środa, 19 grudnia 2018

juchowa pani domu byaby ze mnie dumna

widzę, że rzeczywistość przedświąteczna pochałania nas wszystkich
pustki na blogu, tłumy na mieście

idę ja sobie woczraj do pralki i oto co widzę, co to wystaje sobie jakoś tak z zawiasuf
sobie myśle - O MATKO! ZABIŁAM DZIECKU BLUZKĘ!
i to ze szczególnym okrucieństwem
rączka pozostała poza pralkomi została oderwana na żywca





CÓŻ



Żeby wynagrodzić światu te krzywdy tu jest KOCIKLIK wystarczy KLIK i już

I oczywiście KOTANGENS







87 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwila ma kawę
      Ktoś coś?

      Usuń
    2. Biore kawe, zeby przezyc kolejny ciezki dzien. Ktos chetny potowarzyszyc?
      I donosze, ze czytam, glosuje i moce, ktore mi pozostaja, wysylam w razie potrzeby komu trzeba.
      Rybka, esli to Cie pocieszy, nie jestes osamotniona w byciu juchowa pania domu. Nie Ty jedna, nie pierwsza i ostatnia, ktorej to czy owo sie chrzani...

      Usuń
    3. No przecież
      Najgorsze są te co się oburzają że ktoś tak robi
      Zwykle mamusie i teściowe....

      Usuń
    4. Iza, pozdrawiam serdecznie :*
      łap MOCE od nas
      Jeszcze będzie przepięknie :)

      Usuń
    5. halo, halo, przyndzie ktoś jeszcze na herbatkie? ja z imbirkiem na bolonce gardeuko biere

      Usuń
    6. mienta jest ble, ale możesz😁

      Usuń
    7. ble to może jezd torepkowa, ja mam liście ususzone !!!

      Usuń
    8. pachnie, to tylko świeża z łonki 😌

      Usuń
    9. moja tysz pachnie !
      pszepienknie !

      Usuń
    10. Dzieki, Olga:-) Musi byc!
      Mietowa lisciasta bardzo chetnie. Gaga, poprosze! Basia, posun sie troszku:-)

      Usuń
    11. Basiu siostro
      Dla mie też mięta ble

      Usuń
  2. O matkokochana , Ty jesteś mordercom czy pralka?😘😱

    OdpowiedzUsuń
  3. Zatrzasnęłaś ją w drzwiach?!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rybko,Ryba-piła z Ciebie ?🤔😁
    (Proszę nie kojarzyć z piciem%)
    Ja nie znoszę łazenia po sklepach przed Swiętami,unikam jak tylko mogiem...
    Wczoraj rankiem se pojechałam z najmniejszym dziecięciem swym i kupiłam 80%tego co trzeba....
    Nie wariuje
    Nie świruje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to brawo Ty!
      Ja też mam z 80% tego co mam mieć
      Chyba
      I trochę zaczynam wariowac

      Usuń
  5. masz pralkę z horroru, uważaj na ręce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jej nie pierwszy numer
      I. na dodatek nie chce się jej pozbyć. Nie lubię wydawać piniendzy na nowe

      Usuń
    2. Może filtr jej wyczyszczę??

      Usuń
    3. to może znajdziesz skarpetki :p

      Usuń
    4. Myślisz że 150 tam się zmieści??!!

      Mam nadzieję że istnieje życie wieczne
      I że kiedyś się dowiem co się z nimi dzieje

      Usuń
  6. A mi pralka umarneła na świeta....😠😠😠

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 🤤😢😭
      To ja już wolę moją morderczynię

      Usuń
    2. Tez bym wolała !!!!!! I to jak🙏🙏🙏

      Usuń
    3. Moja ma już z 8-9 lat
      To już nie znam dnia ani godziny

      Usuń
    4. Moja ma czternaście i puu rokuf
      Margoś, współczuję kłopotu (i wydatku) przed świentami

      Usuń
    5. Dzieki Meluś! Pralka ktora oddałam tesciowej ma lat 16, a ja kupiłam nowa i umarneła🙈
      Decyzja jest, że kupimy nową. Ale po świentach🎄🎅

      Usuń
  7. jadem do sklepu na pyszny objadek

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja psispsiółka odebrała wynik ( pamiętasz miała się nie martwić, wyglądało to dobrze). Wynik rak nieinwazyjny. Konsylium po świętach. Proponowane leczenie nawet mastektomia, chemia lub radioterapia 😭 Proszę o moce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moce w drodze
      Choć nie rozumiem tego wyniku

      Usuń
    2. Ma napisane rak in situ czyli nieinwazyjny rak przewodowy.

