środa, 17 lipca 2019

Choćby nie wiem co

Człowiek jest tak skonstruowany że lubi żyć
Boi się choroby
Boi się umierania
Do pewnego wieku o tym nie myśli
Na szczęście
Ja zaczęłam myśleć mając 45 lat
Rak mi uświadomił że kiedyś umrę, a to kiedyś to może być bardzo wkrótce

Dzięki współczesnej medycynie wygrałam dla siebie już co najmniej 7 lat
Nie ukrywam że miło by było więcej😉

I dlatego te badania mnie stresują. Nie do imentu. Ale brzuch boli. Choćby nie wiem co.

Dzięki za moce. Mało mnie ale czytam. I czerpię!!!♥️♥️♥️




97 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Żyjmy! Cieszmy się każdą chwilą! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Doczytałam
    Mela, gratulacje!!!!
    Dziewczyny, moce dla mężów!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zycie czasem jest bardzo przereklamowane, przynajmniej moje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bo życie jest dobre, i jest jedno.

    OdpowiedzUsuń
  6. Życie jest fajne:)
    Na ogół...
    Moce dla potrzebujących!
    Poproszę dla mojej rodzinki... Połówce wyszły złe badania... Czekamy w zawieszeniu na komplet wyników, żeby działać. Martwię się, boję...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martyna!
      Oczywiste że się boisz i martwisz. Moce płyną. Przytulam z całej siły!!

      Usuń
    2. Nie poddawaj się złym przeczuciom. Moja przyjaciólka ciężko doświadczona przez niepełnosprawność ruchową, zawsze powtarzała, że lepiej za bardzo się nie zamyślać...
      Moce przesyłam:)

      Usuń
  7. Do mnie mocno dotarlo, ze jestem smiertelna, jak zabraklo rodzicow. Jakos przedtem tak mocno nie myslalam, ze moze to moja kolej. Oby jeszcze nie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Gaga!!
    Co to za godzina była??!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Każdy się boi tego co po drugiej stronie. Trzeba mieć ogromne szczęście, żeby wyjść z raka, ty miałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam że miałam szczęście. Podparte własnym działaniem. I medycyną

      Usuń
  10. lubię żyć;D
    Ostatnio nawet bardziej;D
    Cieszę się, ze masz jeszcze tyyyle przed sobą;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Życie jest fajne, nawet to codziennie podtruwane pigułami 😉
    I będzie więcej, Rybeńko- nie ma innej opcji!

    OdpowiedzUsuń
  12. Czerp ile sìę tylko da Rybko.
    ❤🤪😁👣🌞😍🍀🍀🍀💃💃💃💃😍😘🍭🍬🏺🍹🍽🍺🍻☕🍵🍾🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷😁🍀🍀🍀🍀🍀

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach,
    jeden stres już mniej. Syna sobie do inż. dopisał mgr 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulacje...cudne uczucie. Prawda???Brawo WY 🤗

      Usuń
    2. Gratki! Tez lubie to uczucie dumy z dzieci!

      Usuń
    3. Hurra gratulacje! Brawo dla SYNA i dumnych RODZICÓW!!!

      Usuń
    4. Gratulacje roksanko! ♥️

      Usuń
    5. Dziękuję Dziefczęta 💕😘

      Cudne, cudne, a duma tym większa, że miał mocno pod górkę w tym studiowaniu i bynajmniej nie chodzi o uczelnie, a o życie... Zdał oba egzaminy na 5.
      Mogę już odetchnąć z ulgą, bo były momenty, że myślałam iż tego nie doczekam.

      Usuń
    6. Młodzież mówi: mam 6 literek i kropkę 😁

      Usuń
    7. Czy i kropkę zdobył dwa lata temu, bo to taki system 4+2, za moich czasów, na tym samym wydziale były 5-letnie, kończące tak jak młodzież gada 😀

      Usuń
    8. Mój zdobył naraz 7 liter i kropkę... uświadomiła mnie Jego koleżanka. Syn ma 11 semestrów. Po 10 obrona pracy, od października 11 semestr to darmowy 6 miesięczny staż w aptece. Potem dostanie pwz i może iść do pracy. 😁

      Usuń
    9. Miśka czeka jeszcze egzamin na uprawnienia, które tak naprawdę może zrobić tylko po magistrze plus dwa lata pracy w zawodzie, bo inżynier nie dawał mu takiej możliwości- tzn. mniejszy zakres uprawnień. Mam nadzieję, że będzie już mógł podejść jesienią. W końcu zaraz po obronie pojechał na budowę😀

      A ma już konkretne miejsce tego stażu?

      Usuń
    10. Gratulacje dla Syna!

      Usuń
    11. Gratulacje! Mój dopiero na jesień ma dopisac do kropki jeszcze trzy literki, tymczasem zacząl drugi tydzień stażu:)

      Usuń
    12. Dziękuję.

