sobota, 11 maja 2019

jeszcze małe ciekawostki

przyszła raz miła młoda para, z kolegami, którzy pomagali w przeprowadzce
para była bardzo ok
ale ci ich "pomocnicy"...
Takie cwaniaczki
bardzo byli zainteresowani w dostawaniu za darmo rzeczy wartościowych, a najbardziej nowych, które wcale nie były na sprzedaż
chcieli też nas przeprowadzić
zapytałam, czy mają windę, taki podnośnik do transportowania rzeczy z piętra
oczywiście nie mieli, ale zupełnie ich to nie zraziło do wciskania mi swojej usługi
dopiero jak wynosili niewielki stół i ledwo dali radę na wąskiej klatce schodwej to się poddali
tacy ekhm profesjonaliści...

kto dziś ogląda film Siekielskiego na Youtube?




18 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba wszyscy beda ogladac. Ja podobne filmy widzialam z Irlandii i Niemiec, dzie afery pedofilskie juz wczesniej ujrzaly swiatlo dzienne i zaowocowaly moim odejsciem z kosciola. Moze i w Polsce ludzie w koncu przejrza na oczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie będę oglądać, mam dość drastycznych, przerażających filmów, które na zawsze zostają w głowie

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy ten film można obejrzeć, bo ja chętnie zobaczę. Ale nie wiem jak i kiedy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. youtube.com/sekielski

      Usuń
    2. Trzymajcie kciuki
      Idę oglądać

      Usuń
    3. https://youtu.be/BrUvQ3W3nV4

      Usuń
    4. Mnie nie boli
      Mnie nie dotyczy
      Niech boli tych którzy są winni!!!

      Usuń
    5. Będzie dostępny ten film czy tylko dzis? Bo nie miałam czasu.

      Usuń
    6. Myślę że nas wszystkich dotyczy, to mogło by być twoje lub moje dziecko 😫

      Usuń
  5. Wielki szacun dla braci Siekielskich! Zrobili kawał dobrej roboty

    OdpowiedzUsuń