czwartek, 22 listopada 2018

inny świat

kilka lat temu przeczytałam książkę Żulczyka "Ślepnąc od świateł"
zrobiła na mnie niesamowite wrażenie
jak zwykle kiedy dociera do mnie, że świat za oknem jest inny niż ja go postrzegam
że tyle w nim zła
rzeczy, które sie nie mieszczą w głowie

teraz HBO zrobiło serial na podstawie tej książki
podeszłam jak do jeża
ale...
spodobał mi się!

głównego bohatera gra naturszczyk
radzi sobie!
no i ma nieograną twarz, co bardzo istotne

swoją drogą ciekwie oglądać serial od odcinka do odcinka, teraz to włącza się sezon oglądając po kilka odcinków naraz przecież;))



69 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo słyszałam o tej książce i o filmie.
    Muszę nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie slyszalam własnie....poczytalam teraz o filmie i książce:)

      Usuń
    2. Żulczyk dobrze pisze, porusza trudne tematy i czasami ciężko się czyta.

      Usuń
    3. Radia Armagedon nie zmogłam

      Usuń
  3. Też mam zamiar obejrzeć. A co ciekawe, to czytałam, że aktor grający główną rolę to drewno😂. A od siebie polecam Ozark.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ozark spoko. Chociaz 2 sezon jest mocno naciagany :)

      Usuń
    2. Ozark?

      Drewno. Ale to jest w książce. Ten gościu bez mimiki na twarzy

      Usuń
    3. Ozark od pewnego momentu nuuudzi. I ma być 3 sezon 🤤.

      Usuń
    4. Oj to niewiem czy 3 dam rade😲

      Usuń
    5. Tak słyszałam, że drugi sezon dużo gorszy. Ja jestem jeszcze w trakcie drugiego😊

      Usuń
    6. Miało być pierwszego😃

      Usuń
    7. Pożyczyłas tel od Meli ?😉

      Usuń
  4. Polecam :The Kominsky Method
    Serial komediowy. Lekki, fajny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Margo, dzieki za polecenie The Kominsky Method,
      poczytalam, zobaczylam zwiastuny i widze ze z checia obejrze.

      Usuń
    2. Ciesze sie Marigold, szkoda, że sezon taki krotki. Chyba 6 odcinkow ale naprawde fajne teksty maja starsi panowie dwaj:)))

      Usuń
    3. Żebym tylko nie zapomniała popatrzeć🤤😲

      Usuń
  5. Znowu przychodzę z prośbą o Wasze kciuki i moce... Tym razem dla Babci, ma właśnie operację, są przerzuty:(
    Smutny ten listopad...
    A jutro pogrzeb... Nie dociera do mnie...
    Martyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martynko, bardzo mocno Cię przytulam, bo wiem, jak to potrzebne jest w tych chwilach
      ♥♥♥♥♥

      Usuń
    2. Martynko
      Za dużo tego nie dobrego wokół
      Moce płyną nie przerwanym strumieniem.
      Tulę. ♥️♥️♥️

      Usuń
    3. Martyna, przytulam z calych sił i najcieplejsze myśli w Twoją stronę kieruję ❤️❤️❤️

      Usuń
    4. Martynko również przytulam.

      Usuń
    5. Martynko przytulam i wysyłam moce i dużo siły ❤❤❤❤💚

      Usuń
    6. Martynko! Moce wysyłam, a Ciebie ciepło przytulam ♥️♥️♥️
      W takich chwilach wsparcie jest bezcenne, jesteśmy tacy bezradni wobec nieszczęścia i śmierci...Każde dobre słowo, każda obecność pomaga.
      Bierz stąd ile chcesz!

      Usuń
    7. Martyna, wspolczuje trudnego czasu. Wysylam moce.

      Usuń
    8. Martyna, cieplo wysylam dla Ciebie i rowniez przytulam. Oby choć troche nasze moce pomogly ogarnać Twoj ból....

      Usuń
    9. Martynko,tyle osób tuli Cię do serca i ja także...
      To straszny banał....
      Ale CZAS LECZY RANY,może nie idealnie,ale zobaczysz po pogrzebie troszkę się wyciszysz....mysl,że Mamę już nic nie boli...
      Za Babcię trzymam niustannie kciuki...❤❤

      Usuń
    10. Jestem z Tobą, Martynko! Przeżyłam to, ty też dasz rade.

