poniedziałek, 25 lutego 2019

Do wszystkiego można się przyzwyczaić. Uważaj gdzie się zatrzymasz

To cytat z książki Sigridur Hagalin Bjornsdottir pt Wyspa
Książka jest z gatunku katastroficznych
Opisuje co się mogłoby wydarzyć na Islandii jeśliby ja całkowicie odciąć od świata

Podobała mi się, choć nie zachwyciła

Natomiast to zdanie siedzi mi w głowie

Sama widzę po sobie, że się w wielu chwilach zatrzymywalam bez sensu
I żałuję


Choć często to błogosławieństwo od Boga, że człowiek się umie przyzwyczaić nawet do najgorszego....



28 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Byleby się nie zatrzymać i nie zacząć tam urządzać!
    Tak mi się skojarzyło ze słynnym cytatem z Kisiela
    Wszyscy wiedzą o co chodzi ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba jednak nie mozna sie do wszystkiego przyzwyczaic, to tylko pozory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak czytam o obozach koncentracyjnych to myślę że prawie do wszystkiego...

      Usuń
    2. Wszyscy ktorzy sie dostali do takich obozow, to nie sadze, ze sie przyzwyczalili....oni nie mieli wyjscia, zadnej alternatywy.
      Natomiast, jak ktos ma wybor gdzie sie zatrzymac to chyba nie musi nic na sile😎
      Tak mysle....

      Usuń
  4. Chyba w Rozmowach Kontrolowanych jest taki cyutat jednej z ciotek Ryśka : "człowiek nie sznurek wszystko wytrzyma " …

    Nieziennie zachęcam do pomocy Kubusiowi , gdyby ktoś chciał polubić oto profil na FB wspierający

    https://www.facebook.com/RazemdlaKuby-798454517162563/


    OdpowiedzUsuń
  5. Można się przyzwyczaić, ale czasami nie warto.

    OdpowiedzUsuń
  6. Od dawna chodzi mi po glowie, ze jak nie bede w stanie sama uzyc toalety to nie chce zyc. I mozna pomyslec 'do wszystkiego mozna sie przyzwyczaic' ale czy warto.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szlag mnie trafia,gdy pomyślę,że wystarczy ludziom obiecać kolejne tysiąc i do kagańca się przyzwyczają.I mam w nosie,że tym razem bym się załapała.Nie chce ich pieniędzy,niech tylko mnie mnie okradają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie są ich pieniądze przede wszystkim

      Usuń
    2. Masz rację Miśka w D... Mam ich 500+ ( ha na rok bym dostała). Chcę godnych zarobków! ( nie tylko dla siebie )

      Usuń
    3. A ja mam plamy przed oczami jak sobie przypomnę jadł potraktowali niepełnosprawnych 👁😡😡😡

      Usuń
    4. Mi wywraca żołądek 😠😠😠

      Usuń
  8. dwa dni temu zakładałam czapki, szaliki i kurtkę puchową
    a teraz jest 16 stopni, świeci słońce, nie mam pojęcia, jak się ubrać!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może f struj kompielowy i ewentualnie pareo 😜😜😜

      Usuń
    2. Na cebulkę, strój kąpielowy a na to puchowka, 😊

      Usuń
    3. co wy z tym kostiumem??
      wzieliby mnie za wyrzuconego na ląd wieloryba!:PP

      Usuń
    4. To ubierz np żółty strój- nie ma żółtych wielorybow przeciez!😁😁😁

      Usuń
    5. wieloryby so medialne, a Ty ponoć masz parcie na szkło :p

      Usuń
    6. No ba!!
      Sławny teść jest dla mnie nieustającym wzorem😆

      Usuń