piątek, 27 marca 2020

Może by zasiać co..

Znacie "Indyka" Mrożka?
Tekst dosownie geniealny



To pierwsza rozmowa chłopów

Pierwsza rozmowa chłopów
CHŁOP I Łońskiego roku, przed samą wiliją, krowa coś
mówiła do Marcina.
CHŁOP II Opowiedzcie no, kumie.
CHŁOP I Ano, poszedł Marcin do obory, a krowa powiedziała
do niego wedle żłoba: ,,Nie jest dobrze, Marcinie".
CHŁOP III Co nie jest dobrze?
CHŁOP I Także samo i Marcin ją zapytał: ,,Co nie jest
dobrze, krowo?" A krowa na to: ,,A tak, w ogóle to nie
jest dobrze" — i tylko siano jadła. Marcin jeszcze trochę
poczekał, bo myślał, że może co więcej powie. Stoi,
a ona nie, tylko siano je. Postał godzinę, postał i dwie,
aż go nogi zabolały, i wyszedł.
CHŁOP II Krowy, to jeszcze nie. Barany, te jak coś powiedzą!
CHŁOP III Musi była wiedząca.
(pauza)
CHŁOP II Może by zasiać co...
CHŁOP I Jjiii tam...
CHŁOP III E, mówicie...
(Chłopi podnoszą, potem stawiają dzbany i milkną)


Przypomniało mi się to bo mam taki nastrój właśnie 
Może by coś zrobić???Eeeeee taaaam



Ale oto skończone dzieło 

.

43 komentarze:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mrożek zawsze genialny i mistrz!

    A Ciebie bardzo podziwiam za te puzzle

    OdpowiedzUsuń
  3. Jiii tam... w ramki se opraw tego Renuara (nie musicie poprawiac, wiem) :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jakieś by było skąplikowane
      Bo też by mnie kusiło
      Nie ma jak Picasso na ścianie
      (Nie musicie mnie poprawiać, Wiem):))

      Usuń
    2. E tam wiesz, przeciez pisze sie Pikaso. :)))

      Usuń
    3. Miedzy Anglikiem, Francuzem i Polakiem rozgorzala dyskusja, ktory jezyk jest trudniejszy. Mowi Anglik:
      - U nas pisze sie Shakespeare, a czyta Szekspir.
      Francuz na to:
      - U nas Reniore czyta sie jak Renuar.
      A Polak ze smiechem:
      - A co powiecie na Boleslaw Prus, ktory czyta sie Aleksander Glowacki?

      Usuń
    4. :DDD
      I co? Znowu Polacy gurom!!!

      Usuń
  4. Brawo! Satysfakcja jest, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  5. byuam kiedyś w pensjonacie, gdzie zamiast obrazów były powywieszane poskładane puzzle, najbardziej mnie zachwyciły w kształcie koła i jedne całkowicie szare:)
    właśnie się dowiedziałam, że po walce z rakiem umarła znajoma z pracy, niezbyt bliska, ale zostawiła trójkę dzieci :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej!
      Bardzo mi przykro
      Musi całkiem młoda osoba jeszcze...

      Usuń
    2. ja się kur.a z tym nie godzę, zwłaszcza w tych popie.dolonych czasach, wszystko mie boli w śrotku 😢

      Usuń
    3. Wszystko boli jak się o tum myśli...

      Usuń
  6. O, ja tez mam taki nastrój...może by jakos dom ogarnąć? Pani Gosia nie przychodzi od 2 tygodni, bo wiadomo...kurz osiada...może by tak..Eeeeeeeeeeetam....i wracam na kanapę:) I tu mi sie przypomniało: _Wiosennych ciuchów nie warto kupowac, bo i tak w domu, a letnich tez nie , bo nie wiadomo jaki rozmiar:)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basia!!!
      Dokładnie tak to czuję!!
      Jeszcze jestem w łóżku
      I myślę
      Może by tak wstać??

