niedziela, 21 października 2018

bardzo sucha kraina deszczowców

nie przypominam sobie tak długiego suchego czasu w Lux
masakrycznie jest
a prognozy- szkoda gadać
deszcz o nas zapomniał na dobre

nie mniej jednak ciepła pogoda nieubłaganie się kończy i jak wsiadam do zimnego samochodu to cieszę się bardzo, że mam np podgrzewane siedzenie
a ponieważ odwożę dziecko do szkoły, to czasem i on się cieszy z tego siedzenia
jak pierwszy raz włączył sobie to ogrzewanie, to mu zrobiłam wykład na team szkodliwości podgrzewania wiadomojakich męskich części ciała, jak bardzo zmniejsza płodność
słucha, słucha, nagle widzę na twarzy błogi uśmiech, bo ciepełko zaczęło działać i słyszę tekst - to ja nie chcę tych dzieci

kurtyna

99 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas jak już problem odwrotny a schładzania siedzeń nie ma! Dlatego nie znoszę skórzanych.
    Lola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Choć teraz mam taką dobrą skórę że jest mało zimna i mało się nagrzewa. A lato mieliśmy gorące

      Usuń
  3. W poprzednim samochodzie o malo sobie tylka nie spalilam, bo bylo jakies zwarcie czy cus, w kazdym razie w siedzeniu wypalila sie dziura i potem juz nie uzywalam. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze mówię, że im bardziej wyposażone w elektronikę auto, tym więcej rzeczy do zepsucia. Przerabialiśmy kilka razy opuszczone szyby, bo podnośnik się zepsul, a u koleżanki światło w bagażniku rozladowywalo akumulator. Cos za cos.

      Usuń
    2. Rany no przestraszyła mnie możliwość spalenia tyłka!!

      Bogusia mąż rację. Tylko żeby nie mieć tej elektroniki to trzeba mieć auto sprzed 30 lat chyba

      Usuń
    3. Dlatego piszę cos za cos. Maluchy nie miały takich awarii. 😀

      Usuń
    4. Trzeba było szczotką uruchamiać czasem. Akumulator brać na noc do domu . Pończochy na wałek rozrządu poświęcić. Super było🤗🤗🤗

      Usuń
    5. A bagaże na dach, nawet jak padało...

      Usuń
    6. Obwiązane sznurkiem😉😉
      I żadnych tam pasów bezpieczeństwa

      Usuń
    7. i śmiertelnie niebezpieczny:pp

      Usuń
    8. oj tam, oj tam
      nie było tak źle ;))))

      Usuń
  4. A ja lubię to ciepełko w pupę,A synów nie mam,tylko zięciów .
    Ale jakby się mi miało zapalić pod siedzeniem !!??

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem zadowolona z mojej rakiety, ale bardziej żałuję, ze nie ma podgrzewanych szyb, niż siedzeń;d

    Ale Synka rozumiem;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz mam takie auto. To te he bajer w kraju w którym rzadko spada temperatura poniżej zera

      Usuń
    2. chcesz się zamienić na auta?;D

      Usuń
  6. fszyskim Ulom najlepszości :***

    OdpowiedzUsuń
  7. :D bliższa koszula ciału na ten moment ;p
    W Julku nie mam, OM w swoim ma, ale ja mam OM i kiedy muszę rano gdziekolwiek jechać, to wsiadam już do rozgrzanego auta ;p
    Ogólnie to ja lubię chłodek podczas jazdy, szczególnie jak sama jestem za kierownicą, ale jak jedziemy razem, to po mojej stronie większość wylotów jest zamknięta i temp. nastawiona na 2-3 stopnie niżej niż ma OM.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przede wszystkim nie mogę jechać w ciepłej kurtce. Muszę mieć luźno. Wtedy ogrzewanie mocne musi być

      Usuń
    2. No oczywiście, że bez kurtki, czapki i szalika :DD
      U mnie z reguły trasa albo bardzo krótka, więc ubierać się nie ma po co (często na gołe stopy zimą wsadzam emu, a na grzbiet tylko ocieplaną kamizelkę) albo dłuższa, wiec kurtka pod pachę i do auta ;)

      Usuń
    3. Na dłuższe fakt to inaczej. Ja czasem w rękawiczkach do bluzki. Bo kierownica potrafi być pieronsko zimna

      Usuń
    4. Jak jestem pasażerem to na drogę nad morze mam poduszeczkę i kocyk;D:D

      Usuń
    5. no czasem bez podusi się nie podróżować:)

      Usuń
    6. o to to ja w nastepnym chce podgrzewana kierownice wlasnie.

