czwartek, 27 czerwca 2019

Dowartościowujcie swoje dzieci

Byłam na szkolnym przedstawieniu
Musical
Dzieciaki z dwóch roczników
Jedne bardziej inne mniej zdolne
Dzięki zaangażowaniu nauczycieli i własnym zrobili świetny spektakl
Widać było, że się dobrze bawią a publiczność doceniała, śmialiśmy się i wzruszaliśmy

Dzieciaki też śpiewały
Jedne lepiej, drugie trochę gorzej

I przypomniało mi się, jak w wieku mojego syna zamarzyłam o gitarze
Co moja mama skomentowała jakoś tak - córko,  jak się gra na gitarze to trzeba też umieć śpiewać

Śpiewałam w chórze i na studiach
I śpiewam teraz....
Mimo wszystko...




56 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Popatrz, jak się to pamięta!
    Takie podcinanie skrzydeł...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam takich kwiatków milion. Dużo bardziej bolesnych. Teraz już to nie boli. Choć się pamięta.

      Usuń
  3. dzień dobry, można się przytulać do Mrozka jak komuś gorąco, jestem zimna jak szron na trawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubilam rysowac, szyc, tworzyc, chcialam pojsc w tym kierunku. "Po moim trupie!" - uslyszalam od ojca, on artysty w domu nie chce, mam zostac lekarzem. Dzisiaj nie jestem ani lekarzem, ani artysta. Jestem nikim.

    OdpowiedzUsuń
  5. Staram się na każdym kroku dowartosciować starszego...
    Moim marzeniem było,żeby poszedł na anglistykę czy coś z historią,bo z tego jest dobry...
    "A coś ty,mamusiu chce pójsc na politologię"....
    Moj mąż"aby zasilić potem grono bezrobotnych"...żartował
    Jasne,niech sie uczy tego co lubi i sprawia mu przyjemnośc..
    Ja chcialam po 8 klasie kontynuować nauke w L.Medycznym...
    "Dziecko,gdzie bedziesz tyle dojezdzac Ekonomik (tfu)masz pod nosem"....
    Mialam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja widziałam że córka źle wybiera sobie studia. Nic nie powiedziałam. Po roku zmieniła na to co powinna. I teraz kończy. Bardzo zadowolona.

      Usuń
    2. Super zrobiłaś,że dalas córce wolną reke...
      Nie znoszę zmuszania,uwielbiam dopingowanie dziecka w kierunku który lubi...
      Na marginesie..
      Mlody moj potrafi godzinami gadac np.o polityce gospodarczej różnych państw..dżizas...
      Można umrzeć z nudów😉
      A jego to pasjonuje...

      Usuń
  6. No tak, czasem rodzic palnie coś a dziecko pamięta całe życie.
    A propos gitary, czy nie jestem za stara na naukę gry na gitarze? Bo to moje marzenie i zamierzam je spełnić😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Absolutnie nie jesteś za stara!!
      Moja koleżanka uczy muzyk i ma wielu dorosłych uczniów!!

      To tylko jedno z wielu zdarzeń tego typu...

      Usuń
    2. W tej chwili nie wyobrażam sobie np ćwiczyć w domu . Ja Olek i gitara równa się połamany sprzęt czy cuś w tym stylu 😄 Ale bardzo o tym marzę, nrozmawiałam o tym z chłopakami i bardzo mnie namawiają żebym realizowała to marzenie.
      Zresztą Olka też chcę zapisać na zajęcia muzyczne od września. Ze Starszym jeździłam dwa lata, zanim poszedł do przedszkola i było cudnie

      Usuń
    3. Bo muzyka jest wspaniała!
      Nie rezygnujz marzeń!!

      Usuń
    4. Mela! Babcia wiadomych wnuków gra na gitarze. Wnuk dostał od Mikołaja malutką gitarę i "uczy się". Wie, że każdy ma swój instrument. Może to będzie też dla Ciebie dobre rozwiązanie?

      Usuń
    5. A wcześniej pytałaś czemu wiatrak zdradliwy. Właśnie przez te zawiania. Zapalenie ucha, problemy z barkiem, z szyją itp. Fachowcy zalecają, żeby ustawiać wentylator "twarzą" do ściany i cieszyć się chłodnym powietrzem, ale odbitym od jej powierzchni, a nie owiewającym bezpośrednio.

