wtorek, 6 listopada 2018

pomysły weselne czyli koniec z grobową atmosferą

zauważyłam, że w PL moda ślubno weselna jest dynamiczna i bardzo twórcza
młodzi rzadko kiedy akceptuja kwiaty za miast tego zbierają na domy starców/dzieck/ WOŚP/ albo najlepiej jak wina w to mój bardzo wymagajacy winnie monż by napewno nie poszet

ale są też pomysły, które wbijają w fotel
tramwajowy na ten przykład

oto egzampel

Tramwaj, pusty, tylko ja i kilka osób, jakaś rodzina, młoda dziewczyna uświadamia rodzicom, że zaraz po jej ślubie chce, żeby wszyscy poszli nad Morskie Oko
para młoda i goście znaczy się
mama próbowała powściągać ten młody pomysł, sugerując, że w Pl kobiety na wesela to raczej chcą zakładać szpilki a nie trapery
na co młode dziewczę było raczej głuche
i mimo wielu pytań mama nie mogła się dowiedzieć czemu ten pomysł i łaj

wysiadłam niestety nie doczekwaszy końca dyskusji

jednakowoż azaliż się cieszę, że to nie ja jestem tam gościem;)
już widzę te babcie i ciotki zachwycone marszem w dzikim tłumie, daj Boże żeby pogoda była jeszcze do rzeczy, ale wiadomo, że z tym to jeszcze nic nie wiadomo

znacie takie dziwaczne pomysły weselne z życia?




157 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio czytalam, ze goscie stawiali warunki, bo byli wege i zyczyli sobie specjalnego menu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może od razu na Rysy, a szpilki będą jak raki ? 👠👠

      Usuń
    2. Teraz menu weselne może być wyzwaniem
      Dobry pomysł z tymi Rysami
      Babcia na rysy!!

      Usuń
    3. To może chociaż kolejką na Kasprowy 😜😜

      Usuń
    4. Żałuję że nie poznałam intencji tej dziewczyny
      O co właściwie cho

      Usuń
    5. nawet dla młodych. Ale takie zaznaczanie że ma być vege to juz przysadka.. bo przecieź można jeść sałatki.. menu z reguły urozmaicone.. no moze sie myle. Rozumiem że jak ktoś ma alergię na powszechnie wystepujące składniku to można z pewną dozą nieśmiałosci poprosić..

      Usuń
    6. Albo przynieść ze sobą

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Jak czytam o śmierci kolejnego dziecka , które nie zostało zaszczepione , to mnie k.... szlag trafia , normalnie delikatnie mówiąc. A ten pan tak samo działa mi na nerwy. Zastanawiam się , czy nie można z tym oszołomem zrobić coś ?

      Usuń
    2. Rodzice mają pretensje do szpitala że dawka witaminy C była za mała

      Usuń
    3. Dziewczyny, a ja wychodzę z założenia, że głupich nie sieją, oni się rodzą. Każdy ma wybór jeśli chodzi o metodę leczenia. Myślę, że to trochę jest tak, że tonący brzytwy się chwyta... Jedni korzystają z rozumu, a inni nie. Jedynie w kwestii szczepień jestem twarda. Należy karać rodziców i j7e przyjmować nie szczególnych dzieci do żłobków, przedszkoli i szkół.
      Wczoraj był program na TVN o ... kurde uciekła mi nazwa preparatu i był kawałek rozmowy telefonicznej z matką niejakiego Bogusia jak dobrze pamiętam /chyba chorował na raka i zmarł/. Matka nie miała żadnych pretensji do nikogo, bo tak miało być...

