czwartek, 24 października 2019

Dziwny kraj

Często kiedy opowiadam o Lux ludzie nie chcą mi wierzyć w moje opowieści
Jak wtedy, kiedy kupiłam opony do samochodu przez Internet i żaden warsztat nie chciał mi ich zainstalować, a jak już to za horrendalną cenę
Tak bardzo pilnują, żeby być pośrednikami w kupnie

A teraz ten bank
Już w 97 roku przeżyłam szok odbijając się od drzwi w porze lunchu
Potem te godziny otwarcia zmieniały się,  zwykle na gorsze, choć na wiele lat przerwa na lunch umarnęła i człowiek pracujący miał szansę załatwić drobiazgi w czasie swojej przerwy

Cóż
Nic nie trwa wiecznie
Teraz mój bank otwiera się o 9 , zamyka o 16 30 A między 12 a 13 30 jedzom objat 😨

Ja piórkuję!!!

Wiem, że obecnie zdecydowanie więcej spraw  niż kiedyś załatwia się przez internet
W sprawie kredytu można się umówić o dowolnej porze
Ale jednak kurczę no!!


35 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, Rybenka! Im tez sie kce jesc o tej porze, trza zrozumiec. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja empatia jest jeszcze jako taka. Bo do fabryki nie chodzę

      Usuń
  3. Normalnie jak u nas na poczcie 😆
    Kiedy byś nie poszua to pszerfa😝

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na poczcie też są przerwy. Ale dłużej pracują przynajmniej!!

      Usuń
    2. Meluś, mamy tom samom pocztę 😜
      U nas jeszcze apteka otwierana i zamykana jest o różnych godzinach- jak tam farmaceutce wypadnie.

      Usuń
    3. O aptekach też bym mogła...
      Po 18 30 tylko dyżurne...

      Usuń
    4. Roksanko nie jestem zdziwiona , od Zafsze ufaszam że jesteśmy somsiatksmi

      Usuń
  4. Jeszcze nie tak dawno sklepy na wsi miały przerwę obiadową, a w soboty to najdłużej do 14, więc...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie od zawsze mnie ma handlu w niedzielę więc

      Usuń
    2. Nie ma handlu w niedzielę ?!

      Usuń
    3. Nie ma i nigdy nie było
      Choć owszem są wyjątki i jakieś handlowe niedziele. Dotyczą raczej supermarketów i butików niż meblarskich np

      Usuń
    4. Można? Można....A u nas problem...

      Usuń
    5. Problem, bo ustawa jest pełna wyjątków i niestety uderza w małych polskich przedsiębiorców, którzy przez lata się rozwijali poszerzając swoją działalność o kolejne punkty handlowe. Zakaz powinien dotyczyć wszystkich albo nikogo.

      Usuń
    6. Tu to było od zawsze
      Dla mnie w 97 roku to był szok
      A teraz nie wyobrażam sobie inaczej
      W Niemczech też tak jest
      I w Belgii
      I we Francji choć tam często są odstępstwa

      Moja kuzynka co ma mały sklepik z premedytacją od zawsze nie pracuje w niedziele. Uważa że nie musi i nie powinna

      Usuń
    7. Ten zakaz miał m.in wspomóc mały handel, a stało się wręcz przeciwnie, co łaskawie zauważył nawet sam premier. No cóż... i otóż to, nikt nikogo nie zmuszał do otwierania w niedzielę sklepu, bo nakazu nie było. Dane pokazują, że zamknięto ok. 27 tys. punktów handlowych.

      Usuń
    8. Ja trochę się boję wypowiadać o Polsce. Lubię to tutaj że nie ma handlu. I zawsze lubiłam latem w Warszawie że mogłam iść do sklepu w niedzielę😨😨😲😲

      Usuń
    9. U mnie na wsi wszystkie ! małe sklepy są w niedzielę otwarte. Sprzedają właściciele lub zatrudnieni na umowę zlecenie. Na targowisku w Toruniu w niedziele też handel kwitnie ( mam zajęcia na studiach naprzeciwko i widzę tłumy przy stoiskach i z żywnością i np odziezowych)...

      Usuń
    10. Niestety małe sklepy upadają często przez sąsiedztwo supermarketów i galerii...

      Usuń
    11. Sąsiedztwo jest już od kilkunastu lat... Nie ma zezwolenia na handel na umowę zlecenie w niedzielę. Tu nie chodzi o tych, co mają jeden sklepik wolnostojący. Zresztą oni nie rosną w siłę (zysk) przy tym zakazie. To taki paradoks.

      Usuń
  5. Każde Państwo ma swoje dziwadła
    Achh

    OdpowiedzUsuń
  6. zaras idem siem ukurturalniać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pszy tfej kurturze to już nie da siem nic polepszyć taka wysoka!!
      A co grajom?!

      Usuń
    2. Aaaa
      Widziałam 😄😄😄
      Miłego czymienia się za bszuch!!

      Usuń
  7. Polecam czarno na białym
    W TVN 24
    O Głodziu

    OdpowiedzUsuń