środa, 16 października 2019

Wesołe przecieki

Nie wiem co napisać o weselu
Pogoda była niesamowita
Wietrznie ale bardzo ciepło i słonecznie
Ślub w starym przepięknym drewnianym kościółku
Ksiądz mówiący z serca i wręcz zaskakująco pięknie i nie długo!!

Wesele w stodole z bardzo smacznym jedzeniem
Picia nie zabrakło

Kontakt między teściami tak dobry że ludzie się pytali od ilu lat jesteśmy zaprzyjaźnieni

A najważniejsi tego wieczoru młodzi zakochani i wpatrzeni w sobie

Niech im tak zostanie na zawsze





45 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie napisałaś!
    Niech będą szczęśliwi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka rodzicielska troska. No przecież nigdy nic nie wiadomo

      Usuń
  3. Chyba nie uwierzysz, ale ja nigdy w zyciu nie bylam na takim klasycznym weselu, o jakim piszesz, w wynajetej sali czy stodole. Prawie nie mam rodziny, a ci, ktorych mam, robili niewielkie przyjecia (bo i dla kogo, skoro rodziny brak) w domach. Teraz to juz by mi sie nawet nie chcialo, nie mialabym sily nie spac przez cala noc, tancowac, jesc i pic. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście zaskoczyłaś mnie!
      Jestem pewna że by Ci się podobało. Tym bardziej że wcale nie trzeba balować do rana
      Był obok hotel I każdy gość mógł wrócić do siebie o dowolnej porze

      Usuń
    2. Ja na starosc potrzebuje coraz wiecej snu, jak niemowle. Czesto juz jestem w lozku o 22.00 i spie jak zabita do rana. No nie wiem... :)))

      Usuń
    3. Nikt nie trzymał gości na siłę. I o 22 można było pójść

      Usuń
  4. Zwróciłam uwagę na ten przepiękny kościółek na zdjeviach które mi przyslalas, bo też w takim drewnianym brałam ślub😃
    No i Twoje dzieciaki ...cudne i zakochane na maksa, to widać 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez bralam ślub w starym drewnianym Kosciółku. Ma to swoj niepowtarzalny klimat....
      Niech Młodzi bedą szcześliwi!!!

      Usuń
    2. Goście byli zauroczeni tym kościołem

      Usuń
    3. Foch ! A gdzie choć maciupeńkie zdjęcie kościółka? Buuu 😜

      Usuń
    4. Cudny !!! Jeszcze raz wszystkiego najlepszego dla Młodych

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  5. Cudny. I niech im szczęście sprzyja!
    Lubię śluby, lubię patrzeć na szczęście i miłość bijące z twarzy młodych- i co jest fenomenem, że każda panna młoda w tym dniu jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam!!

      Ale ta panna młoda niezwykłej urody jest
      Druga co do piękności będzie kiedyś moja córka, Mam nadzieję

      Usuń
    2. Tak, śliczną masz synową 🤗
      Syn też bardzo przystojny więc wnuki będą cudne 😄

      Usuń
  6. Oto jest miłość.Dwoje ludzi spotyka się przypadkiem,
    a okazuje się że czekali na siebie całe życie.
    Gratuluje z całego serca i zazdroszczę że to już macie to za sobą u nas weselicho w listopadzie a emocje sięgają zenitu:)
    ps.Proszę pochwalić się troszkę zdjęciami a w szczególności swoją kreacją ,może być bez głowy:))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam Joanna.

      Usuń
    2. Zarejestruj się dobra kobieto!

      Nie chcę umieszczać tutaj swoich zdjęć. I tak jest ten blog dużo mniej anonimowy niż bym chciała

      Usuń
    3. Oj tam, oj tam a przy śmietniku zdjęcie kiedyś było 😊

      Usuń
    4. Od dupy strony że tak powiem:ppp

      Usuń
  7. Prześliczny kościół, bardzo tam nastrojowo. Niech nowożeńcy żyją w wielkim szczęściu, niech życie razem przejdą, kochając się najpiękniej, jak można. :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kościół, z klimatem.
    Niech się Młodym pięknie żyje!

    OdpowiedzUsuń
  9. Smutno, że bez poprawin.
    Teraz na weselech zamiast hucznej zabawy liczy się co innego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że dziwny....Ja pochodze z rejonu, gdzie poprawiny są bardzo popularne, ale u mnie, mimo hucznego wesela ich nie było.
      Każdy ma prawo robić jak chce i oceny sa tu absolutnie nie na miejscu

      Usuń
    2. Bardzo dziwny.....że niby co sie liczy innego...słabe...
      Tez uważam, ze poprawiny to indywidualna sprawa. Dla mnie juz huczna zabawa jest wystarczajaca.
      Takze. Jeszcze raz szczescia Mlodym i cudnej podrozy poslubnej!

      Usuń
    3. Dzięki
      A królowi mówimy papa

      Usuń
    4. Trolli już na trony wnosisz? 😜

      Usuń
  10. ano koperty, a wesele oszczędne

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje gratulacje Rybenko.
    Znów dorobiłaś się własnego trola, tylko wesela pomyrdał...

    OdpowiedzUsuń