      Usuń
    4. Marzycielka, można coś zrobić. Nie będę wchodzić w wywody prawne, ale tu przede wszystkim jest wolna wola ludzi, którzy takie preparaty kupują. Ich sprzedaż nie jest zakazana. Nikt nikogo przeciez do zakupu nie zmusza. Dziwi mnie tylko jedno. Najpierw kupują, a potem lecą do mediów, że nie działa, że zabito mamusię, tatusia, że czują się oszukani itp. A przecież widziały gały co kupowały. Podobnie ludzie robią, jeśli chodzi o leczenie szpitalne. Tak modne są teraz błędy w sztuce, że ręce opadają. Już nawet 86 letni człowiek nie może umrzeć, bo zapewne źle w szpitalu leczyli...

      Usuń
    5. Zięba jest dość sprytny i trudno go oskarżyć ot tak
      Ale teraz rzucił zdaniem że by poodrąbywał łby lekarzom
      To chyba nawet z urzędu miną ścigać jako groźbę karalną?

      Usuń
    6. Anonimowa
      A jeśli rodzice doprowadzają do śmierci dziecka bo słuchają znachora to chyba też im się kara należy?

      Usuń
    7. Groźba, żeby ścigać musi być realna, wzbudzić poczucie zagrożenia i musi być złożony wniosek o ściganie, bo to przestępstwo wnioskowe

      Usuń
    8. Lekarze mają złożyć pozew. Może choć karę finansową wywalczą

      Jestem załamana. Czy walka że znachorami to jest skazana na porażkę jak ta z dopalaczami?

      Usuń
  4. Ja nie znam żadnych dziwacznych pomysłów. Ale kiedyś szłam do Kosciola na ślub koleżanki z pracy z karmą dla psów zamiast kwiatów 😁
    Koleżanka jest wolontariuszką w pobliskim schronisku i takie miała życzenie. Bardzo fajny pomysł, udało się uzbierać mnóstwo jedzenia dla zwierzaków, no i było to zabawne
    gdy wszyscy szli do Kościoła z tymi workami 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są fajne pomysły

      To mi przypomina jak pewien człowiek zrobił dużą imprezę urodzinową. Nie chciał prezentów tylko pieniądze na zbożny cel. A gości miał bardzo bogatych. Natomiast suma zebrana była żenująco mała...

      Usuń
  5. Znamy,;) znajoma opowiadala, ze corka jej kuzynki chce miec slub w klimacie (i zdaje sie ze terminie tez) Halloween. Ze to pary mlodej ulubione swieto i tak se wymyslili. Starsza czesc rodziny oburzona, znajoma uwaza, ze fajnie i ponoc okazalo sie ze to wogole zadna nowosc, ze w necie pelno takich zdjec i inspiracji.
    No, kto przebije? ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znam tylko zwykle pomysły: wino, toto lotek, przybory szkolne i książki( do każdego zaproszenia był tytuł, z zaznaczeniem, ze książka nie musi być nowa, za to ma być dedykacja). Ale przepraszam bardzo Rybeńko , ja się pytam gdzie ten " sexowny " post? Nawet ukrytego nie zauważyłam ( chyba, że chodzi o noc poślubną). A ja tak czekałam, aż spać nie mogłam 😂😂😊

      Usuń
    2. Noc poślubna to zwykle seks
      Z tego co pamiętam przynajmniej😆

      Usuń
    3. O drugi raz przepraszam , o nocy poślubnej nie napisałaś, czyli się nie liczy 😁Czekam(y) na sex😁😁😁

      Usuń
    4. A może oni nie zachowali czystości do ślubu, he??

      Usuń
    5. O trzeci raz przepraszam , miało być o sexie !!! Chcemy sexu!!! 😁😁😁😍😍😍

      Usuń
    6. Marzycielko-tak!!!I rockendrolla😁

      Usuń
    7. o seksie nie będzie
      nie bendom mi siem na mem łonie rzondzić!!!

      Usuń
    8. To nie pisz o swem łonie , tylko o innym .... Obiecałaś....😘😘😘😂😂😂

      Usuń
    9. Nie wyczymujesz ???? Puść 😂😂😂 i.... napisz o sexie 😁😁😁😁😍😍😍

      Usuń
    10. Przyłączam się do prośby o seks...

