czwartek, 14 marca 2019

Urodziłam się w odpowiednim czasie

Bardzo wszystkim dziękuję za tyle miłych słów wczoraj
niektórych z Was przecież praktycznie nie znam
Te dobre emocje są dla mnie bardzo ważne i chowam je do specjalnej szufladki

W realu też spotkało mnie wiele miłego
Częściej zdecydowanie były to życzenia pisane niż gadane
Boooszeeee jak ja to lubię,!
Telefon czasem też jest miły oczywiście
Ale ja mało telefoniczną jestem
Te czasy są bardzo dla mnie dobre:)))

AAAA

I byłabym zapomniała
Moce o 9 30
Wizyta u onkologia

No



65 komentarzy:

  1. Mów wiem jak to się stało
    Cusz
    Chochlik drukarski zmienił mi datę😉

    OdpowiedzUsuń
  2. I dzięki temu jezdem pierszaaaaa...
    Moce

    OdpowiedzUsuń
  3. Świat się kończy, Olgi nie ma...

    OdpowiedzUsuń
  4. Są tak w nawiązaniu do wczorajszych urodzin, wczoraj urodziła się koledze syna córeczka. 9 tygodni za wcześnie... Chyba chciała też mieć urodziny tego dnia, co pewna znana Rybka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]

    OdpowiedzUsuń
  6. Mocne MOCE ♥️♥️♥️
    Ja mam w poniedziałek

    OdpowiedzUsuń
  7. MOCE dzis I w poniedziaek!

    OdpowiedzUsuń
  8. Moce dziś i na zapas ❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  9. Rybko tylko się nie denerwuj 😁...
    Śniło mi się, że zaprosiłaś cały Rybny do siebie do Lux. Mieszkałaś w pięknym domu z kamieni, widok z okna na góry! Za płotem strumyk! I pełno gości 😁😁😁każda z torby wyjmowała jakieś jedzenie. Wszyscy lezelismy na materacach przed domem i było wesoło. Tylko ja nie wiedziałam kto jest kto. I wy nie wiedzieliście ( bo 2 panów też bylo) kim jestem, choć pokazałam im prezent dla Ciebie- anioła 😭 tylko Miśki nie było...
    Otwieram oczy i D... cza iść do szkoły 😭

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych 2 panów to chyba ja ;-)
      Mietek

      Usuń
    2. Cudny był Twój dom. I widoki . I miła byłaś 😁😁😁
      Mietku jeśli jesteś panem ok 55 lat, przystojnym, wesołym ( jeden miał ciemne , drugi trochę siwe wlosy), to Ty.😂
      Ale, że po aniołku mnie nie rozpoznaly, to wielki żal w sercu 😁😁😁

      Usuń
    3. A ze mnie nie było. Buuuu

      Usuń
    4. Było powiedziane głośno, że masz ważniejsze 😍sprawy. I wszyscy uznali, że miłość najważniejsza więc ten tego ...😁

      Usuń
    5. Mela Ty też byłaś 😁 i miałaś włosy do ramion ciemny brąz 😁 no po prostu taka noc była...😁😁😉

      Usuń
    6. Haha, włosy mam dłuższe i jaśniejsze 😂

      Usuń
    7. Oj tam przed wyjazdem skróciłaś i pofarbowałaś. A jakie widoki były i piękny dom 😁

      Usuń
    8. a to zrozumiałe;D

      jezioro było?Bonie wiem, czy w razie czego brać strój;D

      Usuń
    9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    10. Jeziora nie było tylko górski strumień ...😁😁😁

      Usuń
    11. Chciałem tylko nadmienić, że zdecydowanie jestem przystojny i wesoły!!!
      Mietek

      Usuń
    12. Ale jesteś ten z ciemnymi czy
      "siwawymi" włosami? 😁😁😁 Ten drugi to może monsz Rybki ?

      Usuń
  10. Lecą moce! ❤️
    Chciałam napisać, że wraz z bocianami widzianymi wczoraj, ale bym musiała im kierunek zmienić, a tego się nie robi wiośnie 😜

    OdpowiedzUsuń
  11. Moce Rybenko i spoznione zyczenia urodzinowe. Wszystkiego najlepszego Rybenko mila.
    Wczoraj z pracy za choinke nie udalo mi sie wyslac zyczen , a wieczorem bylam w domu ok 22.00 i padlam.
    To bylo moje usprawiedliwienie za wczorajsze zapomnienie.
    Przesylam bukiet slonca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No naprawdę nie wiem czy wybaczę 😁😁😁

      Usuń
    2. potwierdzam, Małgosia ma w pracy jakąś blokadę na wychodzące prywatne

      Usuń
    3. Klarka :) dziekuje ,za usparwiedliwienie :)

      Usuń
  12. Wizyta jak zwykle super
    Troche recept i skierowań na badania

    Po tylu latach o wiele łatwiej się te wizyty znosi

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie zycze sobie apeli o trzymanie kciukow, kiedy jusz jestem w drodze do fabryki. Nie wiedzialam, ale intuicyjnie czymalam. No!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre emocje nie podlegają prawom fizyki i czas tu nie ma znaczenia:)))

      Usuń
  14. Bardzo sie ciesze Rybenko, ze u lekarza wszystko oki. Nie mogło byc inaczej!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja dopiero teraz jestem.... to moce na przyszłość

    OdpowiedzUsuń