sobota, 10 listopada 2018

seks - misja

w 1983 roku Julisz Machulski nakręcił "Seksmisję"
film, który śmieszył mnie i śmieszy ciągle, śmieszy też moje dzieci i myślę, że będzie śmieszył jeszcze ze dwa pokolenia
z jakiegoś powodu część kobiet uważa go za antyfeministyczny, ale jako, że radyklane poglądy na jakikolwiek temat sa mi obce, to się nie zgadzam:))

a czy ktoś może polecić jakąś współczesną książkę dla młodzieży o seksie?

moje akurat ma w miare porządną edukację seksualną w szkole do tego zapewne internet, ale dobrej wiedzy nigdy dość



21 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobno książka Ani Rubik jest świetna
    #SEXEDPL. Rozmowy Anji Rubik o dojrzewaniu, miłości i seksie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę o niej
      Choć czytałam ciekawą recenzję i była lekko krytyczną i nie bez powodu

      Usuń
  3. Nie jestem w temacie na biezaco, bo moje juz wyedukowane, a ich jeszcze za mlode. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypomniało mi się że mam Sztukę Kochania😂

      Usuń
  4. Widzę, że same najciekawsze topiki o seksie mnie ominęły kiedy podbijałam Warszawę!! 😜😜

    OdpowiedzUsuń
  5. Klarka ostatnio czyta takową - może się nada😁😆

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepsza ksiazka o seksie to "Kama Sutra"

    OdpowiedzUsuń
  7. W naszym przypadku to moze byc troche za pozno, jak lwica bronilam corce dostepu do greya w postaci ksiazki a na to dziecie :mamo, daj spokoj, widzialysmy z kolezanka film :-) No to pieknie, obiecalam odciac internet :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😆😆😆
      Dzieci jak zwykle o krok przed rodzicami

      Usuń
  8. do dziś na naszej liście z gwiazdką...

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie słońce,w tej chwili prawie prawie zaszlo,tylko chlodniej niż parę dni temu.
    Oj co tu się wyprawia tematowo😂
    Hmmm książka takowa mi do łba nie przychodzi,ale slyszalam o tej która A.Rubik napisala,że calkiem calkiem...

    OdpowiedzUsuń
  10. Pamiętacie film Mucha?
    Właśnie obejrzałam z synem
    😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨
    Nigdy tego nie róbcie 😲😲😲

    OdpowiedzUsuń
  11. A u nas Miś po raz kolejny leci...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My dla odzyskania równowagi psychicznej oglądamy rok 2012
      Doskonała komedia
      Choć twórcy raczej chcieli inny gatunek stworzyć😂😂😂

      A Misia uwielbiam

      Usuń