      Usuń
    11. Kiedyś się złamię
      Może na weekend?

      Usuń
    12. Obiecanki , cacanki 😁😁😁

      Usuń
  6. u moich dzieci były książki zamiast kwiatka
    i pytam się gdzie o seksie?
    choć przez chwilę się bałam, że napiszesz o seksie i o nieboszczykach czyli o zawale w trakcie aktu i innych przykładach śmierci w łóżku i pod łóżkiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czemu się bałaś?
      Że znowu o śmierci? 😲☠
      Muszę pomyśleć😉

      Usuń
    2. A gdzie było o seksie, bo mi umknęło chyba?😁😁😂

      Usuń
    3. Czy mam rozumieć że miał być post o seksie i go nie ma?!

      Usuń
    4. Sex i nieboszczyk prosze bardzo:
      Mary z 'Downton Abbey' miala sex (podobno bez tracenia dziewictwa) z tureckim przystojniakiem i mlodzieniec umarl w lozku, atak serca.

      Usuń
    5. A ja oglądłam i bardzo mnie się podobał. Serial;p

      Usuń
    6. No tak... moja wyobraźnia dawmo zdechła śmiercią naturalną 😢😢😢

      Usuń
    7. Trzeba stymulować! Gadżety??!!😉😎

      Usuń
  7. U mnie zamiast kwiatów i prezentów była prośba o wpłaty na rzecz miejscowego hospicjum.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam takich dziwnych pomyslow.Na ostatnich weselach na ktorych bylismy Mlodzi chcieli:zdrapki,ksiazki lub cos do kuchni🙂 My chcielismy kwiaty. Zaraz po slubie zawiozłam je z M. na cmentarz do Mamy❤

    OdpowiedzUsuń
  9. Moi zażyczyli sobie przepisy kulinarne zamiast kwiatów. Jedna para przyszła z kwiatami, ja do nich że miało być bez. A jak się okazało kwiaty były dla mnie jako teściowej....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo to miłe

      Ja byłam latem na ślubie
      Były tłumy
      W połowie mszy się zorientowałam że prawie nikt nie miał kwiatów!A ja z ogromnymi mieczykami😆

      Ale to nie moja wina . Info o braku kwiatów było tylko na zaproszeniu na wesele

      Usuń
    2. A w ogóle to wróciłam do łóżka z antybiotykiem. Zapalenie oskrzeli jednak.

      Usuń
    3. Ojoj
      Nie dobrze
      Dbaj o siebie. Wypoczywaj. Pij dużo.
      Takie porady matki Polki

      Usuń
    4. Skarpetki i dobra książka. Ponieważ nie możesz pić, my wypijemy Twoje zdrówko 😁

      Usuń
    5. O! Jak wyzdrowieje, to też się napije. Mam ważny powód!

      Usuń
    6. Bogusia!!
      Czy ja się dobrze domyślam? ?

      Usuń
    7. Powiem tak - kupiłam pierwszy raz malutka różowa sukienkę! 😀😀😀

      Usuń
    8. Jakiś prezent na razie nie rozpakowany? ( pomysł na okreslenie... zaczerpniety od Roksanny).

      Usuń
    9. Ubiegłaś mnie z odpowiedzią 😁Moce dla przyszłej właścicielki sukienki, jej mamy i oczywiście BABCI❤❤❤

      Usuń
    10. Bogusia, ale numer! 😁😁😁

      Usuń
    11. Matko! Jaka różnica wieku 😱Bogusiu, ja się jeszcze nie wyspałam 😝

      Usuń
    12. Będzie dobrze, ja też tak miałam...

