poniedziałek, 22 kwietnia 2019

Święta święta

Miały być w małym gronie
Okazało się najsamwpierf że koleżanka wyjechała, i poprosiła żeby przygarnąć córkę
Z największom przyjemnościom
Potem się okazało, że naszego somsiada żona zostawiua
Przygarnęliśmy z największom przyjemnościom
A na śniadaniu się dowiedzieliśmy, że koleżanka musiała zostać sama w Lux bo pies zachorzał
Przygarnęliśmy jeszcze chętniej
Normalnie jakbyśmy walczyli o palmę zwycięstwa w przygarnianiu samotnych

Było cudnie

Mam nadzieję, że u was też



41 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech tak będzie i dzisiaj :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj mam w planie zalegać tu i tam. Ewentualnie spacer

      Usuń
  3. każdy dzień w którym nie muszę iść do orki jest cudowny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To krótki tydzień masz
      A następny jeszcze krótszy!!

      Usuń
  4. U mnie też jest pięknie. Tylko najbliżsi, a wśród nich dwa skarby. Mała księżniczka i jej opiekuńczy brat...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och jak to dobrze! Czyli nie jest małym zazdrosnikiem?? Cudownie!!!

      Usuń
  5. to jakbyś miała potrujnom wigiljem 😁

    OdpowiedzUsuń
  6. Tylko gdzie podziała się ta cudna pogoda? 😒

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas tesz ;)

    I cieszę się ze nie mamy dyngusa. Bardzo nie lubiłam. Mogę spokojnie wyjść 😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My dzisiaj zapomnieliśmy. Ale syn nie zawiódł
      Zwłaszcza siostra ucierpiała

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Powiedziałabym i dobrze
      Ale ten strajk....

      Usuń
    2. Nooo już mnie brzuch boli z nerw. Jutro wiadomo, ale sroda to zagadka. U mnie się wykruszają nauczyciele ...

      Usuń
    3. Marzycielko u nas po tygodniu spora część poszła na L4 a od jutra wracają do pracy

      Usuń
    4. Chujowy słabo powiedziane 😤

      Usuń
    5. Marzycielka
      Ufam że zło powraca do tych co je sieją...

      Usuń
    6. Najważniejsze to robić swoje
      Krok za krokiem
      Stopień za stopniem

      Jak to wszystko się skomplikowalo

      Usuń
    7. Jestem ciekawa co u mnie zrobią powracający z l4. Ja miałam do środy więc od czwartku
      " wrocilam" , jutro też podpisuję listę strajkową. Zobaczymy co będzie u nas od środy...

      Usuń
    8. Rybenko, tak robimy, ale ludzie rezygnują ze wzgledow finansowych. Nikt nie mógł przewidzieć ile strajk będzie trwać. Są wśród nas samotne matki, małżeństwa, albo tak jak ja, od dwóch tygodni nie zarabiam ale opiekunce muszę zapłacić...

      Marzycielko u nas ci, którzy byli na L4 , zapowiedzieli że wracają do pracy. Czyli będą siedzieć z nami tylko my za darmo a oni będą zarabiać ...

      Usuń
    9. U nas w szkole był wójt i obiecał, że zrobi wszystko żeby zapłacić. Niestety u nas są tacy, którzy mają kasę i nie strajkują. Podziwiam tych, którym się nie przelewa i walczą. U mnie łatwiej bo mąż jest na zdrowotnym. Dziewczyny mi mówiły, że u nas było tak, że część tych co nie strajkował przychodzili na chwilę do pracy i szli do domu. A strajkujacy siedzieli ...

      Usuń
    10. Mela jesteś wielka ! ❤❤❤

      Usuń
    11. Marzycielko, Ty też 😘
      U nas wracający do pracy będą siedzieli pewnie z dziećmi które są na dyżurach

      Usuń