      Usuń
  6. Roksana, jako że u Ciebie mam kłopot z komentowaniem, ale czytam, to napiszę tu
    Wspieram Cię z całych sił, wysyłam MOCE całymi wiaderkami!
    To niesprawiedliwe, że tak się ten rak przyczepił do Twojej Rodziny! Ale wiem, że jesteście silnymi kobietami i musicie, po prostu musicie dać mu radę! Tego Wam życzę z całego serca i tulę najcieplej :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tutaj napiszę że całym sercem jestem z Tobą Roksana

      Usuń
    2. Ja też!
      Martyna

      Usuń
    3. Olga,
      Dziewczyny
      serdecznie z całego serca dziękuję:***

      Martynko, przytulam :*

      Usuń
  7. Slepnac od swiatel za mocny, nie chce sie katowac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A oglądałyscie Podręczną? To jest dopiero mocne.

      Usuń
    2. Ja tylko czytałam. Obejrzałam jeden odcinek i wymieklam
      Nie dałam rady więcej

      Usuń
  8. Z ciekawostek napiszę, że jakiś fragment (nie wiem czy wykorzystany) nakręcono w sąsiedniej do mojej kamienicy. Kiedyś patrzę, ekipa filmowa się kręci, przez lornetkę przeczytałem co kręcą i stąd wiem. :)

    Pozdrawiam!
    Mozaika Rzeczywistości.

    OdpowiedzUsuń
  9. Rybeńko,głośno o tym filmie,ale ja chce zacząć od książki,fajnie że o niej napisalas.
    Ja natomiast czekam na film wg.ksiązki Joanny Bator "Ciemno,prawie noc"-książka GENIALNA...zobaczymy jak wrazenia bedą po obejrzeniu filmu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jaka zaraz ma być ten film
      Czytałam książkę i mi się podobała. Choć inne Bator mnie nie przekonały

      Usuń
  10. Ma być też serial o Chylce z książek Mroza. Ciekawa jestem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa tej Chyłki.
      Oby zagrała ją fajna aktorka

      Usuń
    2. Chyłkę ma zagrać Magdalena Cielecka.
      Jestem bardzo ciekawa filmu.
      Martyna

      Usuń
    3. Cielecka jest dobra
      Ale 20 lat za stara na chylke...
      Hm...

      Usuń
  11. książki nie czyauam, ale jutro bede miaua serial!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nie wiem? a ile wyjszło odcinkof?

      Usuń
    2. aaa, jak jest w trakcie to nie kcem

      Usuń
    3. bo kolega s pracy ściąga i mie dziś zapytau, czy nie kcę, a ja trochę nieuważnie przeczytauam dzisiejszy post :p

      Usuń
    4. To jakaś nowość?
      Mnie nikt nie czyta
      Buuuu

      Nie wiem ile odcinków

      Ja obejrzałam 4

      Usuń
    5. rano w pracy byuam!!!!! czasu brak i koncentracji!!!! ale zapamientauam tytuu!!!

      Usuń
  12. kryste !!!
    niewiele brakowauo, a zgineuybyśmy na pasach !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pendziu kretyn i w ostatniej kfili wyhamowau

      Usuń
    2. To normalnie miałaś dziś cut!!
      Ale strachu dużo pewnie 😞

      Usuń
  13. Obejrzałam pierwszy odcinek i... zapomniałam o tym serialu. Mimo że takie klimaty wolę niż komedie romantyczne ;p ale może instynktownie mam dość mroku, nie wiem. Pewnie obejrzę za jakiś czas...
    Książki nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Założyłem dziś koszulkę z napisem Konstytucja. Zostałem pobity, kopnięty, dwa razy opluty, nazwany KODerastą... A jeszcze nie wyszedłem z mieszkania.

    OdpowiedzUsuń
  15. Na seriale ostatnio czasu brak, nawet na pojedyncze odcinki, ale książkę chętnie przeczytam.
    Po całym dniu gapienia się w ekran laptopa, wieczorem moge patrzeć jedynie na kartkę papieru ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moglabym za was seriale ogladac, leze w wyrku i nic innego nie moge robic. Ale ja mam tylko Netflixa, i tych waszych seriali nie znam :(
    Ogladam na przemian historie Windsorow i komedie romantyczne i nie wiem, co lepsze :)))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na netflixie są fajne filmy i seriale
      Trochę chyba zależy od kraju w jakim jesteś
      Dziś widzieliśmy Begginers
      Świetny film.

      Fajny jest też serial Afaire;))

      Usuń