      Usuń
    13. Nie jarzę...to Basia jest w ciąży?🤔

      Usuń
    14. Bogusia....nie Basia😁
      Przepraszam,niedospanie daje mi się we znaki😬

      Usuń
    15. Raczej planuje drugie bsbciostfo♥️♥️♥️♥️♥️♥️

      Usuń
    16. Bogusia w cionszy😂😂😂😂

      Usuń
    17. Bogusiu pewnie że będzie dobrze, mufiem tak przez zazdrość 😉😝😁😜😂

      Usuń
    18. Mela chcesz babciom zostać?! 😁😁😁

      Usuń
    19. Hahaha! Ja w wieku babciowym, Owocku!

      Usuń
    20. Oj tam, oj tam ważne, że dziecko
      " nam " się urodzi !!! A teraz niech rośnie dziewuszka. Bogusiu buziaki ❤❤❤

      Usuń
    21. Bogusia,
      serdeczne gratulacje!!!
      Już Ci mówię, że na jednej sukienusi się nie skończy;P Ja wpadłam w amok, niekoniecznie już różowe, ale kiedy Tuśka była mała, to takiego bogactwa w wyborze nie było, potem urodził się syn, wnuk, więc teraz, choć sama nie jestem sukienkowa, to te mała cudeńka wołają do mnie weź mnie kup!!! No to nie odmawiam ;p

      Usuń
    22. No ja jeszcze muszę poczekać😎

      Usuń
    23. Trochę się boje, czy będę umiała się bawić lalkami...

      Usuń
    24. Nie ma obowiązku
      Moja córka bawiła się tym czym się bawił starszy brat

      Usuń
    25. W ostateczności się nauczysz, Roksana Ci pomoże i Klarka 😁😁

      Usuń
    26. Mela,
      ja się w życiu lalkami nie bawiłam!!!
      nawet z Tuśką,
      a Zońcia ma starszego brata, więc jest nadzieja, że nie będzie chciała ;p

      Usuń
    27. no i jeszcze żadnej nie kupiłam, za to misia i króliczka mięciutkiego tak ;P

      Usuń
    28. Ale też nie demonizujmy tych lalek. Ja miałam lalkę Monikę i mam wspaniałe wspomnienia z nią związane

      Usuń
    29. Roksana, Ty to jesteś, wiesz?! Ja kce pocieszyć Bogusie że jej pomozesz a Ty się wylamujesz! :pp
      Mogłaś to powiedzieć później :p

      Usuń
    30. A co jest nie tak z lalkami? 🤔

      Usuń
    31. Olek jednom ma. I wózek też 😁Czesze jom i wozi w tym wózku zafsze do góry nogami 😜

      Usuń
    32. Ja nie krytykuje lalek, tylko nie miałam do czynienia z dziewczynskimi zabawkami.

      Usuń
    33. z lalkami nic,
      to ze mną być może;p
      no ja wolałam biegać z łukiem po drzewach,
      a miałam misia,
      nie musiałam go ubierać, stroić i czesać ;ppp
      Tuśka miała domek barbie i lalki kupione przez babcię, a ja kupiłam auto dla lalek ;)

      Usuń
    34. Bogusiu,
      na naukę nigdy nie jest za późno! Jak nasze wnusie będą chciały to się nauczymy dziewczyńskich zabaw ;)))

      Usuń
    35. Oj jak ja lubiłam lalki! Miałam takiego pięknego bobasa i ciuszki. I lalki z ktorymi bawiłam się w szkołę 😁 I chciałabym kiedyś mieć wnusie, oj jak bardzo...

      Usuń
    36. Wiecie co,
      ja się chowałam najpierw do dwóch lat z dwoma starszymi kuzynami, a potem o rok z starszym chłopcem po sąsiedzku, w jednym domu, aż do podstawówki. Potem w bloku prawie sami chłopcy, a my dwie dziewczyny w bandzie, wokół budowa, bo nasz blok był pierwszy- ech co myśmy tam wyprawiali, tylko oczy się świeciły, reszta brudna, że aż koleżanki mamy pytały się, czy się nie wstydzi, że ja tak biegam z tymi chłopakami ;pp I pewnie to miało wpływ, że lalki i zabawy w dom i takie tam mnie nie pociągały.

