czwartek, 16 lipca 2020

Albo to




No super jest
Mówię wam!

48 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech to będzie dobry dzień!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gotowa na sylwestra!
    A zara będzie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I od razu ciśnie się pytanie
      Gdzie będę mogła go spędzić?

      Usuń
    2. Jak ciebie znam to i tak będzie się działo ;)

      Usuń
    3. Taaa
      Będziemy szaleć na balkoniku😭

      Usuń
    4. Zobaczysz że będzie fajnie!!

      Usuń
    5. No trzeba umieć się cieszyć tym co się ma;)

      Usuń
  4. Piękna, na wielkie wyjście. A ja dzisiaj jadę na wakacje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe czy ja będę mogła pojechać...

      Usuń
    2. Ty już jesteś na wakacjach!

      Usuń
    3. Taaaaa

      Gdybyś wiedziała...

      Usuń
    4. Wiem tyle, ile napiszesz. Przytulam wobec tego! 🤗

      Usuń
    5. Jak to mówi miśka

      Blog to tylko część mojego życia
      A teraz nawet z czasem na jego pisanie mam kłopot.

      Nie dzieje się nic złego. Tylko dużo i z każdej strony

      Usuń
  5. Cudowna.Na wizytę do królowej angielskiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię królowej 😂😂

      Usuń
    2. Ja całej rodziny nie lubię i czekam aż wreszcie kiedyś będę miała ustawienia w telefonie i nastawię aby mi nie pokazywali całej rodziny królewskiej. 😄 I jeszcze paru innych męczących 😉😄

      Usuń
    3. Fakt że to już coraz mniej zrozumiała pozostałość z dawnych czasów.

      W sumie ja też żyję w księstwie i mamy rodzinę książęcą...

      Usuń
    4. Mnie bardziej chodzi o to że ciągle ich w mediach pełno. A co mnie obchodzą brytyjskie plotki. Albo ci młodzi wyjechali do Kanady aby mieć spokój, szacun, rozumiem, ale zara zmiana żagla na Kalifornię i znowu ich pełno. A ja miałam obiecany spokój chociaż od nich 😄

      Usuń
    5. Aaaa

      No to tego w ogóle nie mam. W żadnym kraju. W Lux mają swoją parę to nie muszą pisać o obcych;))

      Usuń
  6. Torebka piękna ale przytulić się do niej nie można:)

    OdpowiedzUsuń
  7. też macie deszcz i deszcz?
    (znów nie na temat)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie
      u mnie choć były już dwie burze i obie z gradem i raz nawet sporo popadało, to deszczu wciąż mało

      Usuń
    2. O przepraszam - aneks: burza, grad, deszcz 😬

      Usuń
    3. była burza i po burzy
      umiarkowana
      dzwoni Tata zaniepokojony doniesieniami czy nas nie zatopiło
      a to faktycznie potop był wczoraj w pobliskim Miasteczku (5km)- u nas tylko popadało i kałuże znikły po godzinie. Sąsiednią wieś zalał szlam płynący z Miasteczka- takie rzeczy a ja się cieszę,że mi krzaczki podlało kompletnie nieświadoma kataklizmu wokół

      Usuń
    4. W moim domu w pl mam taki mikroklimat , że cała stolica zalana a u mnie podlane krzaczki

      Usuń
    5. Po burzy można było lepić bałwana 😁

      Usuń
    6. Tak. Większy niż groch i tak się trochę biało zrobiło. No nie wskakuje mi zdjęcie u Cię 🤪😁

      Usuń
  8. U u mnie deszcz i deszcz, a słońce tylko od czasu do czasu. I dlatego cieszę się, że jadę na południe

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie któryś dzień szarówka, czasami deszcz. Mąż kupił mi właśnie letnią bluzkę i sobie kombinuję, kiedy to niby założę.

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie nie pada ale tak jakby padało.
    Jest tak gorąco ,że trzeba siedzieć w domu. ..

    OdpowiedzUsuń