespodziance to zjawiłam się na niej dzień wcześniej 😂 Tak ze rozumiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😂😂😂😂😂😂😂

      Usuń
    2. Przypomniało mi się - na dzień ojca umawiałam się z dziećmi za plecami męża, żeby miał niespodziankę. A chwilę przed faktem odebrałam przy nim telefon na głośno mówiącym, ze już jadą...

      Usuń
    3. 🙈🙈🙈🙈😭😭😂😂

      Usuń
  7. Zobaczcie

    https://wiadomosci.onet.pl/swiat/wybory-2020-premier-luksemburga-xavier-bettel-krytykuje-andrzeja-dude/8mb783f

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepraszam że nie w temacie. Ale chciałabym zachęcić Was do słuchania Radia Nowy Świat. Wreszcie! Najpierw płakałam za rozpadającą się Trójką, potem czekałam, czekałam i Jest!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak!!
      Ja jeszcze nie miałam możliwości
      Ale będę słuchała!!

      Usuń
  9. Rybenko, przynajmniej dostarczyłas rodzince rozrywki i dodatkowego humoru😁😁
    Polać Ci?🍷🍷😝

    OdpowiedzUsuń