      Usuń
    37. Pewnie tak
      Ja miałam 5 lat starszego brata
      I milion kuzynek
      Z nimi spędzałam wakacje i razem bawiłysmy się lalkami😊

      Usuń
    38. moja wnuczka bawi się samochodami i sorterami, lubi książki, lubi przebywać z dorosłymi, misie i pluszaki głaszcze po główkach, całuje i przytula,
      patrzę na nią i czasem myślę - to zdumiewające że ja tak dotkliwie umiem kochać!
      Dotkliwie, czyli bezwarunkowo, i gdyby ktoś Hani zrobił krzywdę to marny jego los!
      To wszystko napisałam dla dziewczyn, które trochę boją się babciowania:)

      Usuń
    39. Ja się nie bojam babciowania, ja sie tylko bojam, że nie dożyjem:p

      Usuń
  10. Pomysł z książkami i celami charytatywnymi bardzo mi się podoba. Natomiast wszelkie dziwaczne pomysły już nie. Wesele uważam jest dla gości,nie dla swoich fantazji żeby się wyróżnić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest też moje odczucie
      Chyba że rozdzielamy wesela i robimy coś oddzielnie dla rówieśników. Wtedy można powariować

      Usuń
    2. A mój syn był ostatnio na innym weselu. Był ślub na świeżym powietrzu, obiad dla najbliższej rodziny, a potem ognisko dla mlodych. Podobno bardzo fajnie to wyszło.

      Usuń
    3. Tylko jak zagwarantować pogodę?
      Znajomi to zrobili sobie wesele w Grecji, ale nie każdego stać

      Usuń
    4. Najlepsze wesele (trwające trzy dni) na jakim byłam, to nad jeziorem, wynajęte domki, a impreza przy ognisku. Co się tam działo! :DDD

      Usuń
    5. Dawaj szczegóły to może zaliczą mi post o seksie😂

      Usuń
    6. no seksu zbiorowego nie było,
      ale skoki przez ogień,
      spanie przy ognisku,
      bo niektórzy czytali książki, a inni czasopisma (wersja dla dzieci)
      śpiewy i tańce
      w dzień siatkówka, dwa ognie i wygłupy w pianie, którą zafundowała straż pożarna
      śmiech, śmiech,śmiech do rozpuku...ech... a oni nie są już razem, choć nie mają rozwodu i dalej się lubią i sobie pomagają

      Usuń
  11. he he he..
    co by tu wymyślić :PP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty nic nie mów, bo ja nic nie mogę wydumać, ale mąż zaprzęgnięty to damy radę:p

      Usuń
  12. O ziebie szarlatanie dziś wszędzie piszą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jutro trochę w temacie
      Już nie mam siły do zwalczania głupoty ludzkiej...

      Usuń
    2. Nie tylko Zięba. Właśnie przeczytałam w necie o jakimś mechaniki, który """ leczy""" raka. Kur.....nie mogę!!! A ludzie wierzą...

      Usuń
    3. W PL ścigają ludzi za koszulki z napisem konstytucja lub "zakłócających" przejście jedynie słusznego marszu, a szarlatana który z naiwności ludzkiej uczynił biznes nie.

      Usuń
    4. Weszłam na stronę stop NOP. Wczoraj pochowana została na cmentarzu poznańskim 14 miesięczna dziewczynka. Oczywiście niezaszczepiona. Kilka lat temu w czasie porodu domowego zmarła propagatorka tych porodów. Facet który uważał ze kask w czasie jazdy nie powinien być obowiązkowy lupnal głową i zmarł.

