środa, 16 stycznia 2019

trzeba iść dalej

choć ciągle ciężko

ale jak ktoś sobie życzy oderwania od juchowej rzeczywistości to Wam opowiem o matce roku
a co najmniej miesiąca

mój syn miał jechać ze szkołą na weekend do Brukseli
wymyśliłam, że to wspaniale, bo mamy tam przyjaciół, odbiorę go po skończonych zajęciach i spędzimy sobotni wieczór  prawie że na starych śmieciach

przyjaciele umówieni, wszystko dograne, ino tylko kolejny mejl ze szkoły uświadamia mi, że pomyliły mi sie tygodnie ( Buk szczek, że nie miesiące albo lata!!!)
i to nie w ten tydzień tylko w następny powinnam się umówić...

postanowiłam, cóż, dziecko może dwa razy pojechać sobie do stolicy wielonarodowego ościennego kraju
znajoma się tylko przestraszyła, że mamy zamiar u nich byc dwa weekendy z rzędu :PPP


 

34 komentarze:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupić Ci kalendarz - terminarz? ;)))))
    A tak serio, to nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he
      Mam kalendarz PRZECIEŻ!

      Usuń
    2. A to co wyszło na dobre to że akurat będą imieniny pana domu:))

      Usuń
    3. To może drugi kalendarz do zapisywania że trzeba sprawdzić w kalendarzu 😊

      Usuń
    4. Bardzo śmieszne
      Bardzo śmieszne

      Usuń
  3. Jak pisałaś ze o matce roku to myślałam ze o mnie 😂
    Wogole nie widzę problemu 😄 Ja kiedyś dziecko zawiozłam na urodziny do koleżanki dzień za wcześnie. Mina ojca co nam drzwi otworzył bezcenna 😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam też coś o lekarzu czy dentyście
      Jesteś dla mnie wzorem!

      Usuń
    2. Było, bylo. Wcześniej to naprawdę nie problem, raz podali w zaproszeniu godziny costam to drugiej i tak się na tej drugiej skupiłam, chyba żeby nie wyszli za późno ze wysłałam męża z dzieckiem na druga. 😝

      Usuń
    3. Mój mąż zapomniał o wizycie lekarskiej ( nie dziwię się, bo czekał 2 lata ).

      Usuń
    4. Moja koleżanka pracująca na uczelni napisała kartkę na lodówkę : "czwartek, g.16 - komis", a potem długo sie zastanawiała po co ona ma do komisu jechać:)

      Usuń
  4. moja koleżanka zostawiła dziecko w sklepie i dopiero w autobusie się opamiętała, że czegoś jej brak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja zostawiła dzieło w wózku przed piekarnią i dopiero w domu jej Mana zapytała a gdzie dziecko

      Usuń
    2. Przebilyscie! 😱😄😄

      Usuń
  5. Rybko,zdarza się😁
    Moj monsz 2 dni temu pomylil soboe godzinę odlotu samolotu,był 3 godziny za wcześnie na lotnisku...
    A dzień wczesniej jojcał,że musi o 4 rano wstać
    ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej za wcześnie niż za późno
      Moi znajomi było ma Malcie. I mieli samolot o 7
      Oboje myśleli że to 7 wieczór...
      Dodam że dzieci 4
      Oj drogo ich ta pomyłka kosztowała. .

      Usuń
    2. O to dopiero było....😂

      Usuń
  6. Ha, to w temacie : leze wczoraj , małe śpiom sms od śfagierki : zarezerwujcie sobie 02.06 na chrzciny naszego małego … zrywam się lece do stergo i mówie : kurde mamy krzciny w srode , ten na mnie patrzy …. kobito 2 czerwca!!! ZONK :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cha cha cha
      Ciekawe jak Ci ta środa wyszła??

      Usuń
    2. taki mam stan umysłu właśnie...………. :(

      Usuń
    3. Misia moj stan umysłu jest podobny....

      Usuń
    4. U mnie jak widać nie lepiej

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Same się za miły
      Ciągle smutno

      Usuń
    2. Smutno ❤ i jeszcze dziś pożegnaliśmy tatę mojej dobrej koleżanki z pracy. Odszedł kolejny dobry człowiek.

      Usuń
    3. Oby rodzili się też jacyś dobrzy ludzie

      Usuń
    4. Myślę, że nikt nie rodzi się zły. To ludzie , środowisko, pieniądze, władza i inne i D..

      Usuń
    5. Raczej tak
      Choć te badania o epigenice każą myśleć że postępowanie naszych rodziców też ma wpływ

      Usuń
    6. No właśnie wpływ rodziców..

      Usuń
    7. Ano
      Wychowanie...
      Napatrzysz Ty się na to

      Usuń