niedziela, 8 września 2019

z-degustowana

Kiedy pierwszy raz zobaczyłam tutaj stoiska do degustacji alkoholu, zdębiałam
Nie pamiętam, czy to było wino, czy whisky
Ale pamiętam, że pomyślałam o organizatprach, że Bóg im rozum odebrał
Przecież wiadomo, w takiej sytuacji zaraz się zlecą pionki z całego księstwa i wynikom za darmoche podawane trunki

Nic takiego się nie wydarzyło
Nie dość, że ludziska pili powolutku i malutki to jeszcze do wiaderka odlewali resztki trunku

Szok

Teraz się przyzwyczaiłam i właśnie wczoraj poszliśmy sobie do centrum handlowego na degustację win
Nabyliśmy kilka butelek czerwonego wina
Już wczoraj jedno sobie poszło mu pochwalę życia i miłości

Radosnej niedzieli kochani:)


53 komentarze:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Teraz i w Polsce ludzie potrafią się zachować

      Usuń
  3. Wylewanie wina do wiaderka to grzech 😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się próbuje 20 butelek to lepiej jednak wylać. I tak się ziemia kołysze;))

      Usuń
    2. 20 łyków? Ile to, półtora kieliszka? 😄😄

      Usuń
    3. Ja mam dużą paszcze😉

      Usuń
  4. He he he! :)))
    Ze mna nie ubiliby zadnego interesu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w niepaleniu się trzymasz?

      Usuń
    2. Czymie sie tfardo, juz ponad rok. Ja sie chiba zestarzalam, nic na pe. :(

      Usuń
    3. NIC???!!!
      Teraz dopiero się zaniepokoiłam🤤🤤🤤😉

      Usuń
  5. u nas dziś degustacja regionalnych potraw nalewek i wymiana elektrośmieci na rośliny, taki piknik ekologiczny

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo często degustacje organizują Wina świata:)Tez ludzie wylewają resztki do wiader:)Ja nie znam się na winach,na alkoholach wszelakich w ogóle,zatem nie degustuję:))
    Byłam wczoraj na dwóch filmach - bardzo mi się podobał "Ból i blask"Almodovara,zachwycający,dojrzały film.I chyba życiowa rola wciąż przystojnego Banderasa:)
    Bo "Politykę" pewnie już wszyscy widzieli.Milego dnia,u mnie leje i jest zimno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie zobaczę almodowara
      Czy z 15 latkiem da się obejrzeć?

      Usuń
    2. Rybko,pewnie,że się da:))Ale ja myślę,że niestety,tak młoda osoba nie zrozumie tego przekazu.Bo to film dla nas - ludzi w drugiej połowie życia,że tak powiem..Młodym ludziom takie refleksje,wzruszenia są niedostępne,bo,żeby zrozumieć trzeba trochę przeżyć..,film przepiękny,wielopłaszczyznowy,wybitny.Almodovar trochę inny niż we wcześniejszych filmach,ale cudownie się go ogląda..ja chyba jeszcze raz się wybiorę:))Przepiękna jak zawsze Penelopa Cruz,ale taka dawna "almodovarowska",a nie pusta lala,jaką jej się zdarzało grać w amerykańskich produkcjach.Naprawdę warto zobaczyć!

      Usuń
    3. O to bardzo zachęcająca recenzja!!

      Usuń
    4. Niestety u mnie już niskie grają
      Buuuu

      Usuń
    5. U mnie wysokie grają, tylko czasu brak...

