wtorek, 20 listopada 2018

codzienność mnie pokonała

i zapomniałam o tej blogowej rocznicy

ma to tę dobrą stronę, że miałam super niespodziankę:))
dziękuję za ciepłe słowa, mam poczucie, że na większość nie zasłużyłam, to Wy tak naprawdę tworzycie to miejsce a ja jestem tu dla Was

6 lat to kupa czasu
były pogrzeby, wesela, dzieci, aferki, trzaskanie drzwiami i serdeczności wszelkie
 załuję, że nie daję rady wszystkich ogarnąć i mylą mi sie dzieci i mężowie i miejsce mieszkania

a żeby jakoś dobrze wykorzystać tę rocznicę pomyślałam, że możecie coś zrobić dobrego dla świata

PODPISZ PETYCJĘ KLIK

Petycja o refundację pierwszej na świecie terapii na rdzeniowy zanik mięśni (SMA)


niektórzy z Was znają PRECLA KLIK, jego niesamowitą rodzinę i walkę mamy o ten lek
a jak ktoś nie zna, niech się zapozna:))
są też na fejsbuku




72 komentarze:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Podpisane!
    To wielka sprawa i warto powalczyć!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gaga wygrałaś
    dziesięciosekundową
    pochwałę wzrokową
    i trzy magnetowidy
    że tak polecę klasykiem ;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A łóżko wodne to co?

      Usuń
    2. a po co mie uuszko wodne ?

      Usuń
    3. Podpisane ! A teraz stoję w korku ,remont drogi ! Kilka kilometrów korek , ludzie spóźnieni. A na drodze, która mogłaby być objazdem....remont !

      Usuń
    4. Ooo to współczuję
      Ja gdzieś też musiałam już pojeździć po mieście i doświadczyłam korków

      Usuń
    5. To nie w mieście 😁 szczere pole 😁

      Usuń
    6. A to dopiero czad
      Korki w polu😂

      Usuń
    7. Małpa za małpą 🐒🐒

      Usuń
    8. Kaczka za kaczką 🦆🦆

      Usuń
  4. Podpisane:)
    Dzień dobry!
    W Bieszczadach snieg:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podpisane!☺☺
    Macham z zimnej stolicy! 😘

    OdpowiedzUsuń
  6. Głosik do głosika
    I będzie wynika

    OdpowiedzUsuń
  7. Już jakiś czas temu podpisałam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo!
      A ja się cieszę że dzisiaj kilka podpisów przybędzie:))

      Usuń
    2. Jakiś czas temu właśnie AniaM całą sprawę mi przybliżyła i uświadomiła
      Dziękuję Ci Aniu!

      Usuń
    3. Od dawna śledzę historię precla
      Powinni nakręcić o nim film!!

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Zdążyłam w ostatniej chwili. Jutro drukują A we czwartek zanoszą

      Usuń
  9. Podpisalam, zdecydowanie lek powinien byc refunfowany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Absolutnie!!!
      Stać nas na dwie limuzyny dla byłe kogo to i na to nas stać!

      Usuń
  10. To jeszcze ja podziękuję za ten czas...
    Fajny to blog, gdzie można się smucic i śmiać, podyskutować...
    Cieszę się, że mogę tu zaglądać. Dziękuję
    Moce dla potrzebujących!
    Poproszę i ja, żeby przetrwać piątek... Jest ciężko :(
    Ale na koniec jeszcze napiszę, że dzisiejsza rozmowa z księdzem pokazała, że istnieją jeszcze prawdziwi kapłani.
    Martyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że istnieją
      O nich raczej się w telewizji nie usłyszy. A szkoda.
      Cieszę się że dostałaś takie dobre wsparcie duchowe.
      Pewnie że jest ciężko. Tak powinno być .

      Dziękuję za dobre słowo i zapraszam serdecznie jak najczęściej.

      Uściski

      Usuń
    2. Martyna przytulam Cię bardzo mocno ❤❤❤

      Usuń
  11. ot dziś proszem do mie muwić " pani gago " :pppp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pani Gaguniu może być? 😁

      Usuń
    2. A czemu?
      Już sodówka uderzyła?!!
      Sława teścia ?!!

      Usuń
    3. teściu to mauy pikuś :p

      Usuń
    4. No właśnie widzę
      Ale pamiętasz jak się jego sława skończyła? 😁😞😉😉

      Usuń
    5. no doooobra
      jusz nic nie muwie

      Usuń
    6. A ja Cię może po prostu wyrzucem??!!:ppp

      Usuń
    7. jusz mie wyrzuciuaś ! :p

      Usuń
    8. Wy siem nie kłóćta ! A dlaczego Pani?

      Usuń
    9. Bo suawna!
      Znaczy może kiedyś będzie😆😆

      Usuń
    10. Aaaa drogie Panie pozdrawiam 😁

      Usuń
    11. Ja nie jestę suawna
      Muf do mnie rybenka😁

      Usuń
    12. Ale może kiedyś bendziesz 😁

      Usuń
    13. Nie mam parcia na szkło😄😄😄

      Usuń
    14. To słusznie
      To czeba słuchać krulowej 😁

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Przegrywamy

      Za pytanie kto o co ban na bloga!!!

      Usuń
    2. Wiem, wiem, gramybez Lewego.. wystraszyłam się, że u ciebie coś nie halo.

      Usuń
    3. Melunia mecz jezd nasze grajom, a przynajmnie probujom 😁

      Usuń
    4. Prubujom nie przegrać z kretesem
      Jak to mówił nasz Duda ?
      Jaki rząd taka piłka?

      Usuń
    5. Dziś w radiu słyszałam taka rozmowę: mówią, że Rosjanin dlatego wygrał konkurs skoczków, bo uszyli mu kombinezon z takiego materiału jaki mają Norwedzy. Na to prowadzący: to może by naszym piłkarzom z takiego materiału uszyć stroje, to wygrają. A drugi na to: a może Portugalczykom podczas meczu z nami założyć narty, może uda się wtedy wygrać. Kurtyna

      Usuń
    6. Teras kfilowo nie przegrywamy

      Usuń