      Usuń
  8. Ja nie w temacie: Dziewczyny wybory dzisiaj mamy! Pamiętamy i zasuwamy:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fakt
      Mogłam coś napisać
      Ale ja nie mogę głosować buuuu

      Usuń
    2. frekwencja póki co nie powala

      Usuń
    3. Jest wyższa niż cztery lata temu o tej samej godzinie

      Usuń
    4. W drodze z pracy zagłosowała😁

      Usuń
    5. i podobno w stolycy ruch przy urnach, ach gdyby tak w pierwszej turze się rozstrzygnęło...
      ja właśnie się zbieram, żeby jechać i oddać swój głos

      Usuń
    6. jak byłam to u mię też
      a potem po kawie zawiozłam LP i już pusto,
      ale optymistyczni mówią, że o 17 była większa frekwencja niż cztery lata temu o tej godzinie, więc...

      Usuń
    7. Zagłosowane! W tym roku nie miałam aż takich dylematów jak zwykle ;)

      Usuń
  9. Ech, skarpetki podgrzewane by mogli wymyślić, bo pierwsze marznom mi stópki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gaga
    Oglądam Reversing Roe
    Dzięki za rekomendację

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie wstrząsające !

      Usuń
    2. żebyś wiedziała!!
      zawsze się myśli, że to u nas jest najgorzej, że to Polacy sa najgłupsi
      otóż nie
      ludzie to ludzie, niegdzie nie brakuje niebezpiecznych fanatyków

      Usuń
    3. i ten wyrachowany wybór sędziów...

      Usuń
    4. Tak!!
      I historia z tą Wendy, co kilkanaście godzin stała i przemawiała....

      Usuń
    5. po niej dotarłam do tego filmu

      Usuń
    6. o, ciekawe, ja o niej nie słyszałam

      Usuń
    7. jakoś mi się bardzo ciężko na sercu zrobiło....

      Usuń
    8. to był czysty przypadek, że trafiłam na tę historię.
      A swoją drogą u nas marszałek wyłączyłby mikrofon, albo przeniósł obrady do innej sali :(

      Usuń
    9. Tak, tam jednak prawo, jakie by nie było, jest święte, Tak się dzieje w dojrzałych demokracjach
      normalnie roznosi mnie feministyczna agresja

      Usuń
    10. a właśnie miałam pytać Ciem
      to bardzo amerykański film, na pewno dla Ciebie jest jaśniejszy obraz wszystkiego

      Usuń
    11. Widzem ze jest na Netflix to zobaczymy.
      Na żywo śledziłam wybór najnowszego sędziego i to tez nie byl widok optymistyczny. Człowiek się łudził ze sędzia najwyższy to będzie taki człowiek kryształ, a pomijając czy winny czy nie, wyszedł prostak i choleryk.

      Usuń
    12. też miałam takie poczucie
      smuteczek....

      Usuń
  11. Potrzebuje pomocy dla Basi. Co radzicie na grzybice jamy ustnej w czasie chemii - wlewu. Doradzcie cos prosze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rany ja nie miałam problemu, dostałam jakieś leki na wszelki wypadek, ale nie pamiętam co to było
      bardzo ważna przy każdej grzybicy jest dieta, ZERO cukru!

      Usuń
    2. też nie miałam,
      ale wiem, że innym pacjentkom coś tam doktorowa przepisywała

      unikać też gorących i ostrych potraw,

      Usuń
    3. leki Basia dostala, ale nic nie pomaga
      cytat
      ,,nie daje rady z tym dziadostwem
      A ten wlew mnie poniewiera,,

      Usuń
    4. Wielkie moce dla Basi ❤❤❤tylko tyle mogę ...

