czwartek, 27 lutego 2020

odliczanie

wczoraj oddałam auto do przeglądu i musiałam siłą rzeczy posłużyć się komunikacją miejską
co lubię
mimo, że wczoraj pogoda nie rozpieszczała
i mimo, że to ostatnie dni płacenia za transprt publiczny
nawet kierowca autobusu się nade mną użalił, że jeszcze muszę zapłacić a w niedzielę to już nie będę musiała

jak dotarłam do domu z przerażeniem zauważyłam, że mam okropnie rozmazany makijaż
OKROPNIE!!
zastanawiam się, od kiedy tak miałam
czy już w warsztacie rozmawiałam tak z ludźmi?
kierowcą?
czy dopiero jak wracałam ze stacji to tak mnie śnieg pomazał??

a to taki maleńki wstęp do postu dla Moherków co lubią Rysia KLIK

10 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten Rysio to teraz w Uc rzadzi, mama mi mowila. Kiedy tam nastal, ktos w Wigorze spytal, jak nazywa sie nowy szef lodzko-koscielny. Moja mama jest mniej wiecej tak samo antykoscielna jak ja, ale sie nie wychyla, bo tam wszystkie mocno moherowe. Mowi tak:
    - A tak jakos trzyliterowo i odzwierzeco, chyba Bak (bonk) cy cus.
    Calkiem wylecialo jej z glowy, ale cos tam sie kolatalo. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cha cha cha

      No wiem że tam rządzi. On dobrze rządzi. On bardzo ładnie mówi o Panu Bogu. Gdyby wszyscy byli tacy jak on...
      Choć też mam trochę żalu że nie ma odwagi...

      Usuń
    2. Nie moge sie wypowiedziec, mama zreszta tez nie, bo nie bywamy ani nie sluchamy, ale wierze Ci na slowo.

      Usuń
    3. Ale myślę że jakby gadał jak potłuczony czyli jak Jędraszewski albo Rydzyk to by wszyscy wiedzieli;)

      Usuń
  3. I dlatego się nie maluję 😉Czasem tylko puder, nawet z tuszu do rzęs zrezygnowałam. Ale za to potrafię się wysmarować taką jagodzianką.
    Oglądałam wczoraj „Dzięki Bogu”... i trudno mi wskrzesić sympatię...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też oglądałam kilka dni temu
      Jestem wstrząśnięta że przestępca w gruncie rzeczy nie poniósł ŻADNEJ odpowiedzialności. jestem bardzo rozgoryczena...

      Usuń
  4. Dobrze posłuchać mądrego człowieka:)

    OdpowiedzUsuń