      Agnieszka, długi ten staż?

      Usuń
    13. Ma. W tej aptece miał praktyki po 3 roku.

      Usuń
    14. 6 miesięcy, ale to płatny staż, i niełatwo było się nie na niego dostać. Liczy na to, że się dużo nauczy:)

      Usuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziefczęta (i chłopaki) wielkie MOCE ❤️dla naszej Ajdy potrzebne od zaraz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ajda- moce 💗💗💗💗💗💗

      Usuń
    2. Oj tak 😄
      Moce dla niej :)

      Usuń
    3. Ajda 😱 co się dzieje??
      Moce!!!

      Usuń
    4. A ostatnio o niej myslalam, ze malo jej tu. Moce!

      Usuń
    5. Uspakajam, że nic złego się nie dzieje, ale moce jak najbardziej się przydadzą, żeby dzielnie przeszła przez co musi przejść 😉

      Usuń
    6. O matko babciom bendzie ? 😉

      Usuń
    7. Ajda pięknie dziękuję za moce, bo miały ogromną moc sprawczą! 😍😍😍😍😍😍

      Usuń
    8. Wreczcid palce odpocznom bo ma je kciuki wygiente , w gips się nadajom

      Usuń
    9. Ja jeszcze czymam za trzeciom, co to przypadkiem siostrom Ajdy się okazała 😜

      Usuń
    10. Ajdzie wiadomo
      Wielkie wielkie moce

      Usuń
    11. Nie mogąc tu, Ajda osobiście podziękowała u mnie na blogu.

      Usuń
    12. NIGDY się nie pogodze
      Że ajdy tu nie ma
      Buuuuuuuu

      Usuń
  16. Roksano,serdecznie gratuluję! duma z własnego dziecka to najwspanialsze uczucie na świecie:...)
    Ja uwielbiam żyć...od zawsze:)Ale jak się pojawiła na świecie wnuczka,to jeszcze jakby bardziej:)Bardziej też chyba staram się dbać o zdrowie i kondycję,a że jestem coraz starsza,to i starań więcej:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam chyba szansę dożyć babiostfa
      Jeśli po ślubie będzie dziecko;))

      Usuń
    2. Mąż badania zniósł dzielnie 😉😁 nic nowego nie wykryto ( uff).Kwalifikacja do operacji jest ( A w zasadzie może wybierać z trzech rodzajów operacji). Teraz trzeba pomyśleć, rozważyć za i przeciw, zebrać kasę i dac się zoperować. Ma -14 i - 11 i astygmatyzm. Nie jest łatwo podjąć pewne decyzje ze względu na rodzinne obciążenia. Dzięki za moce

      Usuń
    3. Ewo, dziękuję!

      O kurczę, niełatwa decyzja. My teraz walczymy z Taty oczami- jest kiepsko, bo nieoperacyjne. Zastrzyki i laser. Z laserem kłopot, bo dopiero we wrześniu, mimo iż pilne. A prywatnie nie mogę znaleźć.

      Usuń
    4. Sprawdź profesora Nawrockiego z Łodzi. Mojej teściowej ratował wzrok, tylko on chciał się podjąć. Jego córka też operuje .

      Usuń
    5. Profesor Pecold w Poznaniu i jej uczniowie

      Usuń
    6. Dziewczyny, dziękuję.
      Diagnozę postawiono na podstawie badań w klinice w Szczecinie- jest jedna z najlepszych, jeśli chodzi o okulistykę. Jutro jeszcze ma wizytę u Profesora. Problem jest z dostępnością do lasera navilas.

      Usuń
    7. Profesor Jerzy Nawrocki jest specjalistą od siatkówek. Został nawet wpisany na listę najlepszych specjalistów na świecie.
      A tata jaki ma problem? Jeśli mogę zapytać.

      Usuń
    8. Marzycielko widzę, ze nasi mężowie to bracia, u mojego bylo minus 14,5 i minus 13, astygmatyzm i dziure w siatkowce. Jest juz po operacjach

      Usuń
    9. A gdzie miał? I jaki efekt ? Mój na razie siatkówka ok ale jego mama już niewidoma. U niej pękała i spadała siatkówka. Aż rozsypała się na dobre.

      Usuń
    10. Prywatnie u dr Witkiewicza w Przemyślu. Na pewno komfort widzenia wiekszy, nawet bez okularów moze chodzic, ale jest wiele ale

      Usuń
    11. U Taty to wylew/ obrzęk/ zakrzep/niedokrwienie w jednym oku z powodu cukrzycy najprawdopodobniej. I to w tym silniejszym oku, drugie od młodości ma słabe bo mu spierniczyli operacja

      Usuń
  17. Wszystkiego dobrego na noc
    I na śfit!!

    OdpowiedzUsuń