      Usuń
    5. Tak. Nie szczepmy się. Sami siebie wyeliminujemy z gry. 😠

      Usuń
    6. Serce się kraje litery umierają niewinne dzieci głupich i tępych rodziców.
      Masz rację
      Owsiak dostał mandat za słowo qr.wa. A zięba grozi lekarzom że im łby odrąie i co???!!!
      Wrrr

      Usuń
    7. Znam taką, co rechocze, że jej wnuczka nieszczepiona i ma się dobrze i wszędzie gdzie tylko może pisze, czego się boicie (do tych zaszczepionych)- nic tylko zdrowia życzyć.

      Usuń
    8. aaa
      chyba są te groźby w prokuraturze

      Usuń
    9. Albo w sądzie
      Ja mam instynkty mordercze wobec takich ludzi

      Usuń
    10. no szkodnicy okrutni,
      spotykałam przez te ostatnie 10 lat ofiary takich osobników...

      Usuń
    11. Teraz w Polsacie będzie coś o szczepieniach

      Usuń
    12. I że nie ma nich siły👽👽👽👽

      Usuń
    13. Gdyby było warunkiem przyjęcia do placówek przedszkole czy żłobek zmieniliby zdanie.

      Usuń
    14. Bratowa mi opowiadała że jej szefowa wielbi ziębę i dziecko pięcioletnie nieszczepione, leczone witamina c i...że ładnie mówi do wody 😱
      Bratowa mówiła, że gdy o nim opowiada to z innych robi głupków że wierzą lekarzom, szczepią dzieci itp.

      Usuń
    15. ja też ładnie mówię do wody, bo mi kreatyninę obniża ;p
      nie mogę pojąć skąd ta nagonka na lekarzy i medycynę
      jeśli kwestionują szczepionki, chemioterapię, to powinni tez antybiotyki i inne leki...

      Usuń
    16. I niektórzy to robią
      Choć jak złamią nogę to już rtg nie takie straszne
      Po wypadku samochodowym też jadą karetka
      To jakaś schizofrenia

      Usuń
    17. Mówić do wody? Co to znaczy? Kiedyś dziad gadał do obrazu.

      Usuń
    18. Tosia, Zięba każe "ładnie do wody mówić "

      Usuń
    19. Sprawdzę w necie bo czuję się głupia.

      Usuń
    20. Tosia to nie fejk!!
      Na jego oficjalnych kanałach jest!!

      Usuń
    21. Tosia, ale w razie czego, jeśli ktoś nie potrafi ładnie do wody mówić to nic nie szkodzi bo można kupić od pana zięby strukturyzator wody za 2500 zł który będzie gadał za ciebie :P

      Usuń
    22. Melodia o ja prdl. Teraz się nie dziwię że pan zięba sprzedaje również urządzenia do wody. I ludzie to kupują dosłownie i w przenośni. Tak spojrzałam ... To przedsiębiorczy ludzie. Zięba jest z 2 maja Rydzyk z 3 maja.😲

      Usuń
    23. Boje się. Moje młodsze dziecko jest z 3 maja. 😲😲😲😲😲

      Usuń
    24. Tosia😨😨😨😨😨😨
      Idź do kogoś kto odczyni czary 😂😂😂

      Usuń
    25. Tosiu , a jeśli nie chcesz strukturyzatora możesz kupić wyciskarkę do trawy ( cena oszałamiająca, ale " na pewno " warto). Ja chciałam kupić ale mój syn zagroził, że mnie ubezwłasnowolni i zamknie w psychiatryku 😁😁😁

      Usuń
    26. A jeszcze droga Tosiu, jeeli rozmiar piersi Ci nie odpowiada, to panjerzy popatrzy Ci w oczenta i buch!!!
      On sam nie wie, jak to się dzieje:pp

      Usuń
    27. 12 cm w obwodzie.... Mela ja czytałam komentarze od dołu i dopiero po chwili doczytałam, że chodzi o biust 😂😊😂

      Usuń
    28. Marzyciekla, a w czym jak nie w piersiach ten obwud mógłby być!!???

