piątek, 24 stycznia 2020

Dziwna sprawa

Zawsze wydaje mi się to wręcz podejrzane jeśli nie sfałszowane że oto jestem matką dorosłych samodzielnych dzieci

Jak do tego doszło?

Jak to możliwe, żeby ktoś kto sam nie za bardzo czuje się odpowiedzialny i dojrzały mógł powiedzieć - tak, mam dorosłe samodzielne dzieci i w dodatku jestem z nich taka dumna i taka zachwycona tym, kim są??!!

edit!
Zabiję to moje średnie dziecko!!
Leci na długą egzotyczna wycieczkę i myslicie, że ma dodatkowe ubezpieczenie??!!!!
WRRRRRRRRRRR





27 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że jeszcze coś da się z tym zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  3. haha znam dziecko, które mając 18 lat poleciało na pół roku do Nowej Zelandii!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tam, sama napisalas, ze samodzielne, wiec skoncz z pilnowaniem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chce mi się ponosić kosztów sprowadzania zwłok z Azji!!

      Usuń
    2. Lomatko! Ale z Ciebie czarnowidzka, nic dziecku nie bedzie.

      Usuń
    3. Szczerzonego Pan Bóg szczerze!!

      Usuń
    4. No niekoniecznie zaraz zwłok (chociaż ja zawsze pilnuję, żeby też ta opcja była wykupiona-vide-aktualna zbiórka na sprowadzenie z Chin zwłok zmarłego polskiego dziennikarza, który tam ponoć pracował- tego już zupełnie nie pojmuję),ale...znajomi zapłacili równowartość średniego mieszkania na Mokotowie, bo niefrasobliwe dziecię musiało się zoperować i dojść do zdrowia po nieszczęśliwym upadku w egzotycznym kraju.A potem jeszcze był problem z przylotem, bo takiego leżącego nie chcieli na żaden samolot...no i ta suma ubezpieczenia też jest ważna, żeby-odpukać- starczyło!

      Usuń
    5. Mój znajomy z grupą przyjaciół był kiedyś w Meksyku. Jeden z kolegów w dostał udaru, leżał w szpitalu 3 tygodnie i zmarł. Gdyby nie dodatkowe ubezpieczenie, rodzina poszłaby z torbami !
      A wyjezdzanie bez jakiegokolwiek! ubezpieczenia uważam za głupotę i tyle ! Jeśli jeszcze za tę głupotę ktoś będzie płacił sam, to ok. Ale obciążenie rodziny lub lamenty i zbiórki... bez komentarza.

      Usuń
    6. Do Chin to teraz bałabym się lecieć...

      Usuń
    7. Właśnie o tym pomyślałam !
      Ale ona do Chinów nie jedzie?
      Podobno wirus już dotarł do Europy...

      Usuń
  5. Jakby dzieci nie wywijaly takich numerów to duma tak by nas rozpierala ,ze groziło by to eksplozją 😂😂😂

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja sama jeżdżę bez ubezpieczenia i moi dorośli (nie wiadomo jaki kiedy siostrzeńcy) patrzą na mnie z przerażeniem. A jak wspomniałam ,że w razie czego maja nie sprowadzać moich zwłok to mało nie przestali ze mną rozmawiać

    OdpowiedzUsuń
  7. Rybeńka mój znajomy też jeździ wszędzie bez ubezpieczenia, jak dotąd, odpukac, wsio ok. Zaliczyl min. Filipiny, Zanzibar, Australię, Peru i teraz Kambodże. Także nie bojaj sie. Będzie dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już załatwione
      Kosztuje grosze w porównaniuz ceną wyjazdu. A jaka głową spokojna

      Usuń
    2. Brawo dla Cię za czujność. Z Dzieckami tak już jest. PT swojego syna, który udał się rowerem po stepach Ukrainy bezubezpieczenia, też chciała ubić. Od razu zadziałała.
      Samo założenie, że będzie dobrze nie ma mocy sprawczej, niestety.
      My nawet wykupujemy jak jedziemy do Niemiec do Przyjaciół, nie mówiąc już gdzieś dalej.

      Usuń
    3. W Europie czuję się dość bezpiecznie bo jednak mam ubezpieczenie.

      Usuń
    4. OM bierze dodatkowe 😀

      Usuń
  8. jak syna się szlaja po świecie, to muj Tato tego pilnuje :) bo tak wogle to mam fajnego Tatę, nawet mi przypomina, że mam zamuwić jedzenie dla kotuf :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak sie corce podoba mieszkanie?

    OdpowiedzUsuń