      Eeeeeeeetaaaaaammmm

      Usuń
    2. Ja wstalam, za chwile wychodze do fabryki, potem zrobie zakupy, wyjde na dlugi spacer z psem i tak spedze dzien. Fryzjersko jestem samowystarczalna, pazury gorne i dolne sama sobie robie, podobnie depilacje, do restauracji nie chadzam, w kinie bywam ekstremalnie rzadko - dla mnie niewiele sie zmienilo.

      Usuń
    3. Mnie boli brak fryzjera
      Od lat nie farbowałam sobie sama włosów...

      Usuń
    4. a co ja mam powiedzieć z krótkimi włosami? Mam termin na 3 kwietnia, po 6 tyg, więc ten tego...
      Na dodatek jakby mi przyszło do łba, żeby iść to mam 90 km do pokonania. Ale dziś dostałam SMS, że salon dalej zamknięty i wizyta odwołana. I to mnie ciut podbudowało, że nie jestem paranoikiem 😉

      Usuń
    5. Ja zdążyłam z fryzjerem ( przy krótkich włosach trzeba często, więc na razie mam jeszcze czas). Farba dodatkowa leży, więc spoko. Jutro zamierzam " udać się " do zaprzyjaźnionej kosmetyczki, żeby w niedzielę
      " w kościele " wyglądać elegancko. Może nawet moje nowe czerwone szpilki ubiorę. Mam blisko , dam radę 😂😂😂

      Usuń
    6. A ja mam 3 tygodniowa hybrydę i żadnych szans na zdjęcie, buuuu...

      Usuń
    7. Zaprzyjaźniona kosmetyczka to mua. Sama zdejmę i sama zrobię 😂

      Usuń
    8. Mnie jeszcze zostały 5 do zdjęcia, dawkuje sobie 🤪

      Usuń
  7. Podziwiam również za puzzle. Zwariowałabym przy tych tysiącu identycznych fioletowościach ...
    Ella-5

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko, to chyba niełatwe do ułożenia puzzle, tak mi wyglądają na mega trudne. hehe Tekst rzeczywiście genialny, tez mnie rozbawił. hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Też Mrożek :
    Siedzi baba na cmentarzu,
    trzyma nogi w kałamarzu.
    Przyszedł duch,babę buch,
    baba fik,a duch znikł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym też będzie;))))

      Usuń
    2. Nigdy nie przepadałam za Mrożkiem. 😱😳
      Niektóre dziewczyny na blogu ładniej i śmieszniej rymują!

      Usuń
    3. Nie no błagam!
      Ten tekst jest gemiealny!

      Usuń
    4. Nie błagaj 😂
      Ja nie widzę nic w nim genialnego!
      Ale to moje zdanie...

      Usuń
    5. Spoko
      Dla niektórych Warlikowski to geniusz
      Ja bym wolała przekopać pole niż spędzić 5 godzin na jego sztuce🙈

      Usuń
    6. Siedzi baba na grzędzie,
      Pyta kury, co to będzie?
      Wpada kogut malutki,
      Babo gdzie masz butki?
      Ona w ryk, kogut myk...

      A to jest genialne? 🙄

      Usuń
    7. Oczywiście 🤭🤭🤭

      Usuń
    8. Jesooooooo jestem jak Mrożek genialna!
      Kocham Cię 😂😛😉😳

      Usuń
    9. I masz nad nim nawet przewagę
      Jeszcze tworzysz !!!

      Usuń
  10. Pisałam maturę z Mrożka:) Wtedy to ja ambitna byłam;))) zmieniły się od tamtej pory moje iterackie fascynacje,choc doceniam Mrożka ciekawe miał życie poza tym..
    Dziś pracowałam w ogródku, bardzo dobrze mi to zrobiło;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Skasowałam

    Czy wiecie że te skurwysyny z PiSu ciągle płacą trolom żeby na takich mizernych blogach jak mój wklejali gowno???

    OdpowiedzUsuń