      Usuń
    29. Ooooo już można dodawać komentarze.


      Słow mi zabrakło. Wzięłam prysznic. Nie mogłam się skupić. Nie mogłam mówić do wody. Dostałam głupawki. To jest coś w deseń powietrza w worku którym oddychał Justin Bieber. Gdzie można zrobić kurs komunikacji z wodą?

      Usuń
    30. Rybeńko marzycielka marzy o innym obwodzie. 🤣 A szarlatan procz cyckówbnie powiększa w hipnozie facetom? Jak to tak?

      Usuń
    31. Bo ja myślałam, że jak dżordż popatrzy w nasze oczy to....ten , tego .... ( przepraszam za moje grzeszne myśli )😁😁😁

      Usuń
    32. że oczy nam powienkszy???
      no, w sumie;P
      JUCH GO WIE TEGO DŻORDZĄ CO ON I JAK POWIĘKSZA
      Ale jacy idioci w to wierzą!!!
      A kurs komunikacji z wodom tylko u Ziemby, parę tysionczkuf i bedziesz ekspertkom:p

      Usuń
    33. Idę w to w ciemno. 😁

      Usuń
    34. żarty żartami
      ale wiesz, ile "specjaliści" żadają za jeden wlew z witaminy C??

      700 złotych!!!!

      Usuń
    35. Żarty, żartami A tak serio to mi po wysłuchaniu dżordża powiększyło się..... ciśnienie

      Usuń
    36. a we mnie się obudził krwiożerczy instynkt
      .....

      Usuń
    37. Przemysł farmakologiczny jest bogaty. Wystarczy na stronach zbiórek zobaczyć ile muszą zapłacić za leczenie. Po milion zł. Po kilka milionów. Ustawiają zaporowe ceny i zarabiają bo tonacy spróbuję kazdej deski ratunku. I państwo nic z tymi wyłudzeniami nie robi.

      Usuń
    38. Miałam Marzycielko szczęście bo tam, gdzie czytałam filmy zostały skasowane. To nie rodzice są tu winni bo tylko są łatwowierni. To on zbudował machinę w której śmieje się z ludzi zdzierając z nich. Co niby ma dać wlew z witaminy? 😫

      Usuń
  13. Roksanna na głupotę nie ma lekarstwa. Kandydaci do nagrody Darwina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ci rodzice są niereformowalni. To sekta. Dopiero gdy umrze im ktoś w najblizszym otoczeniu to.moze.przejrza na oczy.

      Usuń
    2. są różni rodzice,
      tacy totalnie na nie i z ogromną wiarą, że po ich stronie jest racja, czyli że szczepionki są szkodliwe, lekarze na pasku koncernu farmaceutycznego etc...
      i tacy, co mają dużo obaw, nie szczepią, licząc, że nic się nie stanie, ale kiedy głośno o epidemii, śmierć, to jednak decydują się na szczepienia, bo im strach zajrzał w oczy... Jest na to dowód, bo aktualnie wielu rodziców zgłasza się, żeby do szczepić dzieci. Telewizja robi swoje i takie myślenie, że jak ja nie zaszczepię, a inni tak, to nic się nie stanie, bo nie ma tych chorób. A tu zonk, to się dzieje i u nas...

      Usuń
    3. To jest jakieś pocieszenie
      Że śmierć maleństwa może uratuje życie wielu?

      Usuń
    4. Mi po szczepieniu mlodego na pneumokoki kazali podać do placówki ( nie pamiętam czy to był jeszcze żłobek czy przedszkole) o zwiększonej odporności dziecka po szczepieniu. Byłam i nadal jestem w szoku bo faktycznie po szczepieniu młody przestał mi chorować lub przechodzi lzej choroby. Żałuję że wcześniej nie dostał zaszczepiony.

      Usuń