      Usuń
    6. A niskie poszły do szkoły 😁

      Usuń
  7. Degustacja alkoholi ze wszech miar polecana. Nie widzialam nigdy, aby się ktoś upił. Za to na wyjazdach on inclusive coś strasznego. Chodzą jak do wodopoju.
    Dwie lampki czerwonego wina wieczorem i świat łagodnieje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dusza staje się lżejsza:)

      Teraz dużo w Polsce się zmieniło

      Usuń
    2. Ja byłam tylko raz na all inclusive
      Na szczęście wtedy nie było pijanych. Tylko raz Anglicy dali czadu w nocy

      Usuń
    3. Byłam kilka razy.Najgorzej w Chorwacji. Polacy siedzą przy hotelowym basenie bo nawet nie chce im się podejść malutki kawałeczek na plażę, drinkują zaraz po śniadaniu,rozmawiają między sobą i przez komórki głośno, ich dzieci taplają się w basenie, wrzeszczą i nudzą. Mamuśki z maję je najogólniej w dupie.
      Nie mam nic przeciwko rakiji, a nawet wprost przeciwnie, ale nie od rana.

      Usuń
    4. Tam bzdurę byłam było bardzo mało Polaków
      A i tak nie polubiłam takich wakacji

      Usuń
    5. My jakoś mieliśmy szczęście co do Polaków... bardzo głośni Anglicy i Niemcy ( to moje spostrzezenia).

      Usuń
    6. pracowalam w osrodku gdzie miewalismy Niemcow na wakacjach jeszcze w czasach DDR .200 naszych nie robilo takiego halasu jak 20 Niemcow , najbardziej w jadali wrzeszczeli

      Usuń
    7. Mam wrażenie że ostatnio wygrywają Anglicy

      Usuń
    8. Dla mnie zawsze w czołówce Niemcy:) takie mam obserwacje:)
      Ja w ogóle mam duży dystans..delikatnie mowiąc do tego,jakie jest wyobrażenie w Polsce o Niemcach,Niemczech,jak infantylnie-cukierkowy obraz przedstawiają niektóre emigrantki.

      Usuń
    9. Ja nie mieszkałam w Niemczech fakt. Ale mam rzut beretem. Znam wielu Niemców. Moi wspaniali sąsiedzi to Niemcy. Nie mam złych doświadczeń
      Kurczę myślę że różnie bywa

      Usuń
  8. Eva to siatkarki te dziewczyny

    OdpowiedzUsuń
  9. Wino mi nie służy.Robi mi natychmiastowy zamęt w głowie.Miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  10. U nas wino sie nie tylko wylewa ale i wypluwa.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już grzech ciężki! Jak mam wiedzieć czy mi smakuje jeśli wypluję 😁 skandal 🍷😤

      Usuń
    2. Bierze sie lyk wina , smakuje , siorpie , przeplukuje gardlo a potem sie je wypluwa. tak robia zawodowi degustatorzy::).
      Gdyby bylo inaczej chodzili by caly dzien wezykiem ::))

      Usuń
    3. Uważam że to wypluwanie szalenie nieestetyczne jest. Ja biorę małe łyczki i tyle
      Na takich degustacjach rzadko widzę plucie

      Usuń
    4. Bardzo nieestetyczne ale co robić???Dlatego degustuje jako amator:)

      Usuń
    5. Wolę być pijacym amatorem niż plujoncym profesjonalistom😎

      Usuń
    6. Tfu...plujki jedne !
      😁😁

      Usuń
    7. A winko mniam mniam!!!
      Małgosiu!
      Marzę o czerwonym winie z Tobą!!

      Usuń
    8. Ja mam jeszcze wino od śfagra

      Usuń
    9. Nigdy nie zostanem degustatorem profesjonalnym. O nie ! Nie bende pluć winem. I to jeszcze na ten sam przykład białym 😁😉

      Usuń
    10. Wino od śwagra
      Kiedy my go wypijem??

      Usuń
    11. Nie fiem kiedy to nastompi😱
      I jeszcze ta lodufka...której nie kupiuam żeby odpofiednio przechofyfac wino....
      😂

      Usuń
    12. Jakby co wypiję choćby nie wiem co!!

      Usuń
  11. Rybenko, ja tez o tym marzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A marzenia mają to do siebie że się spełniają!!!

      Usuń