      Usuń
    3. Źle się wyraziłam
      Dziwi mnie tak inwazyjne leczenie
      Mastektomia to rozumiem
      Ale chemia???!!!!

      Usuń
    4. Zawsze to lepiej, że nie inwazyjny, czyli jeszcze nie zezłośliwił się. Choć leczenie i tak zastosują, bo te raki mają tendencję do złośliwości. Oby leczenie nie było uciążliwe.

      Usuń
    5. Pewnie predzej radioterapia

      Usuń
    6. Może podali jej wszystkie informacje na raz. Z dwojga złego lepszy taki niż inny. Tak jak pisałam konsylium zadecyduje. Dzięki za moce. Tak mnie zdenerwowała ta wiadomość, że odechciało mi się wszystkiego. Jedna koleżanka dowiedziała się, że nic jej nie jest mimo fatalnego wyniku cytologii. A za 5 minut wiadomość od M.

      Usuń
    7. No to bardzo dobry wynik
      Niepotrzebnie ja straszą przed świętami
      Chętnie bym się zamieniła na diagnozy 🐟

      Usuń
    8. Trzymam mocno kciuki! Aż mnie dreszcze przeszli! Moje konsylium było w poniedziałek i dało mi nadzieję i wiatr w żagle. Oby koleżance też!

      Usuń
    9. Zaraz muszę do niej zadzwonić i spróbować uspokoić.

      Usuń
    10. Marzycielko, oby sie wszystko wyjasnilo i moce wysylam!

      Usuń
    11. Basiu my jeszcze w te żagle dmuchamy!!!

      Usuń
    12. Basiu to trzymam kciuki❤

      Usuń
    13. Dmuchajcie, dziewczynki! Żebym szybko doleciała na Ślonsk ❤
      Dziś wysłałam dokumentację i czekam na decyzję

      Usuń
    14. Marzycielka moce!
      Zastanawiają się nad chemią? Jakby co to napisz do mnie maila. Coś podobnego wycięli mi 2 lata temu.

      Basiu dmucham i chucham :*

      Usuń
    15. Oki dzięki jak będę coś wiedziała więcej dam znać 😍

      Usuń
  9. Utnij artystycznie drugi rękaw😀 i masz nową koszulkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak ciepne artystycznie to już tylko do muzeum bardzo nowoczesnej sztuki będzie się nadawać

      Usuń
    2. Nie tnij, doszyj, rękodzieło będzie 😉

      Usuń
    3. Bluzka Frankensteina 😎😎😆

      Usuń
    4. Na drutach dorób 😂😂😊

      Usuń
    5. Rybce już się chyba nie chce prać tego rękawa :p

      Usuń
    6. Kurna
      Fakt
      Nie jest uprany 🤤

      Usuń
    7. weś chlaśnij drugi renkaw i bendzie miau nowego tiszerta :p

      Usuń
    8. cholera, chiba zdublowauam roksane
      sorry

      Usuń
    9. Może na szmaty poddam i dam Meli do mycia okien???

      Usuń
    10. byłabym zawiedziona gdyby ktoś nie wspomniał o myciu okien przed świętami 😁

      Usuń
    11. Mela już umyła okna, daj komuś potrzebującemu 😂😂😂

      Usuń
    12. Moim oknom się przyda :D

      Usuń
    13. To na wiosnę, teraz za zimno jest !!!!

      Usuń
    14. Ja mam pomyte okna 👌👌

      Usuń
    15. Ja tez ale chciałam ostudzić zapędy tych co chcieli myć. Ja musiałam dla mojego zdrowia psychicznego

      Usuń
    16. tesz mam pomyte... i to dawno!!! półtora roku temu :D

      Usuń