wtorek, 29 stycznia 2019

Trójkąt bermudzki

Pamiętacie?
Na Atlantyku taki obszar kształtem przypominający trójkąt
 Ginęły tam samoloty i statki
 Albo znajdowano opuszczone  nagle przez załogę okręty
 Opowieści było dużo,  WIKIPEDIA je wymienia
I nawet przytacza teorię tlumaczącą ta zaginięcia
Ci ciekawe ostatnie tajemnicze zdarzenie miało miejsce w 1971 roku

 Dziś ta opowieść jest już zapomniana
 Mamy nowe
W dużo większej ilości i nie takie powszechnie znane. Ale każdy kto chce wierzyć w jakieś nadprzyrodzone zjawiska znajdzie dla siebie coś miłego;)


PS. Ciekawe czy jest ta afera??

80 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Miał być ściśle związany w UFO!

    OdpowiedzUsuń
  3. Iza, mocne MOCE dla Ciebie!!! :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe, skąd Rybka wiedziała o taśmach? Sama nagrywała?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słucham plotek😆
      Wszyscy wiedzieli
      Wczoraj nawet w szkiełku było o tym że coś będzie
      A sms od widza brzmiał - jutro nie będzie teleranka😉

      Usuń
    2. To ja juz wole inne aferki, takie to zadna nowość:)

      Usuń
    3. No widzisz, w sumie ja też wiedziałam - od Ciebie. 😀

      Usuń
    4. Jednak mówiąc Agnieszka
      O tych nagrań jest więcej

      Usuń
    5. Pani Mazurek też wczoraj wiedziała :)

      Usuń
    6. i ja wiedziałam fczoraj
      ale niedosyt czujem jednakofoż
      obrucom kota ogonem i tyle s tego bendzie
      a elektorat utwierdzi się w pewności
      że są prześladowani
      ajda (tak jakby choć nie do końca jednak)

      Usuń
    7. jak to nie do końca??
      Tyś mojom Ajdom czy nie??

      Usuń
    8. spłynie jak po Kaczce
      chyba że jest jeszcze coś...

      Usuń
    9. ajda ino że bes tfarzy ::pp

      Usuń
    10. Będzie ciąg dalszy

      Usuń
  5. Ale ze ten trojkat to był nadprzyrodzony??
    Ja słyszałam tylko ze ludzie giną. Dlaczego nie było wiadomo

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam trójkąt bermudzki w domu...giną mi skarpety..mam cały karton samotnych ,nieutulonych w żalu pojedynczych skarpet.

    A dla Izy oczywiście wielkie moce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z tego powodu kupuje duże ilości takich samych 😄

      Usuń
    2. Robie dokładnie to samo 😂

      Usuń
    3. ponoć teraz moda, żeby nosić dwie różne;D

      chcę życia bez aferek;/

      Usuń
    4. Jeden z moich pierwszych postów był na temat klubu samotnej skarpetki
      Ach gdyby ktoś mi to zjawisko wyjaśnił 🤤

      Usuń
    5. Mnie wystarczy, że skarpetki są podobne. Albo jak jedna jest szara, to druga może być szara w kolorowe paseczki.
      I mam teorię - to nieprawda, ze zostaje jedna. One są dwie, tylko spotykasz raz jedną raz drugą z pary :)

      Usuń
    6. To romantyczna teoria😉

      Usuń
    7. Kiedyś dostałam od psispsiółki skarpetki ( jedna z gruszkami , druga z pietruszkami). Bo to były skarpetki ni z gruszki , ni z pietruszki 😁😁😁 kupila gdzies w necie ( taka strona ze śmiesznymi skarpetkami byla)

      Usuń
    8. Fajne
      I która się zgubiła?
      Na takiej parze możnaby sprawdzać teorię Ani 😁

      Usuń
    9. No wlasnie dziwne, bo ostatnio nie widuję ani jednej, ani drugiej 😂😂😂 może poszły sobie gdzieś 😁😁😁

      Usuń
    10. Gdzie pieprz rośnie😉

      Usuń
    11. I szukaj wiatru w polu....szukam A tu figa z makiem 😉

      Usuń
    12. jakiś czas temu kupiłam pakiet 10 par czarnych skarpet które różnią się tylko lamówką przy ściągaczu, więc się nie przejmuję :)

      Usuń
    13. Ja próbuje sobie kupować takie same
      Ale każda seria jest inna!!!

      Usuń
    14. ano! ja dziś w pracy składałam papierologię z różnych działów i niby każdy papier był biały, to różne odcienie bieli :D

      Usuń
    15. No dokładnie
      Zauważyłam że czarne skarpetki mogą być brązowe i granatowe i różne moce gumek majom!!
      A jak kupujesz to takie same niby!!

      Usuń
    16. i zależy o której porze dnia, oświetlenia się kupuje, i bez porównanie
      wienc 20 par jednocześnie czeba - na trochę wystarczy :p

      Usuń
    17. w sęsie, że trudno chodzić w z jedną skarpetkom, by dopasować odcień :D

      Usuń
    18. Ale ja skompa jestę
      Jutro o tum zresztą napiszę
      Czyli ekologiczna

      Usuń
    19. wreszcie się jutro wyda :p

      Usuń
    20. ech, ja w ciongu dnia przeczytam, ale raczej nie zareaguję, zastanawia mię, jak skarrpetki wpływajom na Twoje poszczeganie ekologii ? :p

      Usuń
  7. nie lubiem trujkonta (to tak f temacie)

    OdpowiedzUsuń
  8. No jest afera,że tak mało ostatnio komentarzy na blogu u Rybeńki.
    Pozdrawiam Joanna.

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja melduje, że wróciłam z przeglądu. Podwozie i zderzaki ok! Będzie pochwała?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Należy się pochwała wzrokowa najwyższego stopnia!!!
      👁👀👁👀👁👀👁👀👁👀👁👀👁👀

      Usuń
    2. Bóg zapłać, dobra kobieto!

      Usuń
    3. Naprawdę się cieszę
      Dziewczyny
      Do naśladowania wzywam!!

      Usuń
    4. Zawsze jak się tam człowiek wybiera, to nerwy są. Bo nigdy nie wiadomo. Za to jaka ulga, jak się usłyszy, że ok!

      Usuń
    5. Brawo Bogusiu! 🤗💐

      Usuń
    6. Naprawdę badanie ratuje życie
      Jestem tego często świadkiem

      Usuń
    7. Pochwała się należy!! :)

      Usuń
  10. Osobiście rzeczy nadprzyrodzonych nie uważam.
    Ciekawa jestem jak aferę komentują paski Wiadomości :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mateuszek już oznajmił że zachowanie prezesa było wzorowe🤣🤣🤣

      Usuń
    2. No jego też jest wzorowe 🤣🤣🤣 Oni oba jak jedna wątroba😂😂😂

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszem siem wczytywać żeby wiedzieć kto co i jak😆

      Usuń
  12. Aferek Ci pod dostatkiem :D

    A o Bermudzkim Trójkącie oglądałam kiedyś obsesyjnie wszystkie programy dokumentalne, które się pojawiły :D

    OdpowiedzUsuń