      Usuń
    5. o ile dobrze pamiętam, to są jakieś olejki, z których robi się roztwór do płukania, można poszukać w necie, ale i jedzenie czosnku- codziennie.
      moce ogromne...!

      Usuń
    6. Carpe, poszukaj w necie o Grapefruit Seed Extract. Znajomej córka miała jakies okropne, właśnie pleśniowe problemy z rękoma. Rozcieńczali to z olejem i smarowali jej ręce i pamietam ze pomogło jak żadna maść. Sama nie próbowałam ale może poszukasz w necie czy może pomogłoby Basi.
      Tez śle moce! :***

      Usuń
    7. już szukam...dziękuję Lola

      Usuń
    8. dziękuję za info...i proszę o dalsze jakieś pomysły

      Usuń
    9. Witam!

      W profilaktyce grzybicy jamy ustnej można stosować probiotyki - czy to dostępne w aptece (w formie kapsułek), czy to w sklepie spożywczym (jogurty, kefiry, mleko acidofilne). Dodatkowo warto ograniczyć spożycie węglowodanów. Pomocne mogą być też preparaty do płukania ust zapobiegające infekcji.

      Takie znalazłam

      Usuń
    10. do płukania extra płynie wystąpiła chrypka reakcja alergiczna , tabletki wymioty...kremy nie działają...dziękuję Rybeńko

      Usuń
    11. Kala czuje się lepiej. Basia tez da rade. Wzruszajmy się bo dziewczyny walczą.

      Usuń
  12. U nas padało wczoraj, a dzisiaj wymarzłam się jak szalona, bo w "garsonce" musiałam paradować po dzielni :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekamy. Koło północy będą jakieś cząstkowe. Ale wielkich nadziei nie mam. Ludzie często wybierają w ciemno, albo jak zapamiętali jakieś nazwisko z plakatów, a ponieważ M. walczy o ład i schludność przestrzenną jego twarz nie wisiała na każdym zakręcie .

      Usuń
    2. Jak to mówi moja syn. Najważniejsze to wziąć udział w konkursie.
      Następnym razem będzie lepiej!

      Usuń
    3. oby :)
      W każdym razie spokojnie poczekajmy na wyniki.

      Usuń
    4. Ja to od dawna mówię, powinien być zakaz na wszelkie propagandy, plakaty, reklamy. Niech dadzą tą ogromną kasę na domy dziecka. Trzy debaty w publicznej tv do której wszyscy kandydaci są zaproszeni wystarcza i każdy będzie miał równe szanse. A nie ze wygrywa siła reklamy.

      Usuń
    5. Lola. To pobożne życzenia
      A my nie mamy publicznej tiwi
      Tylko pistelewizje

      Usuń
    6. Lola i mi się taka sytuacja marzy. Powiem Ci, że jestem zmęczoną tą agitacją, wciskaniem mi ulotek, zaczepianiem w czasie niedzielnego spaceru i wszędobylskimi płachtami z twarzami kandydatów, którzy na czas kampanii chcą o sobie przypomnieć. Wielu z Radnych miejskich w Lu, nie mają czym się pochwalić....chwalili się projektem, który zainicjował mój mąż. Co więcej wygrał na ten projekt kasę w budżecie obywatelskim. Strasznie to wszystko smutne i żałosne.

      Usuń
    7. Ja ostatnio nie mogłam wyjechać na szosę, bo banery ograniczały widoczność! Laila może się uda ! Czekamy na dobre wieści. Ja jestem ciekawa kto będzie prezydentem Torunia i oczywiście jak " wioskowe" wybory, gmina i powiat!

      Usuń
    8. U nas nie jest lepiej! Te ilości reklam by głód w Afryce zakończyły.
      A do debat zaprasza się tylko 2 partie. Nikt inny nie ma szans. Taka panie domokracja :/
      Lola

      Usuń
  13. Jestem b dumna z mojego miasta
    Gudbaj niejaki jaki

    OdpowiedzUsuń