środa, 24 października 2018

dołączam się

do zdjęć jesiennych

w Lux w końcu!! wyremontowano najstarszy most ( włąściwie wiadukt) w mieście, teraz nie dość że odnowiony to jeszcze pod nim zbudowano kładkę dla pieszych i rowerzystów
można z góry podziwiać przepiękną dolinę




to takie jak czarna kreska to maleńka rzeczka Peitruss, stąd moja niepewność, czy to most czy to wiadukt, jako, że nad rzekami są mosty, ale to jednak wiadukt bardziej, jako że łączy dwa brzegi doliny







osobiście bardzo mi się te widoczki podobają:))

PS. Moce dla znajomej. Wycinają  jej dziś raka z piersi. A jutro innej koleżance koleżanki. Na pohybel skorupiakowi!!






51 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaawyyy
      Te ciemne zimne poranki nie podobają się mojej duszy

      Usuń
  2. Jeszcze mało płomiennych jesiennych kolorów w tym przepięknym widoku!

    Moce dla dziewczyn!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało. Aż dziw. Ale dolina sama w sobie jest urokliwa

      Usuń
  3. Bardzo malowniczy wiadukto-most (no jednak rzeka, choc szerokosci mierzonej w centymetrach). U nas robi sie powoli listopadowo :(
    Trzymam kciuki za Pacjentke.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki kraj taka rzeka😉
      Ale mamy też Mousel😉😉

      Usuń
  4. Moce dla potrzebujących!
    Martyna

    OdpowiedzUsuń
  5. będę myślami z potrzebującymi,
    a o Tobie myślę często i jestem ciekawa - jak to się stało, że osiadłaś w Lux?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Banalnie. Mąż pracował w korpo i dostał propozycję pracy w Lux. Na 2-3 lata. Po 5 trzeba było się zdecydowaćw tę czy we wtę. Ps wieloma względami było nam tu bardzo dobrze. A ja nie bardzo tęskniłam za ojczyzną i toksycznymi różnymi związkami rodzinnymi.
      Każda sytuacja ma też swoje ciemne strony. Jak się kiedyś spotkamy to pogadamy😊

      Usuń
  6. Widoki z gory sa takie rozlegle i piekne.

    Moce, moce, duzo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie tam, widoczki naprawdę robią wrażenie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj to tylko o modzie pośmiertnej się dyskutuje☠👻💀

      Usuń
  8. Jak nie przejmować się gadaniem exa24 października 2018 12:25

    Widoczki super;D
    Rób zdjęcia jak będzie bardziej kolorowo;D
    Moce dla potrzebujących

    kaaaawy!

    ponoć mamy mieć kolejny wolny dzień;( naprawdę tacy bogaci jesteśmy?
    Miśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miśka!!!
      O mało co a wzięłabym Cię za trolla😃😃😃😃

      Usuń
    2. bo myślałam, ze główną myśl podaje się zamiast nicka;D:D:D

      Usuń
  9. Na pohybel sk*orupiako*synom!
    A widoczki azwsze sa dobre, pomagaja zyc [i nie zwariowac]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zwariowanie jest głównym celem życia. Albo odwrotnie

      Usuń
  10. Koalicja Pszyjacielska Łódź- Poznań zawionzana :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Potrzebuje przytulenia...chrzestny zmarł i mój kochany Nero -43 lata właśnie odszedł do papugowego nieba.tak mi źle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tulam najcieplej. Bardzo współczuję.. 43 lata? ??!!

      Usuń
    2. tak 43 lata moja Papuga Amazonka
      cmok ryczę jak dziecko tak serce wyrywa

      Usuń
    3. Po tylu latach to członek rodziny to mało powiedziane. Była od zawsze. Ściskam serdecznie. Wyrycz się 😘

      Usuń
    4. Carpe przytulam kochana ❤❤❤

      Usuń
    5. Carpe!!! :(( Przeszlismy to z naszym psem :((( Bardzo wspoczuje i tule, niestety tylko duzo czasu zaleczy rany. :(

      Usuń
  12. Ja nie na temat 😁wiatr nabroił u was ? ( u mnie na wsi trochę dachy, płoty i inne przedmioty fruwały☹)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuuu
      Tobie coś odwiauo??
      U nas nie było wichury

      Usuń
    2. U nas byla okropna wichura, na szczęście wszystko na miejscu jest ;)

      Usuń
    3. Kilkaset metrów od nas przeszła trąba ( trochę szkód narobiła).

      Usuń
    4. Brawo Mela, zatrudniłaś informatyka? :p

      Usuń
    5. Ja omal dzisiaj szybą na przystanku nie dostałam. Trzepotała na wietrze jak chorągiewka!

      Usuń
    6. Lailo, ja dzisiaj jechałam rowerem pod wiatr 😂😝

      Usuń
    7. Mela, Ty to musisz mieć kondycję!!!

      Usuń
    8. Ta, akurat, musiałabyś mnie widzieć 😝

      Usuń
    9. To nastepnym razem zadzwonię w trakcie jazdy i będziesz widziała 😂😝

      Usuń
    10. Mela!! Pokręciło Cię???
      CO tak zrozumiale piszesz?Telefon masz STARY??:d

      Usuń
    11. Miska! 😂
      A mój syn dzisiaj rozwalił swój telefon i naprawa jedyne 500 zł 😒

      Usuń
    12. Mela, a jaki? Mnie ostatnio jablko padlo. Bylam pewna ze to bateria wiec poszlam do ich sklepu wymienic, a oni przeprosili ze nie bateria ale za cene baterii dali nowy tel. Trzy razy pan mi musil tlumaczyc swom propozycjem. Ze co? Ale dlaczego?? :P

      Usuń
  13. ktoś tu lubi focić :)
    I dobrze! Bo ja lubię oglądać!


    I moce oczywiście dla Potrzbujących!

    OdpowiedzUsuń