      Usuń
    6. Olga, tak, to jest dobre rozwiązanie. Natomiast Olka interesują zawsze rzeczy innych osób, ale może z tego wyrośnie ;)
      A co do wiatraków, to ja uwielbiam gdy na mnie wieją 😄

      Usuń
  7. U mnie dziś chłodniej, a w planach był wyjazd nad jezioro👿

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem, słońca nie ma, wieje wiatr, na oko (przez okno czyli) wygląda jakby było chłodno. Ale zobaczymy pozniej ;)

      Usuń
    2. No przeca że ulga! Ale dlaczego dziś?! 👿
      W poprzednie dni nie było możliwości żeby jechać a kiedy jest to pogoda się spsuła 😬

      Usuń
    3. Jak to mówiła moja babcia. Może się jeszcze wyscezy?

      Usuń
    4. Meluś, na bank my sonsiatki 😀
      U mnie przez szeroko otwarte okno w sypialni powiało cudnym chłodkiem 😀

      Usuń
    5. Roksanko, cały czas to poftaszam😄

      Usuń
    6. Kto ukradł ciepło? Wrrrrr

      Usuń
    7. Już tęsknisz?😉
      Ja się delektuję cudowną chwilą😍: jest słoneczko, jest wiaterek, i 22 stopnie w sypialni, a wczoraj jak przyjechałam było 27🙈

      Nie martw się weekend ma być upalny. Teraz łap oddech.

      Usuń
    8. Roksanko nie strasz, w sobotę wyruszam nad morze i mam nadzieję na cudne 21-22 st 😉

      Usuń
    9. Ale my tylko do weekendu . Tymczasem chmury i wiatr 😭

      Usuń
    10. Ja lubię taką pogodę nad morzem, niestety starszy kocha upały

      Usuń
    11. To sobie przedłużcie.

      Nie wię, ale bryza Cię ochłodzi, za to od wtorku ma być chłodniej i być może nawet zmarzniesz nad tym morzem 😉

      Usuń
    12. Nie możemy, mąż do pracy. W sumie do soboty jesteśmy. Więc to jednak pół weekendu ..

      Usuń
    13. A to niedobrze. Mię pokazuje, że u mię w niedzielę ma być 39 stopni- to chyba jakiś żart???😡

      Usuń
    14. Właśnie pada . No nic zostaniemy w hotelu i dalej będziemy świętować 😜😁

      Usuń
    15. To życzę UDANEGO świętowania😉

      Usuń
    16. Ja również życzę, marzycielko ;)

      Usuń
  8. Jednym z największych dopustów jest rodzic, który ma w głowie jak powinno być i trenuje to na innych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to sobie myślę że manna to na pewno miała jeszcze bardziej pod górę

      Usuń
  9. a ja sie ciesyzlam gdy rodzice mowili mi "śpiewasz jakby Ci słoń na ucho nadepnął", wiedziałam, ze ich tym rozśmieszam i śmialiśmy sie razem :) I ciesze się, ze nie utwierdzali mnie w przekonaniu, że umiem, bo bym była pośmiewiskiem w szkole muzycznej :P ale różnica jest taka, ze talentu do śpiewania nie mam za grosz, a Ty potrafisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Solistką być raczej nie mogę. Ale słyszę dość dobrze i nie fałszuje. A bardzo dużo da się wycwiczyc

      Usuń
  10. Mam upierdliwom muchie f pokoju ! :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matka do córki: dziecko masz może gazetę?
      Mamo teraz się nie używa gazet, weź tablet. Po chwili matka do córki: patrz za moich czasów do zabijania much brało się gazetę, a dziś tablet.
      Gaguniu masz tablet? 😜😁

      Usuń
    2. mam, ale jeszcze mi suuży :p

      Usuń
    3. Biedactfo, na lato mus zaopaczyc się w packe

      Usuń
    4. A ja robię pułapki na muchy
      Odslaniam firanki
      Ona na okno
      A ja zasłaniam firany
      Otwieram okno
      I ona wylatuje

      Czy to brzmi jasno?

      Usuń
    5. I nie trzeba się martwić o usunięcie zwuok :ppp

      Usuń
    6. usua albo se pojszua

      Usuń
    7. Najgorzej jak usua
      Bo siem obudzi o świcie
      A to już